Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
04. september 2004 21:22
Tagasi
Trüki lehekülg

Sportautod sel aastal rahvarallis lubatud

Kommentaare lisatud: 53

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
S, 06.09.2004 20:13
Näiteks: Viljandi rahvaralli osalejate ankeedis on küsitud,palju on HP ja Turbo on/ei ole jne...Kellele neid vaja on kui ma näiteks sõidaksin siis tänavasõidu autoga -näit.Subaru-millel on Keraamiline turbo,aju,plokk sillad,otse kast,väljalase,wrc sidur jne, ca 350 hp näit.MIS SIIS SAAB-see ju mul tänavasõidu auto,pole ju siis vaja kellegile midagi esitada-MITTE KEEGI EI SAA MIDAGI TEHA-KUI JUHUL kellegile see takistuseks on!!!!!
Mul lihtsalt pole ju puuri sees-ei mingit pabereid ega tõestusi...Olen ikkagi nende käesolevate seaduste sees!

Max, 06.09.2004 19:36
Aga milleks me ültse neid reegleid siis teeme, kui suured targad tugevad ja kõike teadjad neid muudavad kuidas ise heaks arvavad ?
Tean et nad loevad ka neid komentaare, aga ühtegi mõitsvat ja seletavat põhjust ei ole nad suutnud anda, isegi selle kohat pole nad suutud anda seletust, et kaks punkti on omavahel vastuolus .

Max, 06.09.2004 19:32
to Aivar-ile
N ja A-ga E-d sõites.. FIA üldistes võistlusmääruste on järgmine tekst (vaba tõlkena) : § 21 a) lõige 7 - kui võistlusauto homologatsioon rühmades A või N on lõppenud,on võistlejail õigus 4 aasta jooksul peale homologatsiooni lõppu osaleda rahvusvahelistel 1 kategooria rallidel (v.a. MM)
kõnesoleva autoga järgmistel tingimustel:
esitada tuleb kõik jõusolnud homologatsioonipaberid
auto peab täielikult vastama kehtinud homologatsioonile
auto üldine olukord hinnatakse tehnilise komisjoni poolt
turbopiiraja mõõdud ja miinimumkaal peavad vastama hetkel kehtivatele

Max, 06.09.2004 19:31
S-ile, aga palun ja see oleks tegelikult ka ennem võimalik olnud kui sa näiteks oleksid rentinud auto Leedust-Lätist-mujaltväljamaalt.
"Aga oleks oleks torni aknast alla kukkunud, kui poleks poleks perssest kinni saanud."

S, 06.09.2004 19:10
Näiteks mina hakkaksin sellisel juhul sõitma 1600ccm- ERK autoga
ÜLE 1600-KIT CAR-iga(300 hp)
4wd-Näit.Ford Puma Autokrossivariant-600 hp.
See ju siis kõik lubatud-kas keegi väidab vastu pidist-NB-ennem kui hakkate E rühmast rääkima siis Tutvuge 100% liselt mis on E rühm.

Kiirendan-pidurdan ja olengi RAHVAralli võitnud.

PriitV, 06.09.2004 11:51
Kõigepealt tänaks Max'i usalduse eest. Ma võin ju nendest "tainapeadest" kirjutada aga mis kasu sellest oleks? Kas autosportlaste seast leidub nii tegijaid vendasid, et see seltskond ometi kord sealt Pirita uulitsalt minema ajada? Ja kas leidub siis sinna asemele mõni tegelane, kes natukenegi viitsib-oskab-tahab asja edasi paremuse suunas ajada?Vaevalt, olete ju proovinud ja ei midagi. Pigem tuleb praegune, siiski teatud piires väga kompetentne ja suurte kogemustega kaader lihtsalt tööle panna. Kõigepealt neile pisut mõtlemisvõimet õpetada ja siis nendes otsustusjulgust arendada. Lõpuks võiks päris hää asi kokku saada. Teoreetiliselt peaks siiski neil meestel olema potentsiaali autosporti ajudega juhtida ja EAL'i põhikirjalisi kohustusi täita.
Aga see on küll õige, et viimasel ajal enam isegi suvalises autosportlaste seltskonnas muud ei kuule, kui väga-vaga mürgiseid sõnavõtte minu nimekaimu aadressil. Midagi peab seal ikka kohe lõplikult mäda olema ... ja nii arvavad ka mõned Eesti hetke tippautospordiga tegelejad.
Teemast siis kah. Sisuliselt Max'iga ja tema väljaöeldud asjadega nõus. M.O.T.T., nagu teoreemide tõestamisel ikka kirjutatakse. Asi on läinud sellega hetkel üle igasuguste piiride. Mitte, et korraliku turvavarustusega autod halvad oleksid, kuid tõesõna, rahvarallisse need siiski ei sobi.
Sportautod on teine teema. Keegi pole ju Ferrarit, Elised või Corvette'i keelustanud ... isegi Porsche on täiesti lubatud:D Jutt käib ikka võistlusklasside tehn.tingimustele vastavatest ise ümberehitatud võidusõiduautodest.

Margus K, 06.09.2004 09:19
Mina ootaks huviga tegelikult nö "otsuse pooldajate" argumente, miks on hädasti vaja E-rühmaga rahvarallit sõita? ECO-liiga on loodud ja see on hea. Nüüd peakski igaüks valima, millega ta tegeleda soovib - rahvaralli, ECO-liiga või sportralli. Kompoti kokku segamine ja see bülletään jätab "peata kana" mulje, et alaliit ka päris hästi ei tea, mida ta tegema peab, kuhu edasi minna või mida temalt oodatakse. Osalejaid jagub ju igasse rühma.

muhv, 06.09.2004 09:13
Nii. Palju Viljandis autosid stardib? Pakun välja, et ca 140 - 150. Olen enam kui kindel, et kui näpuga järge ajada, siis ei vasta neist 150 autost RR tehnilistele tingimustele vähemalt 130. Tehniline kaart ei tee aga autost kindlasti kiiret ja kurja ralliautot - küll tagab aga mõningase rangema kontrolli turvalisuse üle. Max - kui sul on mingi isiklik vimm sinu poolt mustatud kodanike vastu, siis soovitan nendega isiklikult kontakteeruda, siin vast ei ole see viisakas. Või ehk jätad oma kontaktid siia, saavad nad siis ise sinuga ühendust võtta. Ja veel - autosport ei ole kunagi ega saagi kunagi võrdseks - kel rohkem raha ja tahtmist ning tehnilist nuppu, sellel ka parem auto. Lihtne ja loogiline.
Ja veel: soovitan aga rohkem tahma ülesse tõmmata foorumites, siis saate järgmine aasta postide vahel tiirutada lauda taga, kui sedagi saate. Küll aga need pahad ja õelad tegelased oma E rühma autodega saavad ka mujal sõita.

to Aivar, 06.09.2004 00:43
Aga kas N-rühm autoga mitte E-s sõita ei tohi? Meenuta või Mezaksi juhtumit, kui A-rühma auto sujuvalt Lätis rahvuslikku rühma lükati. Nõuetele ju vastab?

Aivar, 06.09.2004 00:26
Aga miks pole lubatud N1 ja N2? Need kaks klassi on ju veel piiratumad kui kui E.
Seega, Ivo Tsetõrkin-Lauri Sepp oma endise Skoda Fabiaga osaleda ei saa, kuna see auto kuulub klassi N1, diskrimineerimine ma ütleks selle kohta.

rallimiis, 05.09.2004 23:16
mök-mök-mök!!!

rallimiis, 05.09.2004 23:14
Kuna ma olen juhuslikult väga teadlik ECO liiga antud olukorrast tänaseni,siis julgen väita et kaks proovi võistlust ei tähenda veel et ECO liiga käivitub. Hoost on asi hetkel veel kaugel, isegi tähtede kombinatsioon on praegu ajutine

to max, 05.09.2004 23:00
Kui kellelgi on isikuliselt mõne inimese vastu midagi siis klaari neid asju mujal.Kui sa julged teisi inimesi mustata ja nimetada kelleks iganes olgu sul julgust oma kirjale ka õige nimi alla kirjutada!

to Raimond, 05.09.2004 22:41
Vaieldamatult paremad shansid on tänavaautol. Nimelt unustad ära, et E-rühmas kehtivad autodele tehnilised piirangud, tänavasõiduautod saavad olla ja ongi seetõttu võistlusautodest tublisti võimsamad. Võta või sama Ahude auto teema, mis siin üles kergitati. E-tühmas nöevad tingimused ette kõri piiratuse jms.

Max, 05.09.2004 22:35
EAL alakomitee seda otsust kindlasti ei tühitsa, sest alakomitees, istub härra Saar, kelle idee see arvatavasti oli, et need autod sinna lasta.
Antud juhul tuleb juriidiline vaidlus, kas see bülletään on kehtiv või mitte (vt. Kaev'u postitust)
Ja kui kellegil oli mökitamist ECO liiga kohapealt, siis see käib täie hooga, kaks võistlust viimase 2 kuu jooksul, peaks päris piisav arv olema.
Eks tuleb kult.minnile ametlik teabnõue esitada, kuan EAL kuulub kult.minni lauvusesse.

Raimond, 05.09.2004 22:06
Sõbrad - ärge hakake vabandama otsuse õigsust. See on ikka täesti jabur. Ülejäänud seltskond ei käi ju koos vaid võistlemise rõõmu pärast, vaid tahetakse hea koht ka saada. Rääkides nüüd rahvarallist, siis milline tõenäosus on etteotsa jõuda suurem - kas tänavaautol või e-rühma rallikal? Mõistlik oleks EAL alakomiteel asi ruttu tühistada ja vabandada ülejäänud 100 oseleja ees.

rämeirww, 05.09.2004 21:05
suured võidusõitjad vist ei vaevunud bülletääni ennast läbi lugemagi vaid hakkasid kohe kommenteerima.... Seal ju selgesõnaga öeldud et käesoleva aasta lõpuni ehk siis 4-l rallil ja muus osas peavad vastama kehtivatele rr tingimustele (ehk siis klaasid, pidurid, tagaiste jpm.)
Ehk siis sõidetakse jätkuvalt samade autodega mis aasta alulgi - tehniline kaart ei anna ühtegi hobujõudu vist autole...

rallimiis, 05.09.2004 20:33
ECO liigat ju püütakse alles käima lükata, kas peab ikka igas asjas tonti nägema ja kas teist kõige kallal virisejatest on keegi midagi-gi ralli edendamiseks teinud.Enne teiste tainapeaks tituleerimist,võiksid sa jahupea mõelda et pärast niisutamist võib sinustki tainapea saada

rallimiis, 05.09.2004 20:22
kas teile tundub et tehniline kaart viib autot kiiremini edasi ?

Smurf555, 05.09.2004 19:55
Ma ei saa aru milleks see ECO liiga siis tehti? See tehti ju selleks vist, et need autod mis juba E klassi sordi alla lähevad enam rahvarallil ei sõidaks, aga nüüd lubatakse juba rahvarallile ka päris E rühma autosid. Asi läheb ikka minumeelest käest ära ja mitte vähe.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Artikli juurde
02.05.2024
Lääneranniku rallile registreerimine on täies hoos
Artikli juurde
02.05.2024
Eestlased võistlevad Kanaaridel Euroopa meistrisarja etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia