Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
08. mai 2007 12:17
Loe kommentaare (4)
Trüki lehekülg

Taivo Jaansoo auto kihutas legendivea tõttu võssa

 Loe lisaks
Kristo Puusepp ja Külvar Mand jõudsid klassivõiduni

Tallinna ralli Lepaste katsel lõhuti poolsada rehvi

Saarlased noppisid Tallinna rallilt kaks klassivõitu

Egon Kaur ammutas Tallinna rallilt kogemust

Salurile Tallinna rallilt väärtuslik poodiumikoht

Rainer Ausil libises esikoht käest eelviimasel katsel

Jaanus Murakas säilitas karikasarjas kolmanda koha

Rainer Aus tõusis kahe etapi järel meistrisarja liidriks

 Foto: Simo Kell
Tallinna ralli teine kiiruskatse katkestati Taivo Jaansoo ja Meelis Piiri rajalt väljasõidu tõttu. Kolmandat korda sportlikul rallil osalenud piloodi sõnul palus turvateenistus katse peatada, kuid see polnud vajalik.

Rallipaari Taivo Jaansoo - Meelis Piir Mitsubishi Lancer Evo 3 paiskus teisel kiiruskatsel sadakond meetrit enne finišit rajalt välja ja tegi kolm tiiru üle katuse.

"Kurv oli vähe valesti kirjutatud. See oli legendi kirjutamise viga. Sai liiga kiire hooga kurvi mindud ja auto kandus välja. Känd lõi metsa ära. Legendis oli P2, aga oleks võinud P3 kirjutada," lausus Jaansoo.

"Pealtnägijate kinnitusel käisime kolm ja pool korda üle katuse. Aga pääseme plekiringiga, kuna maapind oli õnneks pehme ja turvapuur jäi terveks. Õnnelik juhus, et suuri kände aknast sisse ei tulnud."

Pärast uperpalli süttis õliradiaatorist mootoriplokile tilkunud õli, ent vaid ehmatusega pääsenud võistlejad said tule autos olnud kustutiga summutatud.

Kuigi võistlejad täiendavat abi ei vajanud, reageeris turvateenistus üle ning rajale saadeti kiirabi. "Tegu oli selgelt ülereageerimisega," kinnitas võistluse juht Margus Karjane. "Ralli reglemendi järgi saab kõik katsed peatada ainult võistluse juhi korraldusel. Antud juhul oli olukord niisugune, et katsevanem lasi kiirabi peale ja siis teavitas mind. Kiirabil polnud mingisugust mõtet. Aga kui kiirabi läheb rajale peale, siis katse peatatakse."

Taivo Jaansoo ütles, et kiirabi tõepoolest ei vajatud, kuid turvamehele öeldi, et pärast katse lõppu võiks neile stardist täiendavalt ettevaatusabinõuna ühe tulekustuti saata. "Tule saime ise kustutatud. Kustutussüsteem oli lahti tõmbamata, seda polnud vaja kasutada. Ütlesime vaid, et lase pärast üks kustuti tuua."



Leegid teisegi auto kapoti all

Teise võistluspäeva avakatsel hakkas Erko Eriste ja Alo Ivaski Lada Samara mootorist kostma ärevust tekitavaid hääli, kirjutas Pärnu Postimees.

"Umbes kolm kilomeetrit enne katse lõppu tuli surve karterisse ja selleks ajaks, kui finišisse jõudsime, lõid kapoti alt juba leegid välja," rääkis Eriste. "Vene tehnikaga saab väga kiiresti sõita, kuid taas veendusin, et enne rallit tuleb mootor üksipulgi lahti võtta ja kõik detailid hoolikalt üle vaadata."
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia