Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Egon Kauril oli rallil seiklusrikas hommikupoolik
|
Loe lisaks |
|
|
Škoda Fabiaga võistleval Egon Kauril jagus Estonia ralli reedese võistluspäeva esimesse poolde mitmesuguseid üllatusi. Kõigepealt asus pärnakas klassiliidriks ja siis kihutas kiiruskatsel lahtise kapotiga.
Reedesel avakatsel näiliselt tagasihoidlikult rallit alustanud Egon Kaur ja Silver Simm (Škoda Fabia Evo) tegid tõelise üllatuse, kui laupäeva hommikul kohe katsevõidu võtsid ja omas masinaklassis võistlust juhtima asusid. Oliver Solberg - Aaron Johnston (Volkswagen Polo Gti) jäid neile alla 1,4 sekundiga.
Järgmisel kiiruskatsel säilitasid eestlased küll liidrikoha, aga kasutasid seejuures ettekavatsemata aerodünaamilist lahendust. Mis juhtus? Egon Kaur selgitas: "Teine kiiruskatse oli üsna libe ning momente oli omajagu, Kolmandaks katseks otsustasime, et tõmbame tagasi, kuna ralli on üsna pikk. Selle katse stardis käis aga kapott tagurpidi - ülesõidul tegin esistanget parandades vea otse aabitsast. Tegime "Märtinit". Vajusime selle tõttu korra ka kraavi ja suretasime auto välja."
Neljanda kiiruskatse järel andsid nad kiiruses tagasi ning nii läksid Solberg ja Johnston mööda. 3,4 sekundile kasvanud vahe kärises hoolduspausi ajaks 11,7 sekundile.
"Neljas kiiruskatse tuli kõige stabiilsema tempoga, aga katse keskel tõmbas Silveril hüpetel hinge kinni, sest amordid käisid põhja. Võtsime teise poole rahulikumalt," rääkis Kaur. Hoolduspausile eelnenud katsel said nad ühele põhupallile pihta ning poole katse peal purunes vasak tagumine rehv.
|
|
|
|