Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
04. juuni 2004 10:47
Tagasi
Trüki lehekülg

Tartu rahvarallit korraldaja otsusel ei toimu

Kommentaare lisatud: 78

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
 
margus, 08.06.2004 12:36
kõigile;mida me kritiseerime siin???
RR-lid saame kokku,arutame ja teeme selle Tartu RR-i ära,las Härra Parts puhkab.
Näitame,et oleme ise ka millekski võimelised.
olen tartumaal kasvanud tean kus enamvähem saaks sõita.NB!mõelge???

Raimond, 08.06.2004 10:05
Kui palju neid solvujaid ja nääklejaid üldse on? Või on see üldse tekitatud müüt?
Üritasin netist leida elementaarset infot, et kes on 2004 aastal alakomitee liikmed, aga seda infot pole!
Toimunud rallid Saaremaa ja Pärnu on mõlemad väga head olnud oma väikeste kiiksudega. Mõlemad olid väga hästi korraldatud, huvitavad sõita jne. Pisinüansid, kas jäävad lahendamata või tehakse neist järeldused järgimiseks korraks. Mingit teise liiga ideed mina absoluutselt ei poolda. Pigem ootaks infot, et rahvarallis hetkel kehtivad reeglid jäävad pikemaks ajaks, mis annaks eeldused autode arendamiseks ja et keegi mingeid pöördelisi muudatusi sisse viima ei hakkaks.

to andris, 07.06.2004 11:50
Tartu rally organisers cancelled rally.
Seems that main reason were problems that came up with bulletin three.

andris, 07.06.2004 11:37
sorry, but could anybody translate in short words what is story about ? any problems with Tartu rally ? After very positive promotion that was made after Parnu rally by those lat teams that took part in it, there might come much more then 3 cars to Tartu.

nimetu, 06.06.2004 23:17
nääh...
deem!!
:@

XJS600, 06.06.2004 18:41
Mis suhtes Partsul õigus oli? Õigus kriitika peale solvuda ? Õigius anda välja mingi reegel ja mitte seda siis arvestada ? Õigus jagada väga rumalaid komentaare ?
Tegelikult näitab see kuidas suhtutakse rahvaralluritesse ja rahvarallisse, kui tahame siis teeme ja teeme nii, kuidas ise taheme, sest meil on ikka õigus ja meile ei kehti mingid reeglid .

ets, 06.06.2004 01:58
Eino pull seltskond, kui teada, et rallit enam ei toimu, st esimene nääkelmine andis soovitus tulemuse, siis nüüd on vaja uus teema kibekiirelt leida ja siis jälle nääklema hakata.
Esialgne pahameel Partsu pihta asendub arusaamisega, et tegelikult tal taas õigus...

arumaeisaa, 06.06.2004 00:56
RR vs E rühm: tallinna inimesena oli minu jaoks kõige kallim rr siiani saaremaa, mis läks kogu kompotina maksma ca 5000 eek. sama saaremaa sportlik läbi sõita, maksab min. 20000 eek. see on selliselt, et igalt poolt hoiad kokku.
e klass ja rr on ikka päris palju erinevad asjad.
aga kuna see rrallurite seltskond hakkab millegipärast kusagile teise usku pöörama ja mehed enam muud teha ei näe, kui üksteise kallal kaaguatada, siis kindel on see, et ladvik nii ehk naa sealt varsti e klassi kolib. ja loomulikult võtab sellega kaasa ka suure hulga pealtvaatajaid, sellega omakorda suure hulga sponsoreid ja siit omakorda suure hulga raha.
vot ja siis palun ming sõitke paarisaja krooni eest õppesõiduplatsil slaalomit ja visake granaati. on ju fun või mis.
no ja ongi jutt siitmaalt. lihtne ja loogiline, kas pole?

jaanu myhlberg, 05.06.2004 22:06
Kui vaadata kulutusi, mis tehakse rahvarallis nn. mootorite ja muu järelaitamisele, siis ei tohiks küll finantsid saada probleemiks osalemisel kasvõi mõnel sportralli osavõistlusel. Probleem näikse olevat ikkagi selles, et mõnel kipuks nagu peale rahvaralli lõppu adrenaliinist vajaka jääma, et kohe korraldajale turja lennatakse.

XJS600, 05.06.2004 18:10
ülejäänud 100 ostavad omale veokad :)
Või kardate tööd teha ?
Ainus asi mis veokaga on, on rohkem tööd... öid kulub rohkem:)
Reaalsed kulud rallile ei ole suuremad, kui RR-i puhul.

vaade, 05.06.2004 18:06
Keegi, kelle nimeks on 'kuule Teele' elab siin julge sõnavaraga oma emotsioone välja.
Ärme siiski enam kunagi räägi rahvarallurite E-klassi üleminekust. Isegi kui kulud on võrreldavad ja mõni mees tõepoolest sinna läheb on tegu siiski üksikutega kellel on võimalust ja potensiaali. Probleem jääb aga endiselt õhku mida teha ülejäänud 100 ekipaazhiga.

XJS600, 05.06.2004 17:51
Nüüd on siis kaks võimalust, kas osta veokas, kuna selle kaal on lubatud alla 3,5 T, siis pole ju C kati lubasid vaja, stardimaks ona pea sama mis rahvarallis 1000.- , oki auto ette valmistamisel on tööd tiba rohkem, aga tööd me ei karda, oleme töökad eestlased ju .. nii et antkem Gaz-ikutle valu
Võis iis RR-i autol blokk välja ja krossi sõitma .
Aga ma ütlen teile funi otsijad, sõitke korra veokaga ja siis saate teada mis fun on , ja ma arvan et kulud ei ole oluliselt suuremad kui rahvarallis.

to Teele!!!veelkord, 05.06.2004 14:59
Palun vabandust,et meie pisikene vaidlus madalale langes!

Teele, 05.06.2004 14:43
kahju on mõelda, et üks inimene võib nii madalale langeda

Teele, 05.06.2004 14:31
Võrdleme kulusid: Saaremaa ralli 2002 ja Saaremaa rahvaralli 2003
Saaremaa ralli osavõtumaks meeskonna kohta kõige odavam 2300 ja kõige kallim 3500 krooni, sõltuvalt registreerimise ajast.
Saaremaa rahvaralli osavõtumaks meeskonna kohta 800 krooni.
Saaremaa ralli kogupikkus 399,31 kilomeetrit, millest katseid 100,3 kilomeetrit.
Saaremaa rahvaralli kogupikkus ligikaudu 200 kilomeetrit, millest 20 kilomeetrit on kiiruskatseid.
Igaüks saab küttekulud ise arvutada ning nagu siin väideti, siis autokulud peaks samad olema. Seega saame lihtsa arvutuse tulemusena juba vastuseks, et ralli on siiski kallim. Ma ei väitnud, et rahvaralli on odav ning kõrvaltvaatajana ma tean seda, kuid ma olen kindel, et kõigil, kes suudavad sõita rahvarallis, ei ole võimalik rahalistel põhjustel sõita nn pärisrallil.
Ahjaa.....nägin ka isiklikult, kuidas Orikülas finishiga eksiti, kuid vaadates neid sõitjaid ning nende tulemusi läbi hooaja, siis ei saaks küll kuidagi väita, et tegemist on tainastega, nagu siin eelnevalt väideti. Võib-olla tasuks sul endal silmad lahti teha ja rullis noka alt kaugemale näha.

Meelis V., 05.06.2004 13:06
To Teele: olen sinuga osaliselt nõus...siiski rr ja päris ralli kulusid ei saa võrelda. sportrallis on juba ainuyksi stardimax ligi 3 korda suurem, lisa sinna veel mitmeid kordi rohkem kütust, paar jooxu rehve. no sorry aga kuidagi ei anna võrrelda rahvaralliga. muus osas olen sinuga 100% nõus:)

Meeli V., 05.06.2004 13:03
mis värk on sis....kas keegi teab midagi nn. teisest liigast mida hooaja algul plaaniti?
nõme ju kui nüd rr ära jäävad. sõita ju nagu tahax aga niiapalju raha ka ei ole et sportrallisse minnna.

to Teele!!!, 05.06.2004 13:03
Ole nüüd kallis inimene ja mine küsi mitu raha kulutab rahvarallur ühele stardile,selline inimene kellel on puurid ja plokid ja üldse kõik jutud autos sees!!Ja samuti mine küsi mitu raha kulub keskmiselt E-rühma rallil ühe auto peale?Ma pakun,et kulud on enamvähem samad,võibolla kõigub kilo-paar,aga selle eest on ka funni rohkem!Unustage see müüt,et rahvaralli on odav ja suur ralli on hirmus kallis!!Avage oma silmad ja saage lõpuks aru,et mitte keegi ei taha rahvaralluritele kaikaid kodaratesse loopida,vaid kõiges on süüdi nad ise.Loomulikult on olemas ka rahvurite seas väga lahedaid tegelasi ja enamasti nad,aga on ka täielikke tainaid....Ehe näide Saaremaal toimunud rahvarallist.Kui inimesed ei oska lugeda kaarti ja kui puudub silmanägemine ei tasuks sellisesse spordialasse ronida-Orikülas katsel kihutasid mingit autot 10,peale punast ala sellise hooga,et ei saanud isegi AKP kohtunike juures pidama,kuigi finis oli üle 100 meetri tagasi.selliseid näiteid võib tuua igaüks,kes on käinud rahvarallit vaatamas või sõitmas.Ja kahjuks sellised tõrvatlgad rikuvad terve seltskonna!Siit ka idee:tehke ka oma seal mingid liigad...........nüüd võite lüüa:))

SAAB!, 05.06.2004 12:29
Saab küll võrrelda! Ühed on suuremad, teised väiksemad. Lihtne ju. Rohkem pappi, rohkem fanni.

Teele, 05.06.2004 12:14
rahvaralli ja ralli kulusid ei anna võrrelda

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia