Ford BP meeskonna esisõitjat Markko Märtinit peetakse MM karussellis üheks kitsama sõidujoonega sõitjaks. Tema moto on: otsemini saab kiiremini. Seetõttu tundub natuke imelik fakt, et eestlane võtab osa homme Silverstoni rajal toimuval Autocar Sideways Challengel.
Võistlusel on osalejate eesmärgiks hoida autot võimalikult kaua külglibisemises. 27-aastane tartlane on Fordi tagaveolise RST trenniauto roolis. Auto on 90-hobujõuline ja selles on tehtud ka muudatusi, mis peaksid lihtsustama külglibisemises püsimist. Võistluse hommikul peetakse kvalifikatsioonifoorud ja päeva lõpetavad finaalid.
Võistluse raames saavad võistlejad pakkuda publikule sõiduilu, sest rallidel jahitakse rohkem kiirust ja külglibisemises ollakse nii lühikest aega kui võimalik.
Vaata lisaks:
www.fordrallyesport.com