Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
02. veebruar 2005 15:43
Tagasi
Trüki lehekülg

Pühapäeval toimub Tapa lennuväljal jäärajavõistlus

Kommentaare lisatud: 47

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
to kommijatele, 10.02.2005 20:00
Ärge palun hädaldage nii palju!

2wd, 10.02.2005 20:23
see ei ole hädaldamine...õiglust otsitakse taga!

ray, 10.02.2005 21:27
eks see nii on jah, et jäärajal oleneb tulemus tavarehvi puhul ikkagi 80-90% rehvist, millega sõidad

keps, 11.02.2005 09:19
Ärge jurage mingist naastu kaalust,olgu ta siis 1,2 või 2,5 g vahet ei ole rehvist ronivad nad ühtemoodi välja järgi proovitud ei ole mõtet targutada.Välja ei roni kui on liimitud aga tänava rehv ei liimita.

x, 11.02.2005 09:40
liimid pakiauto naelad või tsiklinaelad sisse siis on nagu titepiigid all, pikemalt väljas

Kuule Keps, 11.02.2005 22:26
Ära jura sina sellest liimist ja väljatulemisest. proovi süveneda asja tuuma. Või oled üks nendeseast kes teevad selleks kõik.et mitte LE. järgi toimida. Edu sulle võibolla hakkad kunagi füüsika põhireeglitest ka aru saama. Vahe just ongi kaalus, sest miks korralik võistleja peab võistlema 1,1 g. kaajuva ja 11mm. pika naastuga selliste rehvide vastu millesse on topitud 2,5grammised ja 13 mm pikad naastud. Vahe pole kindlasti nii suur kui titepiigil ja pärispiigil kuid see vahe on SUUR. Viilige ja käiake oma piike edasi kuni kunagi mõni juht kelle käes kangid on need tingimused kõigile arusaadavalt ära oskab põhjendada. Praegustest tingimustest loen mina välja, et kõvasulam tohib väljaulatuda naastu korpusest max. 2mm. mis on tunduvalt loogilisem kui seda teha kummipinnalt. Loodaks ainult arukate inimeste arvamusi.

to KAKI, 12.02.2005 02:33
PAlun juhata mulle kätte selline ARK ülevaatuspunkt kus sulle väidetakse et rehve kontrollitakse just nii nagu sa väidad. jah se seadus kehtib, kuid kontrollijatel kasvab töö üle pea, EI OLE VÕIMALIK KÕIKE KONTROLLIDA!!! Seega on jääraja korraldamise üldtingimustesse kokku lepitud just need rehvide kontrollimise parameetrid nagu seal on: naastu väljaulatuvus rehvi pinnast, naastu teraviku läbimõõt jne.


to Kuule keps: mõtle nyd nati oma teooria üle, mõõta tervaiku ulatuvust naastu jämedast osast...IRW......kas siis jääl se jäme osa ei töötagi??? paneme sis kohe piigid alla äkki ah?

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Artikli juurde
02.05.2024
Lääneranniku rallile registreerimine on täies hoos
Artikli juurde
02.05.2024
Eestlased võistlevad Kanaaridel Euroopa meistrisarja etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia