Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
veidi mõtlemisainet EAL-ile
Autor: aivar 06.08.2003 11:44
onlineintervjuus EAL-i peasekretäriga küsisin, et kas poleks võimalik sisse viia ühekordseid võistluslitsentse. vastus oli eitav, põhjendus käis probleemide kohta kindlustusega.

aga nüüd loen Eesti Motoföderatsiooni leheküljelt:
EMF juhatus kinnitas eelmisel nädalal juhatuse koosolekul ühekordse võistlusloa, et anda võimalus uutele harrastajatele kaasa teha mõnel võistlusel ilma, et nad peaksid hankima endale hooaja litsentsi. Ühekordset võistlusluba vormistatakse võistluspaigas kohapeal koos võistlusnumbri andmisega. Luba on ühekordne ja kehtib ainult antud võistlusel.
Ühekordne võistlusluba sisaldab analoogselt tavalitsentsiga õnnetusjuhtumi kindlustust surmahüvitisega 50000.- krooni ja invaliidsushüvitisega 100000.- krooni.
Ühekordse võistlusloa hind on 500.- krooni, mis tasutakse samuti võistluste sekretariaadis kohapeal.
Ehk tasuks EAL-il siiski millelegi sellisele mõelda? Nagu näha, pole miski võimatu, ainult asju on vaja ajada. Võistlejaid tooks ühekordne litsents kindlasti juurde.

kahtlen
Autor: vaade 06.08.2003 22:21
Äkki keegi tahab terve hooaja kümnest etapist ainult kaks kaasa teha? 500+500 ongi tuhat.
Hooaja litsents maksab 1000 kr (bagi 600 ja veokas 800) on siis nii suur vahe et arvad et kohe võistlejaid juures?
Kas sa võiks lähemalt selgitada kes võiks olla ühekordsest litsentsist huvitatud?

võin küll selgitada
Autor: aivar 07.08.2003 11:07
ei saa muidugi sõidumeeste nimel sõna võtta ja konkreetseid nimesid nimetada, kes ostaks üheks sõiduks. aga ma arvan, et kui ühe korra litsents maksab 300-500 ja registreerijalitsentsi üheks korraks ei pea ostma (või peab selle eest siis mingi osa maksma nagu mõned hooajad tagasi), siis tuleks nö koduraja mehi välja küll.
ma ei usu näiteks, et Saaremaalt on viimne kui üks veokas kadunud - mõni mees sõidaks kodustel etappidel kindlasti. Tapa kohta tean päris täpselt, et paar meest ohkas - saaks väiksema kuluga ühe sõidu teha, käiksin küll rajal. sama kehtib Valga kohta - paar kolm meest on päris konkreetselt öelnud, et kodus võiks ju korra sõita.

ahah
Autor: vaade 07.08.2003 13:52
ühesõnaga, paar koduraja meest kellel kuuri all mingi (veo)auto vedelemas - ilmselt mitte eriti võimekas.
Eesti autosporti see vist eriti ei edendaks, kui E-finaalis paar meest rohkem. Vaatajal kah suht suva.
Minugi poolest võiks neile selle adrenaliini süsti võimaluse korraks anda, vahet pole.

asjatu iroonia
Autor: aivar 07.08.2003 14:18
ja see edendab, kui kaheksa autot, millest osad peagi katki lähevad, tiirutab päev läbi Vasalemmas? kodanik vaade, kelle kohta mul on jätkuvalt kahtlus, et te olete EAL-iga seotud - ehk võtaksite lahti näiteks autokrossi 1995 aasta tulemused. ajage sealt näpuga järge, mitu Võru meest sõitis ainult Antslas Roosiku rajal ja mitu saarlast ainult Saaremaal. aga noh, teiega on suht savi vaielda, sest EAL-i ei paista kross ja rallikross tõesti huvitavat. aga muide - see ühekordne litsents huvitaks ka rallimehi - taas soovitan näpuga varasemates tulemustes järge ajada ja üles lugeda ekipaazid, kes vaid ühel võistlusel osalevad.
aga no muidugi, EAL-il on mugavam kasseerida täisraha, paari tuhande võimaliku lisakrooni teenimine nõuab vist tõesti liiga suurt energiakulu. (see oli nüüd iroonia)
ainult et üht ei maksaks unustada: sportlased pole mitte ametnike (ja kohtunike), vaid ametnikud sportlaste jaoks. paraku kipub see põhitõde sageli meelest minema.

irooniata
Autor: vaade 07.08.2003 15:02
Ära ärritu, EAL-iga ma seotud pole.
Irooniat mul ka polnud - lihtsalt kahtlus, et kuuri alt üheks korraks välja aetud auto pole piisavalt võimekas et see mind kui pealtvaatajat huvitaks.
Pealegi on näiteks Varstus tänavu 2 etappi, milledele ühekordsete litsentside hankimine oleks sõitjale kallim kui täislitsents.
Ja lõpetuseks, kui sõitja siiski oma auto eest hoolt kannab, et see ka võiduvõimeline oleks, siis tema eelarves 300 kr. litsentsi hinnavahe on 1%. Küsimus on psühholoogias mitte eelarves - aastase litsentsiga üks kord sõita tundub raiskamisena, kuigi hinnavahe on tühine.
Autospordi kulutuste juures pluss-miinus 300kr on tühine. Aga kui ametnikud viitsivad ka ühekordse sisse viia, siis on see hea.
(PS. veokaid on ikka alati üle kaheksa olnud)

ja ikka on ühekordsel litsentsil mõte
Autor: aivar 07.08.2003 15:20
ära unusta, et lisaks tavalitsentsile tuleb osta ka registreerijalitsents. ma võin küll eksida, aga mina olen nii aru saanud, et ühte registreerijalitsentsi a 1500 kronu kaks võistlejat kasutada ei saa. st siis, et kui klubi X võistleja A ei saa võistlema tulla, siis võistleja B tema registreerijalitsentsi kasutada ei saa. aga võib olla ma ka eksin.
tegelikud kulud litsentsidele on veokal 2300 krooni võistleja kohta - nimetame neid kuidas tahes, tähtis on ikkagi lõpphind.
ja väga konkreetne näide tänavuse hooaja kohta - üks noor bagimees ei saa oma autot (täiesti uus) ilmselt veel Valgaks korda. ma võin mürki võtta, et sellisel juhul on tema jaoks see hooaeg lõppenud - selliseid miljonääre on vähe, kes valmis kahe sõidu jaoks litsentside eest 2100 krooni välja laduma.

registreerija
Autor: vaade 07.08.2003 17:47
Ja see vist tõesti nii on et neid viite sõitjat registreerija muuta ei saa.
Ok sul on õigus.
Ikkagi tundub minule kuidagi a loogiline, et võistleja ehitab omale autot ainult ühe võistluse jaoks. Aga ma ei vaidle rohkem ja jõudu asja läbi surumisel.

parandus
Autor: vaade 07.08.2003 19:26
a loogiline = ebaloogiline

Kiirendusvõistlused
Autor: rallisober 07.08.2003 23:28
Siin asjalik rahvas koos, et ehk keegi on kuulnud. Mulle sattus kõrva info, et EAL tahab isegi kiirendusvõistluste sõitjatelt litsentsitasusid korjata. Siis peab järelikult ka puuri sisse ehitama masinasse. Kas see info võib olla tõsi? Kui on, siis see on ausalt öeldes illegaalseid kiirendusvõistlusi soosiv ettevõtmine..

miks mitte
Autor: martini 11.08.2003 07:31
Kui on võimalus neile see litsents teha ainult üheks korraks ,siis palun ,aga kindlasti ei tohiks ühekordse litsensi omanikud saada mitte mingil juhul MV punkte ega arvestust.

aivar
Autor: aivar 11.08.2003 13:19
seda juttu, et kiirendusvõistlused EAL-ile "närvidele" käivad olen minagi kuulnud. aga loodetavasti on nad nii kiired mehed, et EAL neile oma litsentsipaberitega järele ei jõua:)))
tegelikult on teema tõsine. ühtepidi on normaalne, et autospordialadel on Eestis üks esindaja ja üks kuraator. teistpidi aga eeldab "esindamine" kahepoolset koostööd ja ma kardan, et EAL-il pole kiirendusvõistlustele midagi sellist pakkuda, mis sunniks neid mehi end EAL-i rüppe heitma.
mis martini juttu puutub, siis on tal tuline õigus - ühekordne litsents ei peaks MV punkte andma. rääkisin ka Valga krossil seda ühekordse litsentsi juttu ja huvi oli, teema vajavat arutamist.

| 1-20 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia