Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Eesti > Sergei Larens: Teatud mõttes meil tänavu vedas |
|
Sergei Larens: Teatud mõttes meil tänavu vedas
|
Loe lisaks |
|
|
Vaatamata mitmele ebaõnnestunud rallile, võitsid Eesti meistrivõistlused autorallis klassis A2000+ Vjatšeslav Popov ja Sergei Larens. "Teatud mõttes meil tänavu vedas," tunnistas piloot Vjatšeslav Popovi paarimees Sergei Larens.
Mitsubishi Lancer Evo kolmel võistelnud Cueks Racingu rallipaar Vjatšeslav Popov - Sergei Larens kogusid sel hooajal rallidelt 29 punkti, edestades lähimaid konkurente 7 punktiga. Mitsubishi Lancer Evo viiel võistelnud Priit Saluri punktisummaks jäi seega 22, ning Saaremaa rallil katkestanud ekipaaži Margus Murakas - Toomas Kitsing kontosse jäi 19 punkti.
"Selge, et kui Margus Murakas, Matiss Mezaks ja Ivars Vasaraudzis oleksid meistrivõistlustesse vähe tõsisemalt suhtunud ja võtnuks osa kõikidest Eesti meistrivõistluste etappidest, olnuksid aasta lõpus tulemused hoopis teised," möönis Larens.
Pärast märkimisväärselt edukat eelmist aastat kavatsesid Popov - Larens kohe hooaja alguses võidelda meistrivõistluste medali eest. Tänaseks on meeste püüdlusi krooninud edu. "Enne hooaja algust tegelesime koos Slavaga väga palju legendi kallal - mõtlesime, kuidas seda kaasajastada. Talvised sõidud näitasid, et liigume õiges suunas," märkis Sergei Larens.
"Tallinna rallil kukkusime läbi tehniliste probleemide tõttu. Väga halvasti töötas mootorit juhtiv elektroonika. Väga kahju, sest lootsime just sellel rallil hästi esineda. Samas sai selgeks, et me ise oleme palju rohkemaks võimelised, kui meie auto," lausus Larens.
"Tuli osta uus kompuuter ja viia auto Soome stendi. Investeering osutus õigeks - auto hakkas kaks korda paremini tööle. Aga järgmised sõidud näitasid, et võimsam ja kiirem masin vajab mitu korda täpsemat juhtimist ja veel paremat koostööd," kommenteeris Larens.
Sergei Larensi sõnul ei mõelnud nad ühelgi etapil tabeliseisule ega läinud ka selle peale välja, et ralli lihtsalt lõpuni sõita. "Igal võistlusel üritasime liikuda maksimaalselt kiiresti. Iga sõit tähendas meile eelkõige võistlust. Vastupidiselt mõeldes pole mõtet starti minna," selgitas Larens.
Ebaõnnestunumaks sõiduks sel hooajal peavad mehed ise Tallinna rallit. "See võib tunduda pisut kummaline, kui meenutada näiteks EOS rallit, mis lõppes meie jaoks neli kilomeetrit enne finišit üle katuse käimise ja katkestamisega. Aga selle eest saime Tartust hea kogemuse, suutsime oma tempot märgatavalt tõsta ja lõppude lõpuks sõitsime seda rallit hästi," märkis Sergei Larens ja lisas: "Tallinna rallil kulutasime aga lihtsalt bensiini, ilma, et sellest mingitki kasu oleks saanud."
2003. aasta parimaks võidusõiduks peab rallipaar Saaremaa rallit. "Pärast seda võistlust võime öelda, et kiireimad Eesti ekipaažid on meist küll ees, aga nüüd juba ainult natukene. Nad edestavad meid kõigest sammukese ja selle sammu edasi kavatseme me teha."
"Järgmise aasta plaanidest on praegu veel raske rääkida. Lahendust vajavad finantsprobleemid, sponsoritega ei ole järgmiseks hooajaks veel kindlaid lepinguid. Võib juhtuda, et talvistest sõitudest me osa ei võta. See annab kokkuhoidu ja lubab paremini valmistuda suviseks hooajaks," lausus Sergei Larens.
|
|
|
|