Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
02. veebruar 2005 15:43
Tagasi
Trüki lehekülg

Pühapäeval toimub Tapa lennuväljal jäärajavõistlus

Kommentaare lisatud: 47

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
to KAKI, 12.02.2005 02:33
PAlun juhata mulle kätte selline ARK ülevaatuspunkt kus sulle väidetakse et rehve kontrollitakse just nii nagu sa väidad. jah se seadus kehtib, kuid kontrollijatel kasvab töö üle pea, EI OLE VÕIMALIK KÕIKE KONTROLLIDA!!! Seega on jääraja korraldamise üldtingimustesse kokku lepitud just need rehvide kontrollimise parameetrid nagu seal on: naastu väljaulatuvus rehvi pinnast, naastu teraviku läbimõõt jne.


to Kuule keps: mõtle nyd nati oma teooria üle, mõõta tervaiku ulatuvust naastu jämedast osast...IRW......kas siis jääl se jäme osa ei töötagi??? paneme sis kohe piigid alla äkki ah?

Kuule Keps, 11.02.2005 22:26
Ära jura sina sellest liimist ja väljatulemisest. proovi süveneda asja tuuma. Või oled üks nendeseast kes teevad selleks kõik.et mitte LE. järgi toimida. Edu sulle võibolla hakkad kunagi füüsika põhireeglitest ka aru saama. Vahe just ongi kaalus, sest miks korralik võistleja peab võistlema 1,1 g. kaajuva ja 11mm. pika naastuga selliste rehvide vastu millesse on topitud 2,5grammised ja 13 mm pikad naastud. Vahe pole kindlasti nii suur kui titepiigil ja pärispiigil kuid see vahe on SUUR. Viilige ja käiake oma piike edasi kuni kunagi mõni juht kelle käes kangid on need tingimused kõigile arusaadavalt ära oskab põhjendada. Praegustest tingimustest loen mina välja, et kõvasulam tohib väljaulatuda naastu korpusest max. 2mm. mis on tunduvalt loogilisem kui seda teha kummipinnalt. Loodaks ainult arukate inimeste arvamusi.

x, 11.02.2005 09:40
liimid pakiauto naelad või tsiklinaelad sisse siis on nagu titepiigid all, pikemalt väljas

keps, 11.02.2005 09:19
Ärge jurage mingist naastu kaalust,olgu ta siis 1,2 või 2,5 g vahet ei ole rehvist ronivad nad ühtemoodi välja järgi proovitud ei ole mõtet targutada.Välja ei roni kui on liimitud aga tänava rehv ei liimita.

ray, 10.02.2005 21:27
eks see nii on jah, et jäärajal oleneb tulemus tavarehvi puhul ikkagi 80-90% rehvist, millega sõidad

2wd, 10.02.2005 20:23
see ei ole hädaldamine...õiglust otsitakse taga!

to kommijatele, 10.02.2005 20:00
Ärge palun hädaldage nii palju!

to keps, 10.02.2005 17:46
Jõudsimegi sinnamaani , et need 2mm reeglid on välja mõeldud teadmatute "direktorite" poolt.
Õiguse saaks jalule ainult naela kaaluga.

keps, 10.02.2005 10:17
nael tuleb siis ka välja kui on korralikult sisse sõidetud.Sõitsin eelmine aasta 500km tänaval rehvid sisse,osalesin terve hooaja nende rehvidega käiasin ühe korra.Sellel hooajal enne Rapla teist võistlust käiasin ja mõõtsin naastud üle,et ei oleks üle kahe millimeetri.Enne võistlust mõõdeti naastud üle kõik oli normis võistluste lõpus mõõtsime naelad juba 1,8-2,4.Lihtsalt tulevad välja ei saa väita et naelad pole sisse sõidetud.Osalesin terve eelmine hooaeg nende rehvidegaAinult tänaval sõites tulevad ka naastud rohkem välja kui 2mm vahe on ainult selles,et tänaval kuluvad naastud koos rehviga ja tänaval ei kraabi sa tavaliselt nii nagu sõidame me jää või lumerajal. Nädalavahetusel võtsin osa lumeraja sõidust naelad olid normis ja peale sõitu olid naelad rehvist väljas 4mm sest rehv kulus võrreldes tagumiste rehvidega 2mm aga naelad ei kulu nii kiiresti ja lumerajast polnud seal haisugi oli külmunud mullaraja sõit. Kõik kes osa võtsid olid rehvid kulunud vedaval sillal.Kui on öeldud et võisteldakse tänavasõidu rehvidega siis ei pea neid liimima ja kui ennem võistluseid on normis siis pole kobisemist pärast. Liimimine pole kohustuslik tänaval sõitmiseks,

KAKI, 09.02.2005 22:36
Mis õigusi on võimalik taga ajada kui seadustest ei tahetagi kinni pidada. Liiklusseadustiku järgi võib sõiduauto naast kaaluda MITTE ROHKEM KUI 1,1GRAMMI. Mingid reeglid misl ubavad naastu kõvasulami läbimõõtu 2,5 mm, ongi mõeldud kinnisteks võistlusteks,sest seadusega lubatud kaaluga naastudel on südamik peenem.
Samuti tuuakse piiranguks naastu väljaulatusmaa 2mm. Tegelikkuses vastab see tõele aga ainult korralikus tänavasõidus. Kui nael on viletsalt sissesõidetud ja on natuke viltu on kindlasti mõõt suurem. Kussjuures pidamine kõvera naelaga kindlasti tunduvalt kehvem.
Jõudsin sinnani ,et pakiauto nael olgu liimitud või mitte sõiduauto rehvis olla ei tohi. Vähemalt ei tohi nendega liigelda tänaval. Kui keegi teeb võistluse ja informeerib võistlejaid lubades kasutada pakiauto naastu, tähendaks see seda, et seaduse järgi ei tohiks see auto nende rehvidega kohale veereda.
Kui rääkida võrdsetest rehvidest võib seda vaid ühel moel nii nagu tehti eelmine talv Lembit Nõlvaku juhtimisel.
Usun, et mõtlemisainet on eriti korraldajatel.

kuki, 09.02.2005 20:48
...ja näpp ninas raja ääres vaatajad on kõige kõvemad sõidumehed :))

muki, 09.02.2005 17:37
kaotajatel on ikka kärss kärnas ja maa külmand...

Kase, 09.02.2005 17:24
Imelik et selline jutt hakkab pihta alles kommentaarides. Olge nii mehed, et tulge seda võistluse ajal kommenteerima. Siis saab koos tehnilisega auto üle kontrollida.

to huvilised, 09.02.2005 15:35
tavarehviga sõidavad vähesed, antud võistlusel oli ka pakiauto naelaga sõitjaid, üks sell käias veel peale tehnilist naelu sobivaks

To huviline, 09.02.2005 14:20
Sa oled ikka tark küll - muidugi liimitakse selleks et need pikemalt välja jäeks ) Tee omale ennem mõned asjad selgeks kui siia midagi kirjutad.

huviline, 09.02.2005 13:30
sa keps oled ikka loll küll. alati võib naelad sisse liimida et nad pikemalt välja jääks. või kui on sisse sõitmata tulevad ka sõidu ajal välja. Poest ostes jah naeltearv paigas aga alati saab pesasid juurde teha ja uued sisse liimida. Petta võib igat moodi. Mängige ikka reeglite järgi!

keps, 08.02.2005 19:03
kui ise sõita ei oska siis ärge otsige põhjused kuidas teistes vigu leida vaid olete ise kobakäpp ja otsige viga endas
naelad on pikad ja rohkem sees kui lubatud..... Igas rehvis mis poest osta võib on naelte arv juba paigas ärge ajage jama

Ass, 08.02.2005 13:29
üks asi on kas naelad olid mõõdus, teine punkt on kas kummides naelte arv on õige???

huviline, 07.02.2005 22:27
naelad olid kõigil ikka mõõdus?

Tomm, 07.02.2005 15:39
Lihtsalt poisil hea auto, korralikud kummid ja difri plokk, ning mis kõige tähtsam poiss oskab seda kombinatsiooni väga hästi juhtida, ei midagi mõistuse vastast.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia