Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
04. september 2004 21:22
Tagasi
Trüki lehekülg

Sportautod sel aastal rahvarallis lubatud

Kommentaare lisatud: 53

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
Tulevane rr osaleja., 26.09.2004 18:21
Mehed-mehed. Ärge endale nyyd auku kaevake! Turvapuur peaks ikka rr-s lubatud olema! Sest põhimõtteliselt on ju rr-i rajad kunagi kasutusel olnud ralliradade lyhendatud variant ning seega suht ohtlikult. Turvalisuse poole pealt loodan väga, et turvapuuri ära ei keelata(see tähendaks vähemalt poolte võistlejate eemale jäämist!) Ning ega puur lisavõimsust anna, rohkem lisaraskus ju...50-70kg. Nagu sõidud näitavad, saab igal rr-il katuseid näha! Loodan südamest, et EAL ei võta sõitjatelt turvalisust ära!
Edu KÕIGILE! Rohkem tulemusi, vähem virisemist!

jaans, 18.09.2004 11:26
Sai siis tehtud Kultuuriministeeriumile ametlik teabenõue
Vastus on siin: http://www.auto.ee/forum/index.php?action=vthread&forum=3&topic=278

Margus K, 09.09.2004 12:34
Jutt jumala õige mehed. Ka mina olen kaalunud oma autosse puuri ehitamist, mis tõesti lisaks turvatunnet. Aga kust ma tean, kas RR-s puur äkki ära ei keelata järgneva paari aasta jooksul? Ja rahasid edasi sportrallisse minekuks lähiaastatel pole, seega võib kogu investeering tuulde lennata.

K.Repnau, 09.09.2004 08:23
...minuarust peaks üldse RR-is olema puur nõutav ohutuse mõttes. Ja hr.Maxi protestimeelsusest ei saa küll aru. Huvitav oleks teada kellega sis tegu on, kui nii hingepihta käib kui mõne mehe auto natuke turvalisem on.

PriitV, 08.09.2004 16:53
Olavi, selle pärast ma küsisingi, et teie tiimi auto peaks olema üldse ainus, mis on igati legaalselt selle va kadalipu läbinud ja seda enne kaarti ... aga ka enne poleemikat. Praegu ei saaks mitte üks ilma kaardita auto omale legaalselt puuri sisse ja kahte kohta kirja. Samas, me oleme seda turvavarustuse teemat juba lõputult jahunud. Puur koos palja pea ja kolmepunkti vöödega on ohtlikkus ruudus. Sai just äsja sellisega pisut sõidetud ja asju realistlikult vaadeldud. Tegu oli siis Lille ehitet valge bemariga. Andke andeks, hetkel Eero omanduses olev auto mahub täiesti ilusti RR reeglitesse. Aga sel autol pole mitte mingit sugulustki "tavalise" 325x'iga. Sellise autoga julgeks poja kõrvalistmele kaarti panna lugema ja siis rahulikult Remmaku-Murakaga(4wd kahjuks) lahingusse asuda ... metsavahelistel täisgaasi radadel kiirusel 160 km/h. Olematu plekiga jaapani "sportautodega" ei julgeks pooltki nii kiiresti sõita. Seda siis turvalisuse poolest. Samas oli ka Aarma värske puuriga Mosse, mis pisut-pisut tekitas julgemat tunnet, kuid korraliku E-rühmaga polnud Mosses mingit sarnasust. See on tõesti ainult roll-cage, mitte safety-cage. Minus lisaturvalisuse tunnet Mossede puur ei tekitanud.
Aga Sa ju ise tead samahästi, mis tunde tekitavad korralikud puur-traksid-korvtool-kiiver-kombe võrrelduna kunagise tavalise stock-golfiga.

olavi pukk, 08.09.2004 15:00
Priit esiteks meie nn.tiimi autod on ehitatud täiesti erinevate kätepaaridega ja ühistöö,finants jms. puuduvad(kui suusõnalised arutused ja soovitused välja jätta),mina kellegi teise eest ei hakka sõna võtma.
Mis meie autosse puutub siis istme ma tõesti unustasin,aga meie puur võimaldab selle sinna sisse panna,rool ja kinnitused-kõik kinnitused on originaalsed ja rool ise omab vastavat dokumenti,et temaga võib liigelda,samas võtab rooli vahetus aega umbes minuti.Kereplekid ei valmista meil küll ühtegi sellist probleemi mida poleks võimalik paari tunni jooksul lahendada-koos orig. istmekinnitustega.Mootor-täisoriginaal läbinud korraliku 100%-se kapitaalremondi va.nukkvõll mis on vahetatud sportlikuma vastu, ka sisselase on meil originaal.Väljalase vastab nõetele millega on võimalik läbida ülevaatus ilma,et mõni mees peaks vastutuse enda kanda võtma.Polstrid on autos olemas va.lagi mis on liialt tuleohtlik .Kaks kohta teh.passis on vormistatud ammu enne teh.kaardi saamist ARK büroos Mäepealse tänavas päeval mil auto sai ümber vormistatud,sel päeval seal angaaris oli täpselt seesama auto mis praegugi meil kuuris.Saage aru see auto on ehitatud rr-i autoks(edasise sportralli plaaniga) ja on arvestatud sellega,et võib tulla ette väga tõsist virinat ja selle tulemusena ka karmimat ülevaatust.
Kuna auto on müügis võib iga tõsisem soovija leppida kokku ja tulla vaatama kas jutul ka tõepõhi all on.

PriitV, 08.09.2004 14:25
Mul on üks küsimus Olavile. Selline sõbralik. Sa tõid jumala õige näite, mida peab kindlasti uuestu ümber tegema. Aga on ju veel palju asju, näiteks istmed, rool, nende kinnitused, muud polstrid, kogu mootor ja väljalase. Viimased kaks tuleb muidugi vait olla;)
Jätame välja veel ka sisuliselt ebaseaduslikud RR tehn.tingimused. Püüa nüüd oma auto reaalselt LE-nõuetele kohaseks ehitada! Kui nüüd kristallselt aus olla, siis mida Te oma tiimiga peaksite kõik ümber tegema, kuhu kereplekke tagasi keevitama jne.? Odavam oleks tõesti oma igapäevaautoga punkte püüdma tulla, või mis?
On veel üks "pisike" ebavõrdsus: EALi kaardiga on ümberehitust lihtne passi saada, kasvõi seda 2 istekohta, sest puuriga autos ei ole kunagi üle kahe istekoha. Lihtsalt ei ole.
Reaalselt saab iga 100% stock autoga võistleja esitada suvalise puuriga auto vastu protesti, sportrooliga auto vastu, ainult traksidega autode vastu etc. Mida rohkem ebavõsrdsust külvatakse, seda enam on totaalset protestilainet oodata. Ja seda isegi MosseLiigas, kus sujuvalt saab maha võtta kõik puuriga masinad. Ise seda teed kunagi ei lähe, kuid kui oleks "elu küsimus"(loe mingid mõttetud RR või IMS punktid), mis siiski osadel tunduvad olulised olema, saaks sprindil rahulikult 20 Mosse nime lihtsalt "maha tõmmata". Ja nagu Sa tead, siis esimesed protestid, mahavõtmised ja solvumised on juba olnud. Inimloomade omadus on kannatada ja siis ebavõrdsusele mingi vastulöök anda. Minul on "pohh", kuid mõne võistluse korraldajana ma ei tahaks mingit rusikavõitlust ja juristide "näpuga-järje-ajamist" näha. Miskipärast tehakse aga kõik selleks, et see kunagi just nii lä

olavi pukk, 08.09.2004 10:29
to S:noortel huvilistel pole proovimiseks küll vaja kohe autot forseerima hakata,kui auto on piisavalt võimekas ja juht veelgi võimekam on võimalik vägagi häid tulemusi välja sõita(nimesid ei nimetaks,aga see aasta on näidanud,et kõik on võimalik).Mis katustesse puutub,siis rallis võib ükskõik kus auto über pöörata(toetudes oma kogemustele piisab vaid ühest kivist mida rajaga tutvudes ei märganud).
Aga mis nüüd sellesse e-rühma puutub,siis ma tahaks teada ,kui ma panen oma autole sisse põhjamati,sisse orig.turvavööd(mida juba eelmise aasta lõpus olid dubleeritud),värvin ühevärviliseks ja kustutan teh.kaardi mis siis juhtub?Juhtub see et ongi valmis täiesti tavaline TÄNAVASÕIDUAUTO ja paraku ükski neis "lisadest" ei muuda minu ajutegevust ega auto teh.omadusi.
to MAX:kuna sa ise ei sõida,siis ma ei saa üldse aru mida sina irised ,kuna armastad mööda rallibokse ringi tuiata,siis tead väga hästi kuidas neid autosi kokku klopsitakse ja kui raske tegelikult nende rahadega on.
Kuna tehnikasajand on üks imeline aeg,siis oled võibolla niipalju mees,et teavitad ise kes sa oled(paljusid huvitab).

to Max, 07.09.2004 22:51
Tundub, et Max on rahvarallist samakaugel, nagu lehm sadulast. Teadupärast sõidavad ju kõikide klasside tipud rallil oma naiste autodega, millega need tavaliselt igapäevaselt poes käivad... Samuti soovitan õigekirja õppida. Ja seda õpetetakse teadupärast algklassides...

Max, 07.09.2004 20:22
Aa, ega keegi pole selle vastu et E-rühmaga sõidetakse RR-i.Tehke omale "Open" klass ja antke minna.
Valige kas ECO ja E-rühm võis RR ja tänavasõud autod.
Ja kui need "osalejad" jaksasid ehitada omale E-rühma auto, siis on neil olemas ka igapäeva sõiduk, miks siis sellega ei kõlba RR-il osaleda?

