Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Avati uus autospordi teemaline veebilehekülg
|
Loe lisaks |
|
|
24. detsembril avas loominguline mootorispordiühing Tööjõureservid historic-rallile pühendatud veebilehekülje, mis hakkab kajastama põhiliselt rallipaari Alar Hermanson - Heiti Laast tegemisi.
Kreemikates ja pruunides toonides lahendatud veebilehekülje päises sisaldub väljend "Estonian Historic Rally Garage". Nelja-liikmelise rallimeeskonna teatel väljendatakse sellega laiemat huvi vanatehnika vastu.
"Garaaž ei ole koht. Garaaž on mõiste. Sestap on ka meie logol suurte tähtedega just sõnapaar HISTORIC ja GARAGE. See garaaž ei koonda mitte ainult meid, vaid ka ajalooga ralliautosid ning muud, meie jaoks emotsionaalse väärtusega liikurtehnikat," selgitavad veebilehekülje loojad.
Humoorikas võtmes lahendatud lehekülg sisaldab põgusa ülevaate meeskonnast, samuti foto- ja videomaterjali.
Rallimeeskonda, mille tegemisi veebileheküljel kajastatakse, kuuluvad sõitjatena Alar Hermanson ja Heiti Laast ning peainsener Peep Kristal ja peatreener Mati Olde.
Hermansoni sõnul on värskelt avatud internetilehe põhirõhk esialgu suunatud vanade autode propageerimisele. "Mingit suurt ideed ja funktsiooni lehel veel ei ole," ütleb ta. Tema hinnangul keskendutakse eeskätt FIA historic-sarjas osalemisele ja eesmärgid veebileheküljega seoses on sekundaarsed. "Kõigepealt sõidame," rõhutab Hermanson.
2008. aastal kuulub FIA historic-autode rallisarja tõenäoliselt 14 etappi. Kõigil võistlustel Hermanson enda kinnitusel kindlasti kaasa teha ei kavatse. "Mitteametlikus kalendris on 14 võistlust. Plaanime sõita nii palju, kui jaksame - tahaks osaleda kõrgema koefitsiendiga rallidel," ütleb Hermanson. Esimese 2008. aastal meistrivõistluste arvestusse kuuluva ralli plaanivad eestlased kaasa teha Itaalias San Remos.
Uut hooaega alustavad Alar Hermanson ja Heiti Laast aga kuu aja pärast Soomes, osaledes oma historic-sarja ralliautoga Arctic rallil. "See ei ole sarja etapp," lisab piloot.
Vaata lisaks: historicrally.ee
|
|
|
|