Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
Autor: aivar 16.08.2003 18:12

gaz
Autor: oll 22.08.2003 23:29
Autokrossi komitee võiks seda teemat ka arutada.Tehnilisi tingimusi on alati võimalik täiendada.Mõtlema paneb ka sel hooajal juba kaks laialilennanud hooratast veokatel.Olen ka ise selle üle elanud.Aga eks aeg näita palju neid "standard51-d" hooaja lõpuks stardis on!!!!!!!!!!

urueeslile
Autor: aivar 19.08.2003 10:14
gaz 51/52 ja 53 erinevad teineteisest mootori võimsuse poolest ikka päris palju. teoreetiliselt. praktiliselt on aga olukord selline, et aastatepikkune aretustöö on viinud selleni, et 51-d (mitte ainult ligurid, vaid nö tavakrossikad samuti) on 53-st kiiremad. oleneb muidugi rajast, aga rallikrossis ei saa 53-d "liguritele" praegu kohe kuidagi vastu. krossis on lugu pisut teine, kuid ilmselt tuleb olemasolevad 53-d pisut ringi ehitada - sõitjad on ise ka aru saanud, et autod on liiga kerged. mootor röögib ja ratas kerib, kuid edasimineku asemel kerkib vaid suur tolmupilv:))

Bull teema
Autor: urueesel 16.08.2003 20:10
Minu arvates võiks ka olla üks sari, aga kuna vastavaid radu eestis sisuliselt polegi, siis see on nähtavasti võimatu. Aga veokate klass võiks küll ühine olla. Ma muidugi pole kursis, kui suured erinevused on 51, 52 ja 53 puhul, aga noh. Muide, Aivar, vaata rallikrossis pandi ka kokku kuni 2500, aga seal mu arvates 1600 oli igati õigustatud. Veokates klasside liitmine vist sedapidi pahandust ei teeks ma arvan aga noh, las targemad ütlevad

lõpp läks kaotsi:))
Autor: aivar 16.08.2003 18:18
pikk jutt jama jutt:))
viimase lause tegi arvuti vähe imelikuks:)) lisamata jäi minu kui "inimese raja äärest" hoiatus: tehke mehed, mis teete, aga mõelge publikule. pealtvaatajaile ei paku mitte midagi kaks-kolm ülikiiresti kulgevat "ligurit", eriti siis, kui nad üksteisest mööda ei sõida ja rajal midagi ei juhtu. rahvas tahab actionit või siis vähemalt paljusid autosid ühes stardis. kui publik auto- ja rallikrossid hülgab, siis alal enam mõtet ei ole.

kuidas sa kontrollid?
Autor: aivar 16.08.2003 18:12
ühe nõrga koha "gaz 51 standard" puhul tõid sa Aivo juba ise välja - klasse moodustuks liiga palju, praegugi ei jagu sõitjaid.
teine küsimus selle kahtlemata huvitava ja arutamisväärse idee puhul on, et kuidas sa kavatsed kontrollima hakata, mis on "standard". ega praegustest tehnilistest tingimustest ju ei loe ka otseselt välja, et lubatud on 55 000 krooni maksvate käigukastide paigaldamine. aga keelatud ka pole ja nii see tulebki. ainus tee on "standardi" puhul koostada väga karmid ja üheselt mõistetavad tehnilised tingimused. ja kas seegi aitab - aasta paari pärast mõtleb mõni tarkpea midagi järgmist välja. ega "ligurite" sündimist ei osatud ju ka neli-viis aastat tagasi ette näha. muide, sõitjad on ilmselt juba kursis, et 53-de juures on esimesed vaidlused tekkinud. pealtnäha ühesed tingimused võimaldavad erinevaid tõlgendusi ja juba esimese kuue auto juures mehed vaidlevad. aga kui neid 16 tuleb?
arutule "investeerimisele" saaks piiri panna nipiga, mida superkrossi mehed teevad (müügikohustus), aga see ei leia päris kindlasti sõitjate poolt heakskiitu.
mina teen omalt poolt ettepaneku liita paariks järgmiseks hooajaks (mis oleks eeldatavasti üleminekuaeg) pragused GAZ 51 ja 53 üheks klassiks praegu kehtivate tingimustega. ära tuleks kaotada praegused kaks sarja ja moodustada nende asemele kas 1: rallikrossi ja autokrossi meistrivõistlused eraldi (nagu veel eelmisel aastal oli) või 2: (minu arvates parim variant) ainult üks ja ühine sari, kus oleks võrdselt rallikrossi ja autokrossi etappe.
viimase puhul kaoks nn "ligurite" eelis - las nad sõidavad mõningaid etappe ja korjavad karikaid, üldkokkuvõttes nad kõrgele ei j&otild

| 1-20 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia