Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Egon Kaur valmistub teistkordselt R5 klassi autoga võistlemiseks |
|
Egon Kaur valmistub teistkordselt R5 klassi autoga võistlemiseks
30. ja 31. augustil valmistuvad Egon Kaur ja Silver Simm eesootavaks Estonia ralliks, kus nad osalevad Ungari tiimist Topp-Cars renditud võistlusautoga Škoda Fabia R5 Evo, mis uue klassifikatsiooni järgi on Škoda Fabia Rally2.
Esimesed testikilomeetrid Škodaga jäid Egon Kauril täna selja taha Missos. "Tänane testisaldo ca 70 km. Korralikult produktiivne päev. Alguses oli auto väga võõras ning üsnagi ebamugav, ent tegime terve päeva seadistusega tugevalt tööd ja päeva lõppedes tundsime end autos juba vägagi mugavalt," rääkis Kaur. "Homme on teine testipäev, siis piirdume 40-50 kilomeetriga. Valisime homse raja selle järgi, et oleks ka hüppeid. Eesmärk on tekitada arusaam hüpetel, kus selle auto piir ette tuleb, sest teatavasti on Estonia rallil karme hüppeid väga palju."
"Esimese testipäeva põhjal võib öelda, et Proto on seadistuses ja juhitavuses kohati isegi mugavam ja lihtsam sõita, aga mootori jõudluses jääb alla," sõnas Egon Kaur.
Viimastel aastatel prototüüpautoga võistelnud Egon Kaur on R5 klassi autoga võidu sõitnud varem vaid korra, kui 2014. aastal osales Ford Fiestaga Sardiinia rallil. Estonia ralli saab seega talle olema teiseks stardiks R5 klassi autoga. "Endiselt sõidan võidu samade nimedega, kellega võidu sõitsin prototüüpautoga. Aeglasemalt kulgeda ei tahaks. Püüame enda soorituse hoida maksimumi lähedal, eks siis ole näha, kuidas kujuneb võrdlus konkurentidega," rääkis Egon Kaur, kelle osalemise MM-rallil ja sellele eelnenud treeningu tegid paljuski võimalikuks rallisõbrad. "Abi oleme saanud igal hetkel. Rallifännid on seljad kokku pannud ja meid aidanud. Tahame neid tänada, muidu ei oleks see kõik võimalik."
|
|
|
|