Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
13. juuli 2004 9:27
Tagasi
Trüki lehekülg

Kehala rahvasprindile registreerimine kogub hoogu

Kommentaare lisatud: 48

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
Kuju, 14.07.2004 11:10
õige eq, aga see Marguse väide on tõsiselt põnev, kui ta peab silmas et mõni 4wd tänava subaru või mitsu on krossiautost kiiremini sõitnud, siis see pole küll võimatu, aga kui võrrelda ikkagi 2wd siis....

eq, 14.07.2004 11:08
Tibu, sass tahtiski saada just neid näiteid. Ehe näide aga sellest, et mõned teiste kommentaare läbi ei loe ja kommenteerivad midagi õhust.

Tibu, 14.07.2004 00:52
sass kui viskad näite anna andmed mis seda kinnitavad rahvarallurite 2 wd ajad ja krossikate ajad

sass, 13.07.2004 21:45
margus kirjutas:
> Kuna paljud rahva sprindid peetakse rallikrossi
> radadel, siis aegu võrreldes on rallikrossi autod
> kahjuks alla jäänud. Mis näitab paljude
> rahvasportlaste paremaid sõiduoskusi ja ka
> paremat auto seadistamise-, häälestamise
> oskusi.

see oli nüüd nii tõsine väide, et selle kohta tahaks lausa fakte-numbreid näha. mitte, et ma väidaks seda ilmvõimatu olevat, aga lihtsalt tundub huvitav....

margus, 13.07.2004 17:12
To kuju:
Mingil määral olen sinuga nõus, st. pealtvaataja seisukohalt on võib-olla tõesti rallikross huvitavam. Sõitja kohapealt on mõlemad huvitavad. Ühes sõidad mees mehe vastu, teisel aga stopperi vastu.
Kuid tuleb tõdeda, et rahvaspordi aladel on tase tunduvalt võrdsem ja sõitjale pakub tihe konkurents tunduvalt rohkem pinget.
Mis puutub alade odavusse, siis tegelikult odavat autosporti ei ole olemas. Kuna paljud rahva sprindid peetakse rallikrossi radadel, siis aegu võrreldes on rallikrossi autod kahjuks alla jäänud. Mis näitab paljude rahvasportlaste paremaid sõiduoskusi ja ka paremat auto seadistamise-, häälestamise oskusi.
Kuid tuleks nüüd algse teema juurde tagasi. Minu arvates ei ole rally.ee-le küll midagi ette heita võistluste kajastamise osas. Kui korraldajad on vähegi vaevunud toimuvatest üritustest teada andma, on see leidnud ka koheselt kajastamist.
Kui korraldajad seda aga tegema ei vaevu, siis ei hakka keegi seda tema eest tegema. Nii et pigem oma esimese kommentaari pretensioonid tuleks ikka rohkem rallikrossi korraldajatele esitada, mitte kohe rahvasportlaste ja rally.ee kallale karata!

kuju, 13.07.2004 17:09
ok, ei vaidle enam, mulle meeldivad rallikross ja auoralli, aga uokross ja rahvaralli on ikka tunduvalt .... alad. Võrdlus umbes selleine et rallikross ja autoralli = Meistriteliiga ja rahvaralli ja autokross= Eesti jalgpallikoondis. Mul isiklikult pole rahvaralli vastu midagi(kunagi sõitsin isegi) aga mis ei meeldi on rahvarallurite arvamus et nemad on kõige tugevamad autoehitajad kõvemad sõitjad jne, et miks meile korraldatakse kurikarallisi jne, vähemalt tartus eelmine aasta Raide tõi asja maapeale tagasi.
Aga ok , vsjoo.

..., 13.07.2004 16:54
Haugute nagu külakoerad. Ühele meeldib üks, teisele teine - maitse asi aga mõlemad on head!!!
Tore et on selline neti lehekülg nagu rally.ee
Sport võidab...

aivar, 13.07.2004 16:53
mõnele sõitjale pakub rahvaralli kindlasti rallikrossist suuremat naudingut. minule kui kiibitsejale ja pealtvaatajale meeldib krossi ja rallikrossi vaadata, kuid mõnele teisele mitte. võin üles lugeda päris mitu sõitjat (eriti just veokameeste seast), kes ei taha krossi põhimõtteliselt sõita. ühele ei meeldi asjaolu, et seal lõhutakse autosid, teisel ei pea tervis aukude peal kargamisele vastu, kolmandat võlub aga kiirus, mida saab kogeda vaid rallidel ja sprintidel. ning on ka täpselt risti vastupidiseid arvamusi - mida mudasem ja auklikum rada, seda suurem sõidunauding saadakse. ei ole olemas ühesuguseid arvamusi ja sel teemal pole mingit mõtet väidelda.

mihkel, 13.07.2004 16:48
ainult rahaga ei tee suurt midagi

kuju, 13.07.2004 16:45
to Margus

võibolla ongi asi selles et ma raamatuid ei uuri ja teoorias nõrk olen, räägin seda mida näinud olen. Point on selles, et kui rahvaralli autod võidavad/on paremad nt E rühma autodest(ma ei mõtle Subaru, Mitsu) siis kas see on odav rahvasport?? Kui sa oled krossi sõitnud ja nt rahvarallit, siis peaksid ju hästi teadma kuhu raha panna ja mida eedasi teha? Kas tahad väita et nt rahvaralli pakub rallikrossist suuremat naudingut, kahtlen.

Margus, 13.07.2004 16:36
To kuju:
Kulla mees, tule kunagi ja vaata kuidas rahvaralli autod edasi käivad.
Antud kommentaarides näitad just sa ise võhiklikkust üles.
Võin sulle saladuskatte all öelda, et olen ise sõitnud rallikrossi, rahvasprinte ja -rahvarallisid. Seetõttu võin sulle vabalt väita, et rahvasportlaste autod nõuiavad tunduvalt rohkem aega ja vahendeid, kui rallikrossi autod.
Võta heaks, või pane pahaks, aga raamatutest teooriat ammutades jääd sa kahjuks tegelikust elust maha.

PriitV, 13.07.2004 16:28
Pagan, suure hurraa'ga sai asjad valetpidi pandud, Sry!, mudafännid:) TR1 ehk vana originaal, TR2 ehk vana standard ja TR3 ehk vana spetsiaal. Vat sedapidi siis.

Täiesti lambist ja suht meelevaldne arvustus eelmise nädalavahetuse võistlusautode maksumusest. Kuid iga klassi keskmine on suhteliselt tõepärane, sisaldades mitte ainult autot, vaid kogu selle tiimi eksistentsi kulusid.
29200 000 + 16350 000 + 10500 000 = 5,8+5.6+5,0 = 16.4 miljonit krooni. Reaalselt on see number suurem, sest sõidab "odavamates" klassides mitmeid uusi kalleid maastureid. Kui nii võtta, siis on see üks uus tipp-WRC(kunagi Fordi puhul räägiti miljonist eurost). Aga mitu superkrossi autot või E-rühma rallikat selle eest saab? Selle eest saab lausa 8 uut väga korralikku Euroopas ehitatud B2000 võistlusautot. Vanasti off-roadi polnud ja nii neid muude võistlusalade autosid tekkis ja oli. Aga eks ole ka raha ja autospordihuvilistega "mateeria jäävuse seadus". Seda on mingi hulk ja täna jaguneb ta tunduvalt rohkema hulga alade vahel. Lisaks siia siis dragracingu ja rahvaspordi rahad, mis on kindlasti umbes samas suurusjärgus. "Keskmine" rahvaralligi auto maksab 100 000 aga stardis on neid ju 130(ehk 13 miljonit) ja osad jäävad uksetaha.
Siis on veel mingi hulk neid, kes ainult sprinte sõidavad ehk veel miljon-kaks juurde.
Vähemalt 10 miljonit võib veel kiirendajate-kiiresti sõitjate arvele kanda, kui reaalsed igapäevaautod välja jätta a'la seesama Porsche.

Mis meil siis kokku tuleb: 16,4+13+2+10= 41,4 miljonit. Päris räige raha selles nn "rahvaspordis" ja seda vaid autode hinnas. Pane juurde kogu korralduskulude summa, muud kulud ja pealtvaatajate poolt tekitatav käive piletite ja söögi-joogi näol. See on ju kõik see raha, mis k

aivar, 13.07.2004 16:18
mida te nüüd lambist ja ilma põhjuseta jaurama hakkasite? närvid läbi või puberteet möllab? ühele meeldib Meie Mees, teisele Vanilla Ninja ja minule näiteks Janis Joplin - ega see veel üht teisest halvemaks ega paremaks tee.
mina küll ei arva, et üks (auto)sport teisest spordim oleks. ja rally.ee kirjutab minu arust kõigist aladest, mis ta endale kajastada on võtnud, piisavalt (kes veel ei tea, siis on ju olemas ka "tütarfirma" ringrada.ee). mina olen näiteks endale võtnud kohustuse vabal tahtel ja ilma mingit tasu saamata aeg-ajalt siia midagi kribida (artikleid ma mõtlen) ja soovitan ka teistel ärksamatel tegelastel seda teha. ei maksa kohe kisama pista, kui üht või teist uudist ja fotot kohe peale võistluse lõppu ei ole - võib olla pole kaastööline üldse võistlusel käinud, võib-olla pole ta veel Saaremaalt või Varstust veel koju jõudnud. ja kui üks rally.ee eestvedajaist ise rahvarallidest osa võtab, siis on loomulik, et ta RR-ist teab/oskab rohkem kirjutada kui näiteks veobagidest.
rally.ee kontaktandmed on kõik siin lehel olemas, minu nimel klikkides satute ka otse minu e-mailile. kui kellelgi on uudist pakkuda, võtke julgelt ühendust. (seda on muide ka tehtud ja päris palju uudiseid on rally.ee-le sattunud just tänu vihjetele).
rohkem tolerantsust ja rahulikku meelt, sõbrad.

kuju, 13.07.2004 16:01
to urueesel

võrdle 2wd ja 4wd eraldi. Ja kui rahvaralliauto teh.tingimused vastavad on sellised et nende autodega on võimalik rallikrossi ja autoralli masinatega kasvõi võrdselt sõita siis pole need ju rahvaralliautod??!!

NB! Kallekal vähemalt õige jutt.

Kallekas, 13.07.2004 15:55
Palun ärge solvuge keegi, sest solvamine ei ole mul hetkeksi kavas, aga ütlen vaid oma arvamuse.
Siinpool varem näiteks toodud kiirendus. Minu jaoks on see rohkem kekutajate "sport". Läheb vaja vaid raha, et tulla parimaks ja ok reaktsiooniaeg peab ka paigas olema. Ülejäänu teeb juba tehnika. Eks selles asi ongi, et rallidel/krossidel on nii vähe osalejaid, sest leitakse, et minu oskused ei võimalda võitjaks tulla ja sõidetakse alasid, kus saab lüüa rahapakiga. On eestistki näiteid, kus rallit sõidab inimesi, kel on palju pappi, aga oskused jätavad soovida - nende jaoks ongi tegelikult rahvalralli, kus harjutada. Mis mind köidab rallide, krosside jms juures ongi see, et esile tulevad oskused - sul võib olla hirmkiire auto, aga kui sõita ei oska, siis pähe saad anyway.

urueesel, 13.07.2004 15:53
to kuju Esmalt sinu väide, rallikrossi autod aetud nö "viimase peale" ja on paremad rahvarallis võistlevaist autodest. Ehk vaevud läbi lugema tehnilised tingimused? Elementaarne võrdlus kasvõi kõri piiramisega - rahvarallis on see vaba!
Ja mis puutub sellesse, et soovitad teha rahvarallile eraldi lehekülg... oled sa mõelnud ka, kust see raha võetakse? Või mis alusel vigised siinsete uudiste peale, mis rahvasporti puudutavad? Oled sa kellelegi maksnud, et siit ainult autoralliuudiseid lugeda?

kuju, 13.07.2004 15:52
to priitv

saad aru vapsee ei huvita palju maksab mingi kiirendusvõistluse Porche vms, sest sellega saad ainult hetkelise "kaifi" kiirenduse, mis pole võrreldav autoralliga 30 km kruusateed metsavahel, kurvide trampliinide kraavide ja muuga. Mõtle ise nüüd natuke. Aga kui hinnad võrdluseks tõid siis võrdle neid WRC auto omadega kui tahad ja mõtle edasi.

kuju, 13.07.2004 15:48
to margus
aga kust selline väljend et rahvaralliautod liiguvad paremini kui rallikrossiautod, esiteks see nii ei ole, kuna mõtle ise peaga rallikrossi autod aetud nö "viimase peale" ja kui seda sama on tehtud ka tänavasõiduautoga mis liigub ka pidevalt tänaval siis see asi küll kuidagi tõene olla ei saa. Vastupidavusest rääkides, lihtne näide - võta raamat Paide ralli 2000 või teisenimega ralliraamat, seal väga ilusti ühes lõigus öeldud et rallikrossis esitataavad nõuded(ma ei pea silmas teh.tingimusi vaid just vastupidavust) on veelgi suuremad kui autorallis- rahvarallist pole siinkohal mõtet rääkidagi. Rahvarallis on ka loomulikult autosi mis vastavad juba E rühma nõuetele ja neid ei saa enam nimetada rahvaralli autodeks, on nii? Need autod sõitu pärisrallit ja kõik. Ja see väide et rahvaralli autod(mõned) käivad krossi omadest paremini - kommenteerija on tehnikaalal võhik, keda huvitavad ainult spoilerid ja sportsumpa.

To PriitV
Offroad ja kiirendusvõistlused, las need olla, piisab sellest kui rally.ee leht ongi ainult rahvaralli/sprindi juttu täis. Offroadi vastu pole mul midagi, sest see mind lihtsalt ei huvita, aga selles et kiirendusvõistlus vs ralli, jääb peale rockrace, seda vb sellepärast et sinna lendab kohal hunnik rullnokkasi ja muiduasjamehi. See kes läheb eelistab rockracet RS rallile ....
ok promomise kohapealt peab muidugi iga korraldaja ise ennast reklaamima jne aga lihtne soovitus rahvarallile teha ka oma koduleht, siis see lihtsalt ei ärritaks kuna ei vaataks sinna. Aga kui tahad autospordist midagi lugeda tuleb aint rahvasport ja rahvasport.


PriitV, 13.07.2004 15:42
Puukuju, off-road tänasel Eesti ehk kogu Euroopa(ja ka Venemaa) tipptasemel, mida siiski enamus meie TR1 autod on, maksab ikka kohutavalt palju. TR2 ja TR3 on pisut odavamad, kuid selle võrra on autosid jälle rohkem. Kui pisutki omada aimu esiotsa meeste kuludest, siis ei teki, vähemalt minul, mingit tahtmist nendega uneski võistelda. Ja arva ise, palju maksab üks Ladoga Trophy'l käimine või Vepski Lesi läbisõitmine. Poolteist nädalat Venemaal. See pole kolmepäevane külaralli. Pool milli on TR1 "entry level". Muidugi saab ka odavamalt, kuid siis ei ole sa mitte mingi valemiga konkurentsis. Võib ju 100 000 eest korraliku Volvo C303 osta, kasutada tema oma vintsi, GPS maksab 2900, läpakat ei kasuta vaid Regio atlast(100 krooni). Aga parima juhiga koos ideaalse orienteerumisega sõidad parimal juhul kohtadele 5-6. Ja seda siis, kui tuliterad originaalrehvid all on. Kalliks, väga kalliks on see sport läinud:(

PriitV, 13.07.2004 15:30
Kujule paar rahalist mõtlemisainet.
Et tulla OMC'l esimeseks, peab ületama 2,2 miljonit maksnud Porsche tulemuse.
Et saada kilomeetrisõidul uueks Eesti rekordi omanikuks, tuleb ehitada 250 000 maksnud Suprat kolm aastat ehk auto maksumus võib hetkel olla suurusjärgus 500 000 krooni. Samas hinna suurusjärgus on ka Krumi BMW. Nendega Tapal Porschele vastu ei saadud.
Et tulla EORK aastaarvestuses esimeseks TR1 ehk spetsiaalis, peaks investeerima samuti vähemalt 500 000 krooni ja lisaks omama meeletut võistluskogemust. See siis kõik autost sõidukuludeni.
Et võita Rockrace'il D-klass, peaks autol olema vähemalt 1200 Hj ehk auto maksaks samuti pool miljonit. Lisaks tuleb sõita osata. Saapolaga võidu sõitmise hinda ei julge pakkuda, kuhugi miljoni kanti läheb see summa.

Aga palju maksavad rallikrossi, superkrossi või E-rühma autod?
Kas Sa tead, palju maksab Warni vints või meetrised mudarehvid? Palju maksavad dragslickid? Palju maksab nn"kitsas" tagasild või Lenco käigukast? Ja kas Sa tead, kaua on mõned tiimid omi võistlusautosid ehitanud(aastates)? Kõik see on väga suhteline. Ei saa enam ammu öelda, et ralli või ringrada on see ainus ja õige. Maailm muutub ja raha(loe potensiaalsete sponsorite omanikud) on istunud vähe teistsugustesse autodesse. Loe kokku, mitu suure väga rikka firma omanikku või tegevjuhti sõidab off-roadi. Ja leia valem, kuidas saaks näiteks autoralli olla Sakule eriti kasulik turunduspartner (inimesed-pealtvaatajad Võrumaa metsades laiali).
Täpselt samamoodi toimib kogu rahvasport, mis veel siiani ka sellist nime kannab.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
28.04.2024 16:04
Est Rx 1. Etapp Raassilla (0)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia