Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
20. mai 2006 23:30
Tagasi
Trüki lehekülg

Valitsev krossimeister Karuse võitis avaetapi Taalis

Kommentaare lisatud: 27

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 |
 
..., 22.05.2006 21:23
Rallikross hakab vist välja surema, pühapäeval oli ikka poole rohkem vaadata.

veiko, 22.05.2006 23:49
laupäev oligi Superkrossi soojendus. Tampige seda Eristet mis tahate aga temata poleks seda natukestki, mis hetkel. Hea, et Eiki mütsi nende aastate jooksul nurka pole visanud.

Vaataja., 23.05.2006 09:57
Tänu Eristele elab veel rallikross ja super ist tuleb poisse juurde.

küsija, 23.05.2006 10:11
Kes teda jälle tambib?Kas "pahad asjapulgad" on jälle pead tõstnud?

ahx, 23.05.2006 12:35
Veikol täiesti õige jutt! Jõudu Eristele!

tegelikkus, 23.05.2006 16:33
Rallikross on võrreldes paari aastase taguse seisuga ikka masendaval tasemel. 1 SÕITJA ainult. Mõned aastad tagasi oli nt vasalemmas ja kogulas erk 2500 klassis ligi 20 osavõtjat, seekord Taalis aint 5. Siin pole midagi rääkida, isegi Mättikud on sellest jamast loobunud.
Ja superkross, on mis ta on, mina seda pühapäeval ei näinud, aga tuttav kes sinna sõitis ütles, et täielik ajaraiskamine ja mõtetus. Eelsõitudes 3-4 autot, 1 sõidab eest ära ja ongi kogu üritus.
Niiet midagi tuleks ette võtta asja parandamiseks. Iseenesest ju rallikross superäge spordiala.

Mehaanik, 23.05.2006 21:54
Igasugused muutused igal hooajal ja juhtkonna vahetus ja kõik se jama kokku viibki ala allamäge.Täielik jama oli 2006a autode eelülevaatus jääb mulje, et nimelt tahetakse vähestele võistlejatele käkki keerata elu niigi kiire ja leia siis aega ülevaatuseks.

Priit, 23.05.2006 22:05
nõus mehaanikuga, et iga-aastased reeglimuutused ja juhtkonna vahetused mõjuvad kogu süsteemile ainult negatiivselt.Pluss veel radade omanike omavahelised tülid.Kuuldavasti jäävad Elva krossid kah see aasta ära?

to tegelikkus, 23.05.2006 22:08
mitu SÕITJAT siis mõned aastad tagasi oli? minu arust on iga mees, kes võtab kätte ja üritab sõita, kiitust väärt. sinu arust rallikross ongi ERK, noored ja standard pole midagi väärt?
ja superkrossi kohta. nii need arvamused tulevadki. keegi rääkis. kui ise kohal ei käinud, siis hoia auk kinni. mitu autot siis sinu arust eelsõidus korraga rajal peaks olema? ainult 3-4??? oleks 10 pidanud olema???? kõva nisanäpust wannabee oled ikka küll... :P ja kui oleksid kohal olnud, siis oleksid näinud, millised olid ilmastikutingimused ja siiski ei sõitnud keegi üksi eest ära, kuigi raske oli sabas seista sellises poripilves.

Huvitav, 23.05.2006 22:56
Kas kellelgi on miskit asjalikku välja pakkuda mis rahvast juurde toob? Või hakkab jälle see hala: "kõik mis tehakse on paha ja rikub ainult asja" No pakkuge siis keegi midagi tarka välja, niisama pole mõtet plõksida.Kui aus olla siis on paljud loobunud selle pärast, et radasid pole juurde tulnud- hoopis vähemaks jäänud. Inimesed kes on samu radasid nühkinud aastaid- tüdinevad lihtsalt ära.

Priit, 23.05.2006 23:26
üksasi on radade vähesus.teine on järjest suuremad stardimaksud ja järjest lahjemad auhinnad.oleks vaja mõelda rohkem sõitjatele, et neid lisanduks ja kui on juba sõitjaid küll siis on ka pealtvaatajaid ja siis ka juba piletitulu jne.korraldajate ülesanne oleks lihtsalt otsita sponsoreid et löök sõitjate rahakottide pihta i oleks nii suur.(ps. see on ainult minu arvamus)

aivar, 23.05.2006 23:31
rallikrossi ähvardavat hääbumist on siinsamas leheküljel juba varemgi pikalt lahatud. aga asi on nagu eesti korvpallis - kõik saavad aru, et midagi on mäda, enamus on toonud välja põhjused ja ka lahendused, aga millegi pärast on otsustatud ikkagi vähemuse hääle järgi.
minu arvates algas kõik sellest, et liiga vabade tehniliste tingimustega lasti asi liiga kalliks. kõigepealt kadusid rallikrossist veokad. 3-4 kiiresti liikuvat autot oli kena vaatepilt küll, kuid lõpuks läks ülejäänud meestel igavaks - mida sa sõidad, kui kogu aeg ringiga tappa saad. muidugi saab öelda, et ehita endale ka hea auto, aga paraku paneb raha siiski asjad paika. autode vähenemise järel kadus aegamööda huvi nii publikul kui ka korraldajal. ei aita ka stardirahade tõstmine - kui võistlejaid pole, siis ei ole korraldajal kuidagi võimalik ära majandada.
ma ei arva sugugi, et superkrossis või veokakrossis asjad korras oleksid, kuid viimastel aastatel on võistlejate arv vähemalt stabiliseerunud. ja minu arvates justnimelt odavuse arvelt - neid klasse on võimalik sõita ka oma rahakoti abil, ilma ülisuurt sissetulekut või kõva sponsorit omamata. krosside puhul, mille hulka kahtlemata ka rallikross kuulub, maksab kvantiteet - 10 logu autot on nii publikule kui ka korraldajale parem kui 3 ideaalses korras ja ilusa välimusega autot. aga raha, mis sel hetkel autode maksumusena rada mööda ringi tiirutab, on ju tegelikult üks ning sama (ehk siis 10 logu hind=3 korraliku auto hinnaga).
EAL korraldab kõiksugu ülevaatusi ja norib igasuguste vidinate kallal. õige, ohutust on vaja, aga äkki hakkaks peale teisest otsast - üritaks näiteks rajad aeglasemaks muuta? siis poleks tarvis ka hirmkalleid ja hirmkangeid nõudeid. (

aivar (järg), 23.05.2006 23:32
(vaadake, millised koletised näevad välja paljud läti sõidukad). tehnilised komisjonid peaksid oma energiat kultama mootori ja veermiku vastavuse uurimisele, mitte märkustele, et "sul on kleepsud puudu või vananenud". võtke eal-i leheküljelt lahti ERK autode register - igasugu tähenärimised on kirjas, kuid mitte sõnagi mootoritest. kas siis kõik autod olid selles osas ideaalselt tingimustele vastavad?

krossifänn, 24.05.2006 09:13
laupäev toimus kambale optitrans tehnikaspordi meestele erki spordi poolt korraldatud suvepäevad. Pühapäev oli ka veits ikka midagi vaadata. Põnevust jätkus.

to Aivar, 24.05.2006 10:26
Esmapilgul tundub Su jutt isegi mõistlik olema. Kui räägime superkrossi klassidest, siis need kattuvad eestikate omadega ja "odavus" on säilinud tänu sellele, et komitee pani käe ette nendele vabastustele mis oleksid asja kalliks ajanud.Teiseks: nii kummaline kui see ka pole, ajab igasugune piiramine asja kalliks...ja täielik vabadus samuti. Vaja on leida mingi kuldne kesktee aga see on pagana keeruline, sest kõikide nõuete kontrollimine on samuti kallis ja keeruline. Räägid siin kontrollimisest- kui käskida kõikidel oma mootorid peale sõitu lahti harutada, siis minnakse vist hangudega kallale.Imelik on inimeste suhtumine- kui midagi ei kontrollitud, siis oli paha ja kui kontrolliti, siis oli jälle paha- kogu aeg on paha.Mis puudutab rahalist külge, siis SK sarjas on üle kümmne etapi, mille sõitmiseks leitakse raha aga normaalsed turvarihmad olevat liiga kallid- nonsens! Kõik nagu räägivad, et kogu aeg läheb halvemaks kuigi statistika seda ei näita...kummaline on see Eesti elu.

Okivonsuur, 24.05.2006 13:48
Ära ei tohi unustada ka meediat.Rohkem üritusi promoda.Praegu ainult internettis artikklid ja usun et ilmub väike lõiguke ka Pärnu Postimehes koos superkrossi artikliga.Aga suuremad päevalehed?Televisoon?
Artikkel natuke pikem kirjutada,et ei oleks ainult tulemuste ümber kirjutamine paari reaga.Võitjatelt väiksed intervjuud,mis asjast arvavad,kuda võit tuli,edasised plaanid.Võistlus olukordadest pikemalt kirjutada.Küsida võistlejatelt mis,mida ,kuda oli.Siis oleks võhikulgi midagi lugeda ja tekiks võibolla huvi asja vastu ja tuleks vaatama.
Sellesgi artiklis oleks võinud ju ära märkida Taavi venna auto külili keeramise samas kohas kus Taavilgi asi juhtus,Karuse esimeses eelsõidus metall piirdes käimise.Sinna juurde sõitjate arvamus veel ja oleks artikkel juba huvitavam.
Ja eks näis mis Ruudu lipus näidatakse kas loetakse ka tuima näoga tulemused ette ja näidatakse paari lõiku sõidust ainult?

aivar, 24.05.2006 14:35
no seda meediavärki ma tean, kuna ka ise olen maakonnalehe kirjatsura ametis.
selleks, et Õhtaleht, Päevaleht ja Postimees viitsiksid nende jaoks nii vähetähtsal alal tulla nädalavahetusel kusagile vihma ja pori sisse, peavad olema teatud "eeltingimused"
1) korraldaja peab mõne nimetatud lehe spordiajakirjanikuga olema hea sõber (mida kahjuks ei ole)
2) korraldaja peab ajakirjanikku teatud ümbrikuga meelitama
3) eal peab hooaja jooksul korraldama mitu promoüritust ehk pressikonverentsi. kui laud on lookas ja õlut palju, siis vo mõni tegelane isegi vaevub mõnele võistlusele tulema
PS kindlasti kirjutavad suured lehed siis, kui mõni õnnetus peaks juhtuma.

ma olen oma kolleegide suhtes siinkohal ehk liiga irooniline, aga paraku on see nii. olen oma veokaasjadest edastanud igasugu pressiteateid, kirjutanud hooaja lõpuks artikleid, kuid kasu ei miskit. kusjuures isegi kriitiliselt enda oskustesse suhtudes tuleb tunnistada, et düsgraafik ma pole - igasugused muudel teemadel artiklid on neile küll avaldamiseks kõlvanud.

ja asja iva ei olegi tegelikult: ma kardan, et enne toimub Eestis maavärin või midagi sellist, kui Postimehe ajakirjanik, näiteks, külastab ralli-, super- või veokakrossi ja sellest artikli kirjutab.

(see värk on mul motokrossis juba ära nähtud - enne ei kirjutanud tsiklimeestest mitte keegi, kui Avo Leok hakkas MM-il ilma tegema. siis järsku olid kõik "targad". sama ka ralli puhul - enne Märtinit ei huvitanud autoralli mitte ühtegi ajalehte)

to aivar, 24.05.2006 20:34
Selle meediavärgi oled päris täpselt lahti seletanud. Lisaks ehk niipalju, et sellega kogu aeg tegeletakse ja peale igat võistlust saadetakse väljaannetele lookesi võistlustest. Palju neid ilmunud on, seda teame me kõik. Tahaks veel niipalju lisada, et see lätlaste teema on muidugi paljudele jätnud mulje- teeme nagu lätlased ja meie kross puhkeb õitsele. Kahjuks peab nentima, et nii roosiline see siiski pole- autokrossi võib lätis nimetada rahvuslikuks spordialaks ja meie võime siin isegi läti keeles rääkima hakata, kuid sellest meil miskit paremaks ei lähe. On avaldatud arvamust, et ühesuguse süsteemi korral käiksid lätlased siin sõitmas ja vastupidi, kuid jälle tekib meil vastuolu selle va odavusega. Lätlased ehk siia tuleksid kuid kas meil sellest sõitjaid juurde tuleb kui vaja näiteks viis võistlust lätis sõita? Küsimusi jagub.

to aivar, 24.05.2006 20:43
Radadest.Teoreetiliselt on Aivaril jällegi õigus- mida aeglasem on sõit, seda lahjemad võivad olla turvanõuded.Kuid...kõik viimased aastad on käinud võitlus, et meie rajad vähegi kvaliteetsemateks muuta. Kui päris aus olla, siis lähevadki auku just aeglased kohad- kiirendus, pidurdus.Kiired rajad pole kunagi niimoodi lagunenud kui aeglased. Mis me siis lõpuks tegema peaksime? Ma tahaks kuulda mis sõitjad sellest radade aeglasemaks muutmisest arvavad?

aivar, 24.05.2006 21:59
ma märkasin, et ühest minu eelmisest kommentaarist pole osa teksti peale mahtunud. tegelikult läks minu arutlus radade aeglasemaks tegemiselt sujuvalt üle mootoritele. olemasolevaid trasse vaevalt et keegi ringi hakkab ehitama, see jutt käis rohkem potensiaalsete uute radade kohta, kui neid peaks tekkima. lihtsam oleks "sõidumõnu" natukene väiksemaks võtta, piirates tehniliste tingimuste abil autode üha tõusvaid kiirusi. minu loogika ütleb, et "lahjem" auto tuleb odavam nii ehitamise kui pidamise mõttes. ning kui ta sirgel ei saavuta mingi nipiga rohkemat kui 70-80 km/h, siis ei pea ka ohutusnõuded nii karmid olema. ehk jälle odavam.
põhjendus, et selline roomamine pole enam võidusõit, siinkohal ei aita: me Eestis oleme dilemaa ees, kas ERK rallikross jääb ellu või mitte. ning kisub sinna poole, et see nn kallim ja kiirem versioon vaagub hinge. ma oskan jälle näite tuua veokatest - rallikross klassis 51/52 koosnes viimasel hooajal 5-6 autost. tundus, et veokatega on kõik. aga siis piirati niivõrd-kuivõrd krossi tehnilisi tingimusi ja asi paranes. mitte küll "vanade heade" aegadeni, aga mingi stabiilsus saabus. sama kehtib Eriste superkrossi kohta - autod on logud ja mõlkis, aga nad sõidavad ja võistlejail on mida võistelda ning publikul mida vaadata.

 

| 1-20 | 21-40 |
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia