Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Eesti Autospordi Liit avaldas ECO liiga tingimused
|
Loe lisaks |
|
|
Eesti Autospordi Liit (EAL) avaldas 12. augustil teise liiga (ECO liiga) tingimused. Tingimused kehtivad käesoleval aastal Viru rallil ja Paide Škoda rallil. Dokumendile on lisatud ka liiga arenduskava.
ECO liiga tingimused sisaldavad informatsiooni võistlusautode kohta, milledega liigas on lubatud võistelda. Võisteldakse ühises arvestusklassis, kusjuures on lubatud sõita kõikidel autoralli EAL masinaklassidesse kuuluvatel autodel v.a. A-rühma WRC autodega. Ka ei kuulu ECO liiga arvestusse veoautod.
Võistlustest osavõtjad peavad omama EAL sõitjalitsentsi, erandkorras on võimalik osaleda mõlemal nimetatud rallil ECO liiga arvestuses EAL ühekordse litsentsiga.
Liiga arenduskava koosneb seitsmest punktist. Ühe olulise punktina nähakse ette lühirallide korraldamist, millest osavõtjateks saavad olla kõik litsentsidega sõitjad. Võistlus saab olema ühepäevaline (varahommikul tehniline kontroll, ennelõunal rajaga tutvumine, pärastlõunal ralli). Ralli pikkuseks pakub arengukava 30-40 kilomeetrit ja kuni 8 km pikkuseid lisakatseid selles 3-4.
Sõltuvalt liiga toimimisest võidakse rakendada süsteemi, mis kohustab uusi sõitjaid läbima liigasari enne pikkadele meistrivõistluste ja rahvusvahelistele rallidele pääsu.
EAL rallikomitee juurde luuakse liigakomisjon, kes koostab sarjajuhendi ning autasustamise alused hooaja lõpul. Kehtima hakkab EAL üldine litsentsisüsteem ja registreerimiskord.
ECO liiga tingimused
|
|
|
|