Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas? |
|
|
|
|
|
Ford oli Rootsi-testidel hädas mootoriga
 |
Loe lisaks |
|
 |
Lõppenud hooajal Markko Märtinit ja Fordi meeskonda korduvalt alt vedanud Ford Focus WRC mootor valmistas neile peavalu ka hiljutistel testidel Rootsis.
Sportneti teatel läks Fordil uueks hooajaks valmistudes Rootsis toimunud testidel hingusele kaks jõuallikat. Põhjused olevat samalaadsed, mis hooaja lõpuetapil Suurbritannias. Siis oli Markko Märtin sunnitud võistluse katkestama ülekuumenenud mootori tõttu juba kolmanda kiiruskatse järel.
Irooniline, et Fordi meeskonna tehnikadirektor Christian Loriaux esines sel nädalal avaldusega, mis eriti optimistlikuks ei tee. "Uute rajaga tutvumise ja teenindusreeglite tõttu on autode vastupidavusel varasemast veel suurem tähtsus," ütles Loriaux.
Markko Märtin kinnitas rally.ee online ralliajakirjale, et auto arendamine jätkub, ning suund on võetud auto vastupidavamaks muutmisele. "Mingid osasid tuleb kindlasti juurde, aga me üritame rohkem rõhku panna sellele, et ta oleks vastupidav. Ma arvan, et kiirust meil on, nüüd oleks vaja rohkem vastupidavust."
Märtini sõnul tehakse järgmised testid Monacos, kus tuleva aasta jaanuari lõpus sõidetakse autoralli MM-võistluste esimene etapp. "Rootsi test oli ära aga varsti tuleb Monte test. Enne Montet tuleb jälle Monte test nagu tavaliselt," sõnas Märtin.
|
|
|
|