Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Margus Remmak testis esmakordselt uut võistlusautot
|
Loe lisaks |
|
|
Seni rallidel Mitsubishi Lancer Evo kuuel võistelnud Margus Remmak istub alates Tallinna rallist Mitsubishi Lancer Evo 9 rooli. Uuemat N-rühma autot sai piloot esmakordselt proovida 2. mail Paldiskis.
Kolmapäeva õhtul läbis Margus Remmak äsja võistlusvalmis saanud ralliautoga esimesed testikilomeetrid.
"Minu meelest kohanemisprobleeme pole. Auto on nagu auto ikka ja kardinaalselt Evo kuuest ei erine. Kurvides on turbo ja vääne natuke parem ning selle võrra on kergem sõita," rääkis koos kaardilugeja Olaf Suuderiga ligikaudu 60 kilomeetril uut ralliautot proovinud Margus Remmak.
"Kuigi ka Evo 6 on väga hea auto, on Evo 9 puhul turbo ja vääne olulisemad märksõnad," rõhutas Remmak. "Juhitavuse pool on üldse parem, kuna ka diferentsiaalid on elektroonilised."
Algavaks Tallinna ralliks said Harju KEK ralliklubi võistlejad auto seadistused kruusakattega teel toimunud testisõidul paika, ent asfaldiseadet autole veel leitud ei ole. "Olulised asjad saime paika, natuke muutsime vedrustust ja nipet-näpet veel. Asfaldil ei ole veel aga autot proovinud ja linnakatsel läheme külmalt peale."
Margus Remmak lausus, et vaim on Tallinna ralliks valmis: "Tahan võidelda liidritega samas tempos. Arvan, et laupäeva esimene pool saab olema ettevaatlikum, teisel poolel olen loodetavasti kiirematega konkurentsis."
|
|
|
|