aga ma praegu hakkan võistlema noorte klassis kus pole mootori töömaht määrav...kas siiski pole mõtet panna...sõidan seal veel vähemalt aastat ja selleks ajaks on mul niikuinii kere pehme.
minu soovitus
Autor: smartass
25.08.2005 19:37
golfile pole ise mõtet hakata turbot peale panema..suht kulukas ettevõtmine, kui tahad et mootor kestaks. ja need vanad vw kompressorid on suht mõtetud.
koef
Autor: rubla
25.08.2005 12:16
võrdle ise - keskmine tavaline 2L mootor on 120-150 heppa, 2L turbomootorid tavaliselt 200-280 heppa. Nii et see 1,7 ka praktikas igatahes tõenäolisem kui 1,3. Muidugi on olemas veel volvo madalsurveturbod mis suht vähese võimuga (2,4 liitrise turbomootrori kohta) hiilgavad, neid tasub vaadata pigem erandina. Kindlasti tasub arvestada ka seda et antud koefitsenti kasutatakse motospordis ja seega tuleb arvesse turbo kergem tuunitavus. Tänaval võibolla tõesti on võimsusevahe turbo kasuks ainult 1,4-1,5 kordne (eriti vanematel mudelitel - calibrad, escortid jne), samas peaaegu ainult chipivahetusega normaallaadimisega auto saab juurde 2-5% võimu, turbo aga 10-20%
no kui tavaliikluses