Kliki siia Kliki siia
Mitmenda koha saavutab Ott Tänak MM-sarjas hooaja kokkuvõttes?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
Rahvasprint vs Mosseliiga
Autor: antisoo 20.05.2007 23:38
Vaadates jälle Jõhvi rahvasprindi nimekirja, siis on see ligikaudu 150 sõitjat ning ligikaudu 40 mosset.

Kunagi nagu jäi kõrvu, et mosseliiga võiks rahvasprindist lahku tõsta. Vaadates selle hooaja osavõtjate arvu, siis oleks see vast õige aeg. Ma muidugi ei arva, et seda peaks just keset hooaega tegema, aga stardinimekirjad on pikad ning järgmist vooru tuleb küllaltki pikalt oodata. Kaks minutit kihutamist ja kaks tundi ootamist...

Ei ole midagi mosseliigalaste vastu, aga kaunis pikaks kipuvad need päevad kujunema. Oleks huvitav kuulata, mis teised rahvasportlased ja mosseliigalased ise asjast arvavad.

...
Autor: Mann 21.05.2007 01:37
minu meelest pole veel väga hullu, siiani ikka enne pimedat nagu õhtule saanud veel.... kui vähe pikem vahe oma sõitude vahel, saab teiste sõitu ka vaadata ja ongi huvitavam :)

...
Autor: Pille 21.05.2007 09:08
Ei, mina küll ei arva, et peaks hakkama midagi lahku tõstma. Milleks? 2WD-B klassis on täpselt sama palju võistlejaid kui mosseliigas - sinu loogika järgi peaks neile ka hakkama eraldi võistlusi korraldama.

Natuke ülbe suhtumine, või kuidas?

ei
Autor: karmen 21.05.2007 12:34
Ma ei usu, et leiduks korraldajaid, kes suudaksid leida ressurssi topeltarvu sprintide korraldamiseks. See tähendaks ju (peaaegu) topelttööd kõiksugu inimeste ja asjade logistikas. Kui osalejate arv jääb allapoole mingit piiri, on korraldamine mõttetu. Ja vastupidi, mida rohkem osalejaid, seda lihtsam on tegijatel ots-otsaga kokku tulla.

Praeguste 120-150 sõitjaga saavad osavad korraldajad ilusti hakkama. Kui tuleb oluliselt rohkem, siis saaks võibolla tõesti näiteks ajakava sättida nii, et osad alustavad ja lõpetavad veidi varem ja teised sedajagu hiljem.

tegelikult
Autor: teele 21.05.2007 16:53
on asi nii, et tuleb endale kõigepealt selgeks teha, mis on sprint kui selline. See tähendabki seda, et sa saad kogu päeva jooksul max 10 minutit roolis olla ning ülejäänud aja ootad oma 10. minutit tähetundi. Kui ei sobi, siis tuleb kas rallit sõita, kus sa saad kogu päeva jooksul ligikaudu tunni katseid sõita või ühineda nendega, kelle jaoks tavaliiklus ongi üks suur rallikatse, nii lihtne see valik ongi. See, et kedagi peaks kuskilt välja või sisse jätma, on absurd. Ei ole küll suhtarvusid kokku lugenud, kuid usun, et mosseklassi ei ole kõige osavõtjarohkem. Samamoodi võiks ju arutada, et jätame rallidel rahvusliku rühma ära, neid keegi niikuinii ei vaata ju ning Tallinna rallil ei olnud neid korraldajategi jaoks olemas. Ühe sõnaga, minu jutu mõte on selles, et kui on ikkagi hirmus tahtmine selle alaga tegeleda ning ei ole aega ja/või finantsi, et seda suuremalt teha, siis rahvasprint on väga hea lahendus, seega tuleks seda enam austada neid kõiki, kes selle alaga tegeleda soovivad. Hoidke parem kokku ja tehke selle nimel midagi, et rahvasprinte veel rohkem ja paremini korraldataks.

...
Autor: antisoo 22.05.2007 10:19
Üsna emotsionaalseid vastuseid tuli...

Ausaltöelda ei tulnud siia ülbitsema et "Kuule keegi ei viitsi neid mossesid vaadata" või midagi seesugust. Mossesid on üsna omapärane näha teiste kõrval kulgemas ja ka ise tegin oma esimese sprindi mõne aasta eest just Mosseliiga all.

2wd-B ja mosseliiga võrdlemine on siinkohal minu arust üsna kohatu, kuna B-klassil puudub seesugune kogukond nagu on olemas mosseliigal - hoitakse rohkem kokku, korralikult toimib foorum jne.

Põhjus, miks ma tõin esile just mossed on see, et nad on ainus klass, kes suudaks edukalt ka korraldada sprinte/etappe ainult mossedele (minu teada on neil ka see hooaeg rahvasprindist eraldi etappe, ma küll ei tea, kas just ainult mossedele). Analoogset asja korraldada ainult 2wd-B'le... No ma ei tea...

Hektel ma ei näe probleeme kiirete radadega, kus saab autod peale lasta 30 sekundiliste intervallidega. Aga näiteks paarisrajad? Tallinna ralli laitse katsel oli ka ligikaudu sama palju sõitjaid, kui selle hooaja rahvasprintidel ning katse kogukestus oli ikka küllaltki pikk (keegi mäletab täpsemalt, siis võiks täpsustada).

Vabandan, kui minu eelmine postitus kellegile liialt hinge läks. Sprindi kui sellise olemust pole vast vaja seletama tulla...

Laitse
Autor: kristota 23.05.2007 10:04
Tallinna Ralli Laitse katse läks küll käest ära jah, me ootasime seal üle kahe tunni, et saaks starti.

| 1-20 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
13.08.2019
Ken Tornil Euroopa meistritiitel käeulatuses
Artikli juurde
18.08.2019
Ken Torni tiitlivõidu saatus oli Jean-Baptiste Franceschi kätes
Artikli juurde
19.08.2019
Ralli tulemusi korrigeeriti ja tiitlivõidu sai Efrén Llarena
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
12.08.2019
Kehala rallikross 10.08.19 (0)
02.08.2019
Soome ralli 2019 (0)
17.07.2019
Rally Estonia 2019 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
31.07.2019 18:44
Rallijututuba Discord'is (15)
17.07.2019 16:37
Shell Helix Rally Estonia 2019 (9)
27.06.2019 11:46
Viru ralli 2019 (6)
11.06.2019 09:48
LaitseRallyPark BMW CUP 2.etapp Sprint 09.06.2019 (0)
05.06.2019 20:59
FIA ERC Rally Liepaja 2019 (2)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia