Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
22. veebruar 2003 16:35
Loe kommentaare (1)
Trüki lehekülg

Markko Märtin: Arvan, et hooaja algus on hea

 Loe lisaks
Taas rallil võistelnud Märtin: seda autot oli lahe proovida

Ott Tänaku filmis on roll ka Sebastien Ogieril ja Markko Märtinil

Ralliauto, millega on kihutanud nii Märtin kui ka Aava

Markko Märtin: Pidime võiduks ka vaeva nägema

Ralli stardirivi avavad Markko Märtin ja Kristo Kraag

Markko Märtin stardib Lõuna-Eesti rallil

Markko Märtin võidutses Otago klassikute rallil

Markko Märtinit tunnustati Eesti Olümpiakomitee teenetemärgiga

Markko Märtin.
Ralliportaal wrc.com vestles hooaja kolmanda MM etapi eel Fordi esipiloodi Markko Märtiniga. Eesti ralliässaga tehtud intervjuu toome teieni internetilehekülje http://www.rallifoorum.ee vahendusel.

Kaks neljandat kohta Monte Carlos ja Rootsis, oled sa õnnelik senise hooaja kulgemise üle?

Ma arvan, et see on väga hea algus hooajale, kindlasti – eriti just Monte. Sealne tulemus oli parem, kui lootsin. Samal ajal võibolla Rootsi tulemus ei vastanud ootustele. Rootsis kaotasin esimesel päeval palju aega just teeolude pärast. Aga muidu oli päris hea esitus. Kahtlemata oli aga Monte palju parem kui Rootsi. Rootsilt ootasime üsna palju, kuid kahjuks kaotasime alguses liiga palju ja hiljem ei olnud võimalik oma positsiooni parandada. Montes kulges kogu ralli hästi ja olime lähedal kolmandale kohale – see oleks olnud uskumatu.

Kas sa lähened rallidele sel aastal kuidagi teisiti kui eelmisel hooajal?

Jah, kindlasti. Me üritame saada paremaid tulemusi kui möödunud hooajal. Eelmisel hooajal kogusime kogemusi, sel hooajal on eesmärk saada häid tulemusi Fordile, anda endast parim ja tiimi edasi viia.

Kas inimesed tiimis kohtlevad sind nüüd teisiti, kui oled põhisõitja?

Jah. Fordi ja M-Sporti inimestega on alati olnud hea koos töötada. Aga sel hooajal eriti, kõik kuulavad huviga, mida mul öelda on ja koos töötamine sujub väga meeldivalt. Ma arvan, et see on päris mõnus. Mulle meeldib.

Kas sinu suhteliselt vähesed kogemused kaugetelt etappidelt omavad sel aastal suurt mõju?

Tõsi, meil pole sealt nii palju kogemusi kui on Euroopa etappidelt. Aga vähemalt olen neid kõiki nüüd korra sõitnud ja ses mõttes on parem kui möödunud hooajal. Lähen sinna nüüd palju parema tujuga. Kuid võibolla ei saa me seal veel maksimaalselt rünnata, küll aga võime saavutada mõistliku tulemuse.

Kõik lähevad Türgi rallile eelneva kogemuseta ja Ford oli eelmisel aastal väga hea rasketel kruusarallidel. Kas see on ralli, mille võid võita?

Raske öelda kuna ma ei tea sellest rallist midagi. Olen kuulnud ainult jutte, et raskusaste on umbes sama kui Küprosel või Kreekas. Aga kindlasti usun, et meil on seal head võimalused kuna Ford on kõige vastupidavam auto kogu sarjas. Ma kujutan ette, et seal saab olema raske ja siis on meie auto kõige sobivam. Ning rasketel rallidel on meil suhteliselt hästi läinud. Ei teagi miks, sest mulle endale rasked rallid ei meeldi! Aga praeguses valguses tundub olevat võimalik saavutada parem tulemus kui seni käesoleval hooajal.

Nii, et poodium?

Igal rallil üritan sõita paremini kui eelmisel. Kindlasti tahame tulemust parandada. Paberil tundub, et meil on parema tulemuse saavutamiseks kõik vajalik olemas. Kuid mul pole aimugi, mis meid seal ootab. Peame minema Türgisse, olukorra üle vaatama ja alles siis oleme targemad. Hetkel me ainult spekuleerime.

Mis sinu arvates teeb Focuse nii heaks rasketel kruusarallidel?

Ma arvan, et ta on tugevaks ehitatud. M-Sporti inimesed on autot ehitades head tööd teinud. Kui on tekkinud probleeme, siis need on kõrvaldatud. Tegelikult on see ju vana auto, aastast 1999, seega on enamus probleeme kõrvaldatud ja lahendatud.

Pean ütlema, et see on uskumatu kui vastupidav on auto olnud nende 16 ralli jooksul, mis olen temaga läbinud. See on peaaegu võimatu. Focus pole mind kordagi alt vedanud. Mina vedasin autot eelmisel hooajal kaks korda alt, tema mind mitte kordagi. Auto tundub purunematu.

Mis sa arvad, kuidas meeskonnakaaslane Francois Duval sel hooajal pingega hakkama on saanud?

Me oleme ainult kaks rallit sõitnud ja seega liiga vara midagi öelda. Ta tegi hea sõidu Montes ning OK, katkestas Rootsis. Aga ma arvan, et seni on ta hästi hakkama saanud.

Loodame uut autot näha Uus-Meremaal, kuidas testimine edeneb?

Senistest testitest on ainult positiivsed muljed. Autol on potentsiaali, aga me ei ole mingeid otsuseid Uus-Meremaa suhtes veel langetanud. Kuid pean ütlema, et olen ootusärevuses ja ei suuda oodata päeva, mil selle autoga sõidan.

Millises osas on oodata suuremaid muudatusi?

Meie praegune auto on väga hea aeglastel katsetel. Focus on parim auto aeglastel katsetel. Peame säilitama selle omaduse ja parandama autot muudes osades. Ma arvan, et see ka juhtub. Me üritame säilitada head asjad vanast autost ja parandada auto kiirust kiiretel kruusateedel ning asfaldil. Ma olen kindel, et selle nimel tehakse kõik võimalik.

Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia