Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Villu Teearu
23. august 2004 14:16
Tagasi
Trüki lehekülg

Veokad Taali autokrossilt punkte ei saa

Kommentaare lisatud: 66

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
 
to vaade, 25.08.2004 22:08
Kui muudmoodi ikka ei saa, siis on oma sari ainuõige. Ei usu, et sõitjad sõidavad ainult selle Eesti meistri tiitli nimel. See on muidugi lahe, kui oled EALi aastaraamatus sees ja saad ennast Eesti meistriks nimetada, aga siiski on kõigel piir. Muidugi oma sari võib saada "külakrossiks", aga kui asi korralikult läbi mõelda ja korralikud sponsid taha leida, siis mina olen kindel, et annab teha parem sari kui EMV. Ärge hakake ütlema, et miks siis EMV-st ei ole tehtud paremat sarja - selleks peab maha võtma liiga palju tegelinskeid ja keegi ei viitsi sellega tegeleda. Tegelt kivi ka sõitjate kapsaaeda - siit olen aru saanud, et paljud on rahulolematud, mehed, võtke midagi ette. Ei juhtu absoluutselt mitte midagi kui siin anonüümselt virisete.

idee teile veokamehed., 25.08.2004 22:03
Tuleb Eriste punti ka veokate superkross teha. vot nii mehed mõelge hästi.

vaade, 25.08.2004 21:38
omaette sarja tegemise jutt on loll jutt (ma ei viitsi üldse pikkemalt kommenteerida) vahetage Luhthein välja kui ei meeldi ja ongi asi ants.

kompetentne fänn, 25.08.2004 21:10
"Härra" Luhthein kujutab endale ette, et nüüd siis tema ainult käsib-poob-ja-lasebki!
Võistlejad, võtke palun midagi ette endi kaitseks. Kõigile oranisatsioonide juhtkonnadele saab umbusaldust avaldada. Kas EAL on siis lõpuks nii püha, et selle peale ükski hammas ei hakka.
See. et võistlusi välja kuulutatakse ja ära jäetakse ja üldjuhendeid keset hooaega muudetakse, EI OLE JU ENAM NORMAALNE.
Organisatsioon, mis pidevalt üksteisele vastukäivaid otsuseid vastu võtab, näitab ainult seda, et ei ole adekvaatne.
Kas nüüd siis hakkabki kogu EMV sari toimuma Varstus? Mitte teie s.t. võistlejad ei pea oma sarja tegema, vaid EMV sari tuleb ju ümber nimetada Silver Tammemäe Meistrivõistlusteks.
Olen enamustel Taali etappidel käinud ja sealt on ainult lahedad elamused. Olin ka kohal, kui oli see autode kaalumise jama. Imestan, et hr. Eriste on nii kaua suutnud EAL-i nõmedust taluda. Sel hooajal on muidugi see ka kulminatsioonis.

Kihutaja, 25.08.2004 20:53
aivar ,seda et oma ette võistluste korraldamine on kõige parem mõte..pooldan 101%,nahhui see eal ja luhthein ja teised jublakad.

vaade, 25.08.2004 19:09
krt pitseerigu siis koos ninaga, ei ole ju keeruline!

Saliery, 25.08.2004 18:58
Ega ma ei vihjanudki sinu auto peale Alliain vaid Tammemägede autode peale. Kapoti pitseerimine on küll jama nina saab ju eest ära võtta. Silveril on nüüd võimalus ju nukkvõll ära vahetada ja pole enam probleemi.

Saliery to tiit, 25.08.2004 18:32
Ma sõitsin ka pärast võistlust raja läbi ja ma küll ei ütleks et rada oli hea. Auto hüppas nagu konn nägin ainult maad ja taevast. Kuna olen sõitnud ka teistel radadel peale sõitu ja pole nii hull olnud. Olen käinud ka siis kui oli stardis üle 22 masina.

vaade, 25.08.2004 13:41
jah, võdsemate teemat ma teadlikult ei puudutanud jätsin selle eraldi teemaks kes keda usaldab või soosib. Mina tahtsin lihtsalt öelda, et lahtivõtmise protseduur polnud päris läbi mõeldud ja tegelikult oleks lisaks Silverile pidanud ka kõik ülejäänud kisama, et autosid kuuri all, mitte lageda taeva all lahti võetaks.
See on lihtsalt lisaks Eriste kaaluafäärile järjekordne näide, et korraldaja tegutseb uisapäisa. Kogu korralduse protseduur peab ikka täpselt paigas olema ja võimalusel ka kirjaliku kavana.

aivar to vaade, 25.08.2004 13:23
nojahh, aga miks peab mõni (rajaperemees ning korraldaja ühes isikus) olema võrdsem kui teine? antud juhul oli juba hommikul teada, et autod võetakse lahti ning kõik võetigi lageda taeva all, va Tammemägide omad. ma ei taha küll teh komisjoni esimehe Villaku objektiivsuse kohta midagi halba öelda, aga ometigi jääb asjale mõru maik juurde, kui on teada, et Villak on Tammemägi hea tuttav (on näiteks enne võistlust Tammemägile võõrustada). veokameeste ring on väike ja kõik tunnevad nagunii kõiki - selles polegi probleemi. aga miks pidi Silveri autoga toimetama salaja? (kui see üldse lahti võeti - teised ei näinud ju seda toimingut).
ja mis saladused ning võõraste silmade eest peitmised? see võib MM-võistlustel tõepoolest nii olla. veokate ringis aga seda nii teha ei saa, sest nagu öeldud, seltskond väike. ei näinud Mart Varstus Silveri autot, no ja mis siis? Tapa etapi korraldajana ja teh komisjoni palgates saab ta nagunii teada, mis Silveril kapoti all. nii et asi pole mitte "võõrastes silmades", vaid "võrdetes ja veel võrdsemates".
seni on veokamehed omavahel ilusti läbi saanud. kui näiteks kellelgi on abi vaja - Mardil oli Varstus vaja keevitada ja Silveri kuuri all pakuti selleks lahkesti võimalust - pole keegi kunagi keelanud. kahju oleks, kui selline suhtumine ära kaoks.

vaade, 25.08.2004 13:06
to Mart
ega lahtivõtmine kinnises pargis ei pea ju toimuma!!! kas Varstus oli lahtivõtmine avalikkuse (s.h. konkurentide) silme all? MM-il küll nii ei tehta. Kui tehn. komisjon võtab auto kuuri all lahti ja avastab puudused siis võetakse see auto maha ja mingit protestiaega polegi ju vaja, kui kõikide autod lahti võetakse. Viga oli pigem selles et kõik autod oleks pidanud kuuri all lahti võtma, kinnises pargis oleks ainult kapotid pitseeritud.
(protestiaega oleks siis vaja olnud, kui üldist lahtivõtmist ei toimu, aga keegi nõuab protestiga, ühe konkreetse auto lahtivõtmist ja siiski võtaks komisjon auto lahti kuuri all ilma publikuta, ainult raport oleks avalik)

Mart, 25.08.2004 12:21
nii sinu kui minu auto võeti lahti küll aga Silver käis ja karjus ,et neid autosid ei puudu keegi kuna elektroonika pidavat märjaks saama ja mida iganes küsisin isiklikult Villakult miks Tammemägede autosid lahti ei võetud vastas Villak,et võeti küll hiljem kuskil kuuri all aga mis sellest hilisemast enam kasu on kui autod on kinnisest poksist ära lubatud siis on ka protesti aeg möödas minu meelest on terve see aasta üks lolli mängimine ja kui see asi ei parane siis pole järgmisel aastal ühtegi sõitjat

ALLAIN, 25.08.2004 10:32
kuule saleri kui peale finaale on autod kinnises boksis ja seal mõõdeti ka nukkvõlle karuse autodel siis oled sa küll rumal mees kui kinnist boksi nurgataguseks nimetad. 2 villakut mõõtsid. kork vedas veel pärast meie auto kraana alla. vot saleri niipalju sulle siis nurgatagustest asjadest.

tiit to saliery, 25.08.2004 09:05
Varstu raja kohta oleks küll minu kommentaar selline, et kui minu mäletamist pidi vist teine suurem etapp Varstus toimus, oli stardis 22 veokat ja sõideti 20 min + 2 ringi, vat siis oli rada tõesti aukus. Pärast praegusi sõite rada proovinuna ütleks küll, et lausa lust sõita.

XXL, 24.08.2004 23:46
Kle Priit, sa jäta lehes üks USA raua promomise artikel ära ja kirjuta kogu oma EAL-i jutt seal ära, sama jutt, mida Sa siin oled krossi komentaaride all kirjutanud... äkki hakkab jää siis liikuma ???

Saliery, 24.08.2004 20:02
Seda nukkvõlli asja parem ärge rääkige. Kõigil mõõdeti kohapeal ja karuse värvides autosid kuskil nurgataga. see on väga ebaõiglane teiste suhtes.

to saliery, 24.08.2004 19:55
sa siis ei tea, et vana Tammemägi on looduskaitse all? pidid ju nägema, kuidas Varstus kõigi meeste 53d lahti võeti, aga Tammemägi oma millegi pärast mitte

Saliery, 24.08.2004 19:50
Sigmari vastu ple mul midagi aga isa on kõll igavene suli :D

Sigmar., 24.08.2004 18:54
to-Saliery,oot kas sa pead silmas mind vöi mu isa,vaata ette poiss!!!!
ilmaasjata pole mötet plöksida,kui midagi täpselt ei tea!!
ok krossitage seal siis kövasti!!
ex Tapal näeme!!!!



vaade, 24.08.2004 18:47
Omaette veoautosarja algatada pole lihtne. Eriste näite varal võiks ju oletada et osa seltskonda hakkakski sõitma alternatiivset sarja a la "veoauto superkross", aga enamus eelistaksid siiski oma karikal näha EMV-le viitavat märget. Eesti meister on eesti meister - meistri karikale ei graveerita kommentaariks, et korraldus oli kehv ja osavõtjaid vähevõitu, täpselt nagu superkrossi karikale ei graveerita, et see on palju kõvem auhind kui meistritiitel.
Ma arvan et see hooaeg on üsna segane värk, aga järgmise hooaja peaks küll sügisel kindlalt paika panema (vahekohtus selgeks vaidlema ja jonnid jätma).

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
Artikli juurde
02.05.2024
Lääneranniku rallile registreerimine on täies hoos
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Artikli juurde
02.05.2024
Eestlased võistlevad Kanaaridel Euroopa meistrisarja etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia