Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > «Tegelikult jäi auto täitsa sõiduvõimeliseks» |
|
«Tegelikult jäi auto täitsa sõiduvõimeliseks»
|
Loe lisaks |
|
|
Tallinna ralli järgselt levima hakanud kõlakad, et vendade Ahude Mitsubishi Lancer kurva lõpu leidis, ei vasta tõele. "Osad ajasid vast Syruse juhtumiga segamini," sõnab Kalle Ahu.
"Tallinna rallile järgnenud kommntaaridest sai alguse kuulujutt, et tegime jubeda avarii ja auto läheb maha kandmisele. Nii see siiski ei ole," räägib vend Agole rallidel kaarti lugev Kalle Ahu.
"Tegelikult jäi auto täitsa sõiduvõimeliseks, vaid õliradikas lekkis. Asi piirnes ainult uue cooleri ja õliradikaga ning esiosa kerge plekitööga." Nüüd on toona kannatada saanud auto taas võistluskonditsioonis.
"Paraku jäi meie sõit pooleli seitsmenda kiiruskatse lõpupoole. Sattusime pika sirge lõpus pidurdusel lahtisele kruusale, mistõttu sisenesime kurvi veidi liiga suure hooga. Ago üritas küll olukorda päästa ning kurvi siseneda võimalikult seest, aga kahjuks oli seal küngas, mis tõstis hoopis kergeks ja sõitsime teelt välja! Saime küll peatselt teele tagasi ja katse lõpuni sõidetud, aga kuna õliradiaator lekkis, otsustasime võistluse lõpetada," kirjeldab Kalle Ahu Tallinna rallil aset leidnud intsidenti.
"Ralli tervikuna oli nagu ikka väga kiire, kuid samas huvitavate teedega. Teatud mõttes on neid teid lihtne sõita, kuid rajal olev lahtine kruus ja kivid muudavad olukorra tihti ettearvamatuks ja ohtlikuks," räägib Ahu.
Katsed olid esimesel läbimisel teel olnud kruusa tõttu väga libedad ja seisma jäänud tolm muutis kohati nähtavuse täiesti olematuks. "Need faktorid teevad kiiretel katsetel sõitmise eriti raskeks ja ajakao suureks," teab Kalle Ahu.
"Meile algas kõiks juba enne starti suurte raskustega, sest tegime autole suure hoolduse ja pidev varuosade tarnete venimine ning ajanappus jättis nagu ikka kõik viimasele hetkedele. Vaevlesime veel laupäeva öösel kella kolmeni auto seadistustega ja tundub, et päris paika ei saanudki. Kindlasti jättis see kõik oma jälje ning oli üks katkestamise põhjuseid," räägib Ahu.
"Aga eks nagu ikka, on head ajad ja halvad ajad, teistmoodi ju ei saagi olla! Loomulikult on hea meel noorte üle, kes tegid ääretult tublit sõidu ja hoidsid Eesti lippu kõrgel," lisab ta.
Katkestamise tõttu Tallinna rallil jäid Ahudel vajalikud meistrivõistluste punktid kirja saamata, ning järgmisel neljal järelejäänud etapil tuleb meestel medali nimel tõsiselt pingutada.
"RS rallile lähme sooviga anda endast parim," kinnitab kaardilugeja. "Ilmselt on meile küll miinuseks asjaolu, et kaks aastat järjest oleme tehnilistel põhjustel pidanud E.O.S. ralli praktiliselt alguses katkestama ja pole seega suures osas neid teid Mitsubishiga sõitnud," sõnab Kalle Ahu. 2002. aastal katkestasid vennad Ahud E.O.S. ralli mootori rikke ja mullu väljasõidu tõttu.
Klassis N 2000+ on enne RS Rallit kõige enam punkte kirjas Martin Rauamil (16). Venemaa võistleja Alexander Dorossinski (14) hoiab teist kohta punktilise eduga Tallinna rallil klassivõidu saavutanud Jaan Mölder juniori ees. Teist hooaega Mitsubishil võistlevad Ago Ahu - Kalle Ahu on kaheksa punktiga kuuendal positsioonil.
|
|
|
|