1. Mida teha, kui sõidan nt. vana Fiat 127-ga ning kodus aia ääres seisab nn.doonorauto, millelt juba ka enamus kereplekke on ära kasutatud? Kui ta aastaks ja aasta pärast jälle ajutiselt registrist kustutada ja lõpuks füüsiliselt autost midagi järel ei ole, kas ma saan siis 18000.- trahvi kui "ebaseadusliku lammutustöö teostaja" kuna autol pole Kuusakoski lammutustõendit reg. kustutamiseks?
2. Mis saab nii Eesti noortest autosportlastest, rallikrossist, Mosseliiga meestest jne. kuna odavamas liigas (aga ka rahvuslikus E-rühmas) on mõtekam osta endale paar autot doonoriteks: "katuse" või võimaliku väljasõidu puhul on ju lihtsam detail võtta reg. kustutatud autolt, mis niikuinii enam füüsiliselt liikluses ei osale...Sellega muutub noorte ja algajate tehnikasport ju järjekordselt "rikaste ja ilusate" alaks, sest enamusel pole võimalik endale kohe uusi või võistlusvalmis Imprezasid, Type-R-e või Yariseid osta.
Samas järgi mõeldes: kui Keskkonna teenistus EMEX ja ARK tegutsevad “puhta euroopa keskkonna” seaduste kohaselt, tekib veel küsimus: auto eest maksab EMEX 300.- eeku ja annab tõendi, aga kui nad ta lammutavad, on juba puhtalt metalli hind Eestis auto eest kusagil 1500-2000 eeku. Järelikult: 2000-300=1700 eeku puhastkasu ühe auto pealt. Pealegi on seadus poolik ja mitmeti mõistetav ning ei saa olla põhiseadusega kooskõlas, mis loeb eraomandi puutumatuks.