Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
10. november 2004 12:13
Tagasi
Trüki lehekülg

Superkrossi uus üldjuhend ootab kommentaare

Kommentaare lisatud: 41

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
:::, 12.11.2004 02:02
vähe esiveolisi noori nüüd küll starti ei tule minule on teada et jääb pigem jääb vähemaks tagaveolisi noori sest ka nemad ei näe mõtet enam konkureerida üldarvestuse esikohale kui konkuret võidab 4 esimest etappi libedal ära ja ka ringrajal on edeveolisega tunduvalt lihtsam sõita kui tagaveolisega. tagaveolist autot on aga tunduvalt odavam pidada kui edeveolist.

mehaanik, 11.11.2004 22:56
see ei ole hea mõte kui esi- ja tagasild noortes lahku lähvad,sest esisillaveolisi on lihtsalt see aasta nüüd vähe ja sellel pole siis mõtet.Ja siis ei ole võistluspinget.


kas, 11.11.2004 22:03
On see asi tõesti nii karm, et kui superkrossis
sõidad siis EAL sarjades ei või, või võib lihtsalt mõlemad litsentsid võtta?

:::, 11.11.2004 21:56
oleks tegelikult tore kui noortes läheks lahku esi ja tagasillaveolised autod sest muidu kaob odavatel tagaveolistel mõte ära. kasvõi mingi selline versioon et karika saavad aint võitjad [noortes (tegelikult nõme)] kui sellest midagi kasu on sest korraldaja tavaliselt ise ei pane ju karikaid välja.

-, 11.11.2004 21:31
kunagi oli plaan et auto hind läheb 850 euro peale kuid siis tuleb vägisi EM sõitma hakata. kuid tegelikult tahaks mõlemaid sõita

huviline, 11.11.2004 18:46
arvestatav jõud nagu mitte üksi Vadi vaid terve Viljandi mansa, kes osalesid nii SK sarjas kui ka eestikatel standard klassis. Selle mansa seisukohta tahaks jah teada, kuhunemad kalduvad.

huviline, 11.11.2004 18:41
Kusagil pole ju veel midagi konkreetset öeldud ja vast pole veel ka siiski otsust, et EAL ja SK hakkavad eri jalga sammuma.

sass, 11.11.2004 18:35
miks noortel. meestel samuti.
mind ausalt öeldes huvitab, mida teevad nüüd Vadi jms.
SK kasuks räägib rohkemate sõitude arv ja rohkem osalejaid. (suurem konkurents)
miinus see, et kui seal nüüd osaled, siis mujal pnabe EAL käe ette.
EMV kasuks jällegi see, et oled "puhas" ja saad mõnel muul võistlusel ka osaleda.
miinus see, et seni võistlejaid vähem olnud ja osavõtu kulud ühe võistluse kohta tulevad päris suured.

huviline, 11.11.2004 18:10
SK meelitab ju veel ka sellega, et stardimaksu pole noortele.

okivonsuur, 11.11.2004 16:44
Noortel läheb keeruliseks see otsustamine,kui standard klassis käis superkrossi sarjast osalemas 6-7 meest,siis noored sõitsid kõik enamvähem mõlemat sarja.
Nüüd on siis noortel valida kas sõita Eesti meistritiitli(on see ikka nii suur stiimul) peale 5 sõitu või valida arengu seisukohast ja sõita superkrossi 12 sõitu mis on veel pealegi eri süsteemide(ringrada,rallikross,autokross,lume... järgi.
Kui see asi nii jääb siis ei võida küll sellest keegi.

sass, 11.11.2004 14:55
räägiks parem asjast, ehk kommenteeriks tingimusi.

nu tehnilistes tingimustes ma erilist vahet eelmise aastaga ei märganud. ainult mõningaid asju oli rõhutatud. või jäi midagi olulist silmade vahele?

aga üldjuhend tekitab küll mitmeid küsimusi.
1. juhendist loeb välja, et EAL-iga viivad teed lahku? on see nüüd kindel? seab päris keerulise dilemma ette, kui on soov edasi liikuda. sisuliselt ei ole peale sellist otsust enam kusagil mujal võimalik võistelda. EMV vs. SKV, 5 etappi vs 12. etappi jne.
2. SKV-s tulevad nüüd mingid omad litsentsid?
3. milline auto müügihind on?

need sellised esimesed mõtted.

priit, 11.11.2004 14:24
to kaits

loomulikult ei pea
standard vedrustusega sõitma,amorte ja vedrusid võib vahetada.standard vedrustusega ei olegi võimalik krossi sõita.

rispiter, 11.11.2004 11:15
Viimasel juhul jälle ei saa minu mõistmist järgi EAL-i litsentsi omavad võistlejad võistelda superkrossis ning ka vastupidi. Sellises klassis nagu standard, tekitab see küsimuse kumba kasuks sõijad otsustavad ja kes jääb kannatajaks pooleks.

rispiter, 11.11.2004 11:09
Pigem oleks huvi kas superkross jätkab koostöös EAL-ga või iseseisva sarjana?

aksel e rant, 10.11.2004 19:25
mille järgi auto kaal on määratud??

eq, 10.11.2004 17:14
standard vedrustuse all mõtlesin vedrustust tehase poolt. Krossis aga, kui tahad olla võimeline võitlema ka kõrgematele kohtadele, siis näiteks standardvarustuses olevate amortide vahetamine Bilstein-de vastu annab vastavalt raja iseloomule hulgaliselt väärtuslikke sekundeid juurde. Aga ega krossis ei saagi kunagi olema standard päris standard...kui siis ei looda just kindla automargi/mudeli krossisarja. See on aga juba hoopis teine jutt.

vaade, 10.11.2004 16:55
(siis "diffri" all pidasin silmas seda plokeerituna)

vaade, 10.11.2004 16:54
to Kaits
seda on standardi tekkimise aegadel palju räägitud, et - jah, kui autol on standardis ette nähtud differ siis sellega sa rajale ei saa!!! standard tähendab, et auto on oma olemuselt üsna tavaline "rahvaauto", mida siis vastavalt tingimustele võib kõpitseda - kui sa ostad omale sportauto ja väidad et see oli kohe standartselt selline, siis arusaadavalt pole see lubatud.
to eg
mis on standard vedrustus? ei keelata jäigemaid vedrusid (amorte) panna, aga aktiivvedrustus ja reguleeritav amort on keelatud...
Aga superkrossis on see kõik lubatud ja siin peakski nüüd keskenduma superkrossi tingimuste arutelule

Kaits, 10.11.2004 15:25
Standard pole kunagi päris standard olnud.
Kui autole on standardis diferentsiaali blokeering sees, siis kas ma pean selle eemaldama, et ERK standardist osa võtta?

eq, 10.11.2004 15:22
ja kõigil standardi autodel on standard vedrustus all?

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia