Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
10. juuni 2004 10:00
Tagasi
Trüki lehekülg

Petter Solberg peab Sebastien Loebi tiitlipretendendiks

Kommentaare lisatud: 12

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 |
 
seep, 11.06.2004 13:48
MM on ise ka 6elnud et Focus WRC 2004 ei ole seda t6mmet, mis oli WRC2003-el, madalatel p66retel. Coswordi mehed lubasid asja uurida :P

ddd, 11.06.2004 11:34
Miks on Petjast vale pilt, ta nüüdsest ju kiilakas

to vaade, 10.06.2004 15:36
riskist ei olnud kreekas juttugi...oli räige sõiduviga...ja üsna lapsiks muideks

taks, 10.06.2004 15:35
Märtin võiks olla mees kes suudab võita ka "kehvema" autoga kui konkurentidel. Lihtsalt parem neist! Irw...

vaade, 10.06.2004 15:32
igatahes risk tänavu Kreekas küll midagi head ei toonud

Mati to skorpion, 10.06.2004 15:19
Sel aastal jääb Fordi mootor konkurentidele alla (seda on näha olnud kokkuvõtvatest saadetest, kus arvutiga on see "Virtual spectator" tehtud"). Kui auto võimsus on väiksem, siis konkurentidega heitlemine tähendab seda, et peab teistest veelgi rohkem riskima. Suurema riskiga on aga suurem võimalus puitu panna. Seega tulebki vastu võtta kaine otsus ja mitte pingutada ühe lisapunkti nimel.

skorpion, 10.06.2004 15:13
SÕIDUJOON on märtinil kindlasti puhas ja säästev...selle vastu ma ei vaidlegi, aga tahan öelda seda, et see sõidujoon ei sobi enamik rallide võitmise jaoks...ta on liiga ettevaatlik ja otsiv...km peale kaotab sellega võibolla murdosa sekundist...aga 20 - 30 km katsega teeb see juba hulka sekundeid...ja sinna see võit kaob. Mis puudutab Grönni sõidujoont siis siin ei ole küll Märtiniga midagi võrrelda...need on erinevad nagu öö ja päev...kui kedagi MM võrrelda siis ehk Loeb on sarnasema stiiliga

skorpion to toomas, 10.06.2004 15:05
eelmise aastaga ei maksa võrrelda...oli aasta kus ford oli peajagu üle teistest autodest(keegi pold veel uut autot valmis saanud) kui mitte arvestada tema töökindlust. Mis puudutab Saintsi siis vaata mis tempoga see mees viimastel aastatel sõidab...parimad kohad on katsetel kolmas-neljas-viies. Soomes olid tehniliste vigade pärast mängust väljas teised SÕIDUMEHED ja arvesta siia juurde ka fordi üleolek eelmisel aastal. Katkestas ka Grönni.
Vaata tagasi selle aasta esimeste rallide paeale....igal rallil on MM kellegagi old sekund-sekundi heitlus mingi koha peale...ja vaata nüüd paljudel kordadel ta peale on jäänud?
Loomulikult tuleb võit paljudest pisiasjade kokkulangevuse tõttu...kõik peab klappima...aga mees-mehe võitluses sekundite pärast annab MM alla just sellepärast, et ei taha riske võtta

toomas, 10.06.2004 14:45
skorpion, kas polnud see mehhiko rallil, kus märtin ja saints ilusat sekund-sekundis sõitu tegid, ja sainz siis üle pingutas ja katusele keeras(mmi võit), kas polnud see eelmise aasta soome ralli, kui mm grönholmiga võitles ja lõpuks grönu eksis ja ratta kaotas ja mm võitis.. vastupidistest näidetest tuleb meelde vaid üleelmise hooaja inglise ralli, kui mm pühapäeva hommikul esimesel katsel solkule alla andis.. muidu on mmi takistanud sõitmast sekund-sekundis kas tehnilised vead või vale kummivalik. Lisaks juurde, et paljude pädevate autoajakirjanike arvates on mm ja grönholm kaks kõige parema sõidujoonega pilooti..


ww, 10.06.2004 14:28
a sianz ju mitu korda kohe meistriks tulnud, ning vansti oli see värk et 1koht sai 4 punga rohkem kui teine ja 6 rojkem kui kolmas. Seega viga punktijagamises . esikoht võiks praeguse seisuga saada 12 punkti

skorpion, 10.06.2004 14:04
kuigi hoian pöialt Märtinile ja nädalavahetus kohe tuksis kui tal sõit nihu läheb...aga ikkagi pean mainima, et pole Märtinil seda võitlusvaimu ja viha, et võidelda.
Vägisi hakkab teine selliseks Burnsi tüüpi vennaks minema kes iga hinna eest lõpetab ja peaasi et mõne punkti saaks. Aga et võidu nimel või kasvõi sekund-sekundis mõne teise koha pealt võitleks...seda ei ole...annab kohe järele. Kindlasti arvavad paljud et õieti teeb....et vaja siis pasunasse panna nagu Grönni või mõni teine....aga vaadake tagasi ajalukku palju on maailmameistriks tulnud selliseid kindlapeale sõidumehi...ainult Burns...võibolla kaugematest aegadest veel mõni...aga enamus maailmameistrid viljelevad agresiivset sõitu...järeldus on see, et sellise stiiliga ikkagi võidad...Ka solberg pani alguses ridamisi võssa....aga nüüd kindlamat ja vihasemat sõidumeest ma ei teagi...mees tahab võita...seda on näha igas tema liigutuses nii autos kui hoolduses...nii et nii kurb kui see ka ei ole siis minu lootus Märtini tiitlist hakkab igapäevaga aina kustuma

vaade, 10.06.2004 12:04
see on hea kui Märtinit tiitlipretendendiks ei peeta või vähemalt ei pasundata sellest pressis - võtab pingeid maha. (Hooaeg on veel ees ja Märtin pole asfaldil ka papist poiss)

 

| 1-20 |
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
28.04.2024 16:04
Est Rx 1. Etapp Raassilla (0)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia