Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Georg Grossi WRC-auto stardisüsteem streikis
|
Loe lisaks |
|
|
Esimese võistlusnumbri all rajale läinud Georg Gross ja Raigo Mõlder kaotasid avakatsel kümne sekundi jagu aega, kui nende võistlusmasina mootor paaril korral stardis välja suri.
Publik ahhetas, kui Georg Grossi Ford Focus RS WRC 08 avakatse stardist ootuspäraselt minema ei pääsenud. "Ei teagi, milles probleem," tunnistas Gross. "Stardisüsteem pidanuks toimima, aga ei lasknud sidurit lahti ja mootor suri välja. Nii mitu korda. Siis saime minema, kuni ise siduri vaikselt lahti lasin."
"Teisele katsele minnes proovisime starti kolm korda, aga asi ikka ei töötanud," jätkas ta. "Siis tegime süsteemile restardi ja hakkas toimima."
Gross lausus, et muid tõsisemaid probleeme ei ilmnenud. "Hüdraulikapump hakkas lekkima, aga mehaanikud otsustavad selle vahetamise üle," sõnas Ford Focus RS WRC 08 rallimasinat rooliv rakverelane.
Kuna pärast asfaldil sõidetud publikukatset hoolduspausi polnud, pidid võistlejad lauluväljaku kitsastel teedel kihutama kruusarehvidega ja samas seadistuses, millega mindi kahele järgnevale kruusakatsele.
"Nii kitsaid nurki oli väga piin WRC-autoga sõita," märkis Grorg Gross. "Mõnel korral pidin kasutama käsipidurit. Säästsime seal rehve kruusakatseteks."
Kolmest katsest koosnenud Honda - Tallinna ralli avapäeva lõpetasid Georg Gross ja Raigo Mõlder liidrikohal, olles võitnud teise ja kolmanda kiiruskatse.
|
|
|
|