N-rühma Subaru Imprezal võistelnud Ago Ahu ja Kalle Ahu lõpetasid Saaremaa ralli neljanda kohaga. Lootused kolmandat kohta püüda kustusid ralli kuuendal katsel, kui purunes vasakpoolne esirehv.
"Sellest on tõeliselt kahju, et kuuendal katsel rehvi lõhkusime. Pidime kaks ja pool kilomeetrit kuni katse lõpuni sõitma tühja rehviga. Sealt tuli suur kaotus," rääkis Ago Ahu. "Sinnani oli lootus püüda kolmandat kohta. See rehvipurunemine rikkus psüühiliselt enesekindluse ära. Sai selgeks, et kolme hulka enam asja ei olnud."
Lisaks katkisele esirehvile sai Ahude autol kiires vasakkurvis kannatada ka esimene õõtshoob. "See läks kõveraks," märkis Ago Ahu. "Pärast katse finiðit panime tagvara ratta alla ja sõitsime longates hooldealasse. Õnneks oli kohe 20 minutiline servis."
Ralli kokkuvõttes edestasid Ago Ahu ja Kalle Ahu viiendaks platseerunud tartlasi Priit Salurit ja Indrek Leppa 0,3 sekundilise eduga. Mitsubishil võistelnud rallipaariga käis Ahude sõnul tõsine duell kogu võistluse vältel.
Ago Ahu oletas, et konkurendid olid samamoodi mures rehvivaliku tegemisega. "Tal oli ka probleeme vahelduvale pinnasele sobiva rehvikomplekti leidmisega," rääkis Ahu. "Saluri alustas ka võistlust Pirelli rehvidega, kuid poole pealt hakkas kasutama teise tootja rehve. Siis me kartsime, et hävime."
"Priiduga kogu ralli kemplesime. See tegi heameelt, et teda kokkuvõttes edestasime, teades et tegu on väga kõva sõitjaga," sõnas Ago Ahu.
Kuigi vennad hooaja viimasel rallietapil poodiumile ei pääsenud, kinnitasid nad, et on sõiduga üsna rahul. "Kõige rohkem rõõmu tegi enda jaoks see, et suutsime Pirelli rehvidega sõita Michelinide vastu kahel viimasel katsel. Alguses ja vahepeal olime isegi... mitte just pettunud aga... Pirelli rehv ei ole nii universaalne, kui "misu". Et olid vahelduvad teeolud, siis oli keeruline leida õiget rehvi alla. Sellest tuli ka kaotust."
Vaata lisaks:
www.ahurallyteam.ee