S, 07.09.2004 19:43
Näiteks Kaido Viira sõnumist saan aru...kuid kas siis mõne mehe pärast on vaja terve sari ümber korraldada...Las sisi olla eco liiga ja torudega autod omaette Rahvarallis ja Tavaline rahvaralli kus sõidetakse TÄNAVASÕIDUATODEGA ikka vana legendaarne rahvaralli...Mina poleks sellist asja ette ennustand et nii läeb....
Kuid ausalt ma olen sellest rahvarallist üle ja see mind ei kotigi-aga vahest tahab keegi huvilne ka proovida,näit mõni noor kellest võiks asja saada ja tal pole sellist võimalust et hakata kohe mootorit forssima ja puure tegma ja rajal olles hamabaid lõksutada,kus võiks väga suure tõenäosusega auto katale keerata!

S, 07.09.2004 19:36
Mina ei tea mis te siin arutate kuid,iseeneset oleks ikka täiesti võimalik-(kui oskad) sellistest asjadest nii õelda järeldusi teha!
Max-mis sa ikka korrutad oma perssest torni tulnud...Las ta olla siis nii....Ma lihtsalt tahan õelda....
Et praeguse aja RAHVAralli ja sellised ECO liigad jne....on väga imelikud vahepealsed asjad....keegi kuskil tahtis nii ja oligi kellegile võimalik teha...Minu arust pole see mingi rahvaralli ega päris ralli vaid 1 kujutletavas potis olevad pudru,kapsad ja saiad!

Kaido Viira, 07.09.2004 19:34
Bulletääni mõte on selles, et rahvarallurid kes osalevad sellel aastal kahel ECO liiga proovivõistlusel saaksid võimaluse lõpetada alustatud rahvaralli hooaeg. Bulletääni sõnastus ja ajastus oleks võinud tõesti veidi täpsem olla, siis poleks seda jahumist olnud.
Max sa võiksid oma nime ka ära märkida.

kommeteerijaile, mitte sõitjatele, 07.09.2004 19:25
Kuna bülletäänis on kirjas, et auto peab vastama rr teh. tingimustele, siis ei saa ma aru mis vahet sellel on, kas sõidab rr või e-klassi auto? Turvalisem on vist küll...
Kui EAL annab autole teh. kaardi, kas siis hakkab auto kiiremini liikuma? Ei suuda aru saada, kas Maxil on vana sapakas või ei oska ta autot ehitada või ei ole tal raha või ei ole tal ajusid või ei ole....äkki muud teha?!

Max, 07.09.2004 18:07
Mu ei ole viha teadtud isikute vastu, vaid mul on viha selle vastu et kasutades ära oma ameti positsiooni, üritatakse saada võrdsetest võrtsetemaks.
Auto suhtes te küll eksite, see sai juba ammu noortele kingitud :)

Max, 07.09.2004 18:04
Mina ei ole rahul ja tahaks ka teada, miks ja kelle jaoks see bülletään vajalik oli.
Aga autorid ei taha seda kohe mitte komenteerida.Eks ole näha kuidas Kultuuriministeerium seda probleemi komenteerib.

Margus K, 07.09.2004 16:55
Jutt kisub juba kommentaaridele kohaseks.
Ma ei saa enam aru - kes keda süüdistab jne Tundub, et kõik on rahul, plaksutavad käsi ja elu läheb edasi. Samas ootan jätkuvalt asjalikke põhjendusi, miks sellist bülletääni vaja oli :)

ka anonümus, 07.09.2004 11:34
Max-toetudes sinu keelepruugile ja vihale teatud isikute pihta olen ma peaaegu veendunud,et ma tean kellega tegu,ainuke mis mind natuke häirib on kirjavigade hulk-aga see võib ka liigsest erutusest tuleneda.Kui ma väga ei eksi siis on vist sinu auto see mis oma väidetava kubatuurga peaks nagu natuke teist häält tegema.

Osaleja, 07.09.2004 08:07
Hetkel ikka ilma puurita uhades, arvan et ei ole kaugel kuni üks mats kuskil ja millalgi tuleb.
Aga inimesed, tegelikult ei sõida ju E rühma auto vaid ikka see, kes rooli ja istme vahele jääb! või mis? ...ja minuarust saab ka rahvarallika teha peaaegu sama kiireks. Ja kui puuri võib kah veel sisse teha, siis tuleb ka turvalisust juurde

Max, 06.09.2004 20:41
S, ma ju ütlesin sulle, "Aga oleks oleks torni aknast alla kukkunud, kui poleks poleks perssest kinni saanud."..pole mõtet oletusi teha, et teeks seda ja teeks teist, no te kui raha on, kes keelab.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia