Kuidas täpsemalt liigitatakse eraldi VFTS-i ja 05...kas on ainult turbo vahe, või on midagi muud kah....või peab hoopiski originaal VFTS mootor olema???
Tähendab...kui oleks 05, sis kuidas saaks sellest VFTS???
to Sharpy
Autor: urueesel
08.01.2006 21:46
Ei saa. Viitasin asjaolule, et ka pärast seda, kui Vilniuses asunud eksperimentaaltsehhis 1980ndate teisel poolel nimetatud A/B-rühma Lada VFTS ralliautode tootmine lõpetati, kasutatakse mujal 05 baasil ehitatud analoogsete autode puhul sama üldnimetust visuaalse sarnasuse tõttu, eeskätt koopalaiendeid silmas pidades. Püüdsin lihtsalt lühidalt Rait4'le asja olemust selgitada.
Tänapäevaste FIA reeglite järgi nn originaalautodega, mida Euroopa peale on ehk sadakond (selle VFTS üldnimetusega ca 700 auto hulgas), Eestis ilma muudatusi tegemata ei saakski rallit sõita, kuigi kõik see, mis oli enne lubatud, on laias laastus ka praegu lubatud - peale alumiiniumpuuri ja alumiiniumuste muidugi.
mis te olete kõik sellel sajandil sündinud või...(va rait4 ja smartass:D:D).....lada VFTS on Vilnjuse tehase poolt välja töötatud lada 05 sportlik varjant.....liidu ajal oli see väga kõva tegija....tavalisest 05 mootorist oli välja pigistatud kuni 240 hp....suuremalt jaolt tänu forsseeriimisele ja TURBOLE......kes ei usu, minge külsatage http://www.ladaklubi.ee
to urueesel: kas sa tahad öelda, et kui ma lisan endale VFTS-i spoilerringi, siis saangi 05-st VFTSi.....?????LOOOOL
to Rait4
Autor: urueesel
08.01.2006 20:28
Lada VFTS on suhteliselt tinglik nimetus, mis on jäänud kandiliste laienditega "null-viitele".
Autor: Rait4
08.01.2006 20:04
Kuidas sai siis Viljar Ventsel`i meeskond omale VFTS-i nullist üles ehitada? Läks ajas tagasi?