Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Rainer Rohtmets: Fiiling, mille saime, oli hea!
|
Loe lisaks |
|
|
Tartu rallil esimest korda neljarattaveolise autoga võistelnud Rainer Rohtmets lausus pärast sõidu lõppu, et on uue kogemuse võrra rikkam: "Lõpuni küll ei saanud, aga kogemus ja fiiling, mille saime, see oli hea."
Aastaid kaherattaveolise autoga ralliteedel edukalt võistelnud Rainer Rohtmets tegi äsjase võistluse koos Alo Ivaskiga kaasa neljarattaveolise Mitsubishi Lancer Evo kaheksaga.
"Tuli selline ootamatu pakkumine ja võimalus Tartu rallil osaleda nelikveolise Mitsubishi Lanceriga. Haarasin sellest võimalusest kinni," selgitas Rainer Rohtmets põhjust, miks Citroeni asemel oli istumise all Mitsubishi.
"Testi enne sõitu teha ei saanud. Nüüd n-ö mees metsast tuli, istus auto rooli ja pidi sõitma hakkama," rääkis Rohtmets. Ta tunnistas, et avapäeval pidi korduvalt tagurdama ja seetõttu lisandus ajakaotust. "Linnas olime vihma käes - sinna läks samuti kõva aeg kaduma. Teise päeva hommikul saime kohe TOP 10 aegadega minema ja hoog oli esimese korra kohta väga hea. Ma isegi tean, kus me mõttetult palju kaotust korjasime. Arvan, et kui need mõned nüansid ära parandada, oleksime suutelised päris headele kohtadele sõitma. Aga see nõuaks testimist ja n-ö kohanemist."
Rohtmets ja Ivask rallit ei lõpetanud, kuna pärast üheksandat kiiruskatset kadus ülesõidul nende sõiduvahendist elekter. "Vool kadus ära. Ei teagi, kas aku viga või massilüliti probleem," sõnas Rohtmets.
|
|
|
|