Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Indrek Allik
05. september 2004 0:08
Tagasi
Trüki lehekülg

Vasalemmas selgusid Eesti rallikrossi meistrid

Kommentaare lisatud: 52

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
ebard, 22.10.2004 21:20
vassas köige parem rada eestis ja ürge vaielgegi

martin, 22.10.2004 21:18
jamnes vääris seda vöitu igaljuhul sest ule pika aja vöitis köige normim vend rallikrossis ja arendil pole närvid korras nagu näha.arendi on möttetu rahakottipeal söitja.jamnes iga juhul

artur, 18.10.2004 15:26
kle aga kuda on noorte järgmise aastaga krossis. kas on palju uusi tulemas

Krusa, 20.09.2004 09:02
Ei tahaks norida, aga peamiselt liigutab autot kiiresti edasi ikkagi liguri mootor. Nt. ma ei usu et Bruno Leimanis ei oska vedrustust sättida või et ta oleks kehv sõidumees, ometi Varstus kautas ta ühe ringiga 8 sekundit.

Kuits, 17.09.2004 12:13
Õige jutt Kõpsil!
Kui vedrustust paigas pole siis pole ainult jõust kasu. Korralikud amordi lähevad kokku rohkem maksma kui weberi või dellorto karpa sinna pääle muretseda. Ja kui siis mõni amort puudu, on õiget sõidusuunda väga raske hoida..:)

sõitja kõps., 11.09.2004 14:17
aicule.varstus olid küll ligurid ees,aga pilvel oli ka vedrustus paigas.ja kui kloorenil amort p.... läks oli ju näha,et ta tempo langes.ka mu autol on ligur peal,aga kui ikke taevasse viskab pole selle jõuga midagi teha.tunnistan ausalt,et mu auto vedruvärk on hetkel väga sitt.allani jutus on iva,tasub kindlalt arvesse võtta.

myy, 07.09.2004 21:32
ma tahtsin ka järgmine hooaeg autokrossi sõitma tulla aga, kui yhendataxe 51 ja 53 siis .......... minu poolest olgu orig mõõdus kummid ja k kast aga kui minna nuka ja karpa kallale siis selle poolt ma ei ole, sest sellega hulga tööd tehtud... paneb mõtlema ??? aga no ex ole targemaid kes teab mida teha

Allain, 07.09.2004 20:54
Ligur on tark mees ja au talle Vot sellist aju annab eestis teist otsida ja igal mehel on ka vastav hind aitähh eest tänapäeval söönuks ei saa ja sellepärast ka Jaanuse töö pole just kõigile veokameestele kättesaadav ja jõukohane aga sõita tahaks .Siit minu ettepanek, et kõhnema rahakottiga vendadele ka jätta mõni sari.näit. 53 Rallimeestel on ikka rulli rohkem liikunud. Pole minagi selle vastu, et "ligurid" võivad jääda aga mitte autokrossi kus PEAB olema A finaalis 12 autot muidu kaotame pealtvaatajad.Olen nõus sellega, et teeme piirangutega sammu tagasi aga uskuge mind asi on ikkagi rahas.Kui on enamus asju standard ei lähe ka raha palju mida näitab ka klass 53 .Ka võitjad on tihti 53 klassis erinevad vennad mis omakorda näitab võrdseid autosi.

S, 07.09.2004 19:48
VOT ALLAN PANI TÄIESTI ÕIGE JUTU MAHA!!!!
SEE ON T Ä I E S T I ÕIGE JUTT
Sellepärats ongi krossis kõik nii p.....

aiku, 07.09.2004 19:26
olen marcoga nõus , las krossimehed vinguvad karavan liigub edasi.sõitja KÕPS.varstus olid ju ka nn. ligursid esimesed.

marco, 07.09.2004 19:06
Sõidaks ka WRC-ga aga pole raha. kiirused meeldivad ka mulle, peab leppima GAZ-iga kuid sellestki ei tehta välja! 51 sarja ja 53 sarja kokku liitmisel kaob point 53 meestel täielikult ära. 51-te piirata nukkvõlliga või garpaga teeb sama hea välja kui bemarilt mossele minek, aga meil on ka targemaid seltsimehigi siin kes nõuavad vene aega tagasi.

Taco, 07.09.2004 18:41
kurb! oleks ka huvi tundnud!!!! loodame et siis ka laiemale ringile hiljem midagikajastub!!

aivar, 07.09.2004 18:02
sõitjatele. või tulevastele sõitjatele, kui keegi tõsiselt huvi tunneb. ja korrladjatele.

Taco, 07.09.2004 17:55
millal see koosisutmine on kavandatud? oleksin ka huvitatud. või on ainult sõitjatele see?

aivar to soovitus, 07.09.2004 17:49
sellepärast siin kirjutataksegi, et mahaistumine on juba paika pandud, aga enne on vaja natukene teada, et mida konkreetselt rääkida. niisama kokkutulekust pole kasu - siis ei saa ka kolme päeva jooksul midagi otsustatud.
mis Jaanus Ligurisse ja tema oskustesse puutub, siis keegi ei sea neid kahtluse alla ega tee meest maha. aga paraku ei seisne gaz-i mootori tegemine ainult tarkuses - asjatundjaid mehi on peale Liguri veel teisigi - vaid ka materjalides, tööpinkides, stendides jne. või arvad sa, et Jaanuse küsitud rahad mootori eest on temale vaid töötasuks? ei, nii lihtsad need asjad siiski pole...

soovitus, 07.09.2004 17:40
soovitus veokameestele.
et asi paraneks istuge kõik koos ükskord maha, rääkige asjad selgeks. Sellest pole kasu kui keegi siin kirjutab et nukvõll peab olema orginaal või karpa peab olema orginaal jne. Liguri tehnika on kallis küll, aga samas mehed mõelge ja vaadake mida on üks mees suutnud 51ga teha, peaks austus olema mitte vigin.

Aare, 07.09.2004 13:31
Mitte karpa ei pea olema Gaz-51 oma, vaid nukkvõll. Nukk peaks olema originaal, ilma töötluseta. Sellega lahendab probleemi.

sõitja kõps, 07.09.2004 13:26
mu arvamus oleks,et ralli ja autokross tuleks ühendada.teha umbes 10 etappi aastas.tehnilised tingimused olgu autokrossi omad.ka autokrossi autod liiguvad juba väga hästi.karburaator peaks ka olema gaz-tüüpi.see,et kas 51 ja 53 sõidavad koos,tuleks võistluste alguses kohapeal otsustada.olenevalt võistlejate orvust.ausalt viiekesi rajal tiirutada on jama.aga üle 15 korraga on ka ehk liig.kui "liguri" mootoritest rääkida,siis selle eelised tulevad esile kiiretel radadel.viimasel varstu krossil oli väga oluline korras vedrustus.ega ei saa ju kihutada,kui ei kannata.

Allain, 07.09.2004 12:48
Ikka osalejate arvust sõltuvalt kas liita ühte starti 53 ja 51 Tänase seisuga mahuvad küll ühte starti ära.Inimestele meeldib ka rohkema arvulisi starte vaadata.

tiit, 07.09.2004 10:23
Oleksin ka seda meelt, et sõita krossi tehniliste tingimuste järgi erinevaid radu eeldusel, et karpa peab olema ka GAZ tüüpi. See, kas 53 ja 51 ühte starti panna, peaks sõltuma osalejate arvust. Veel on iganenud see N-1 punktisüsteem, kui sõita, siis kõik sõidud peaks minema ka arvesse.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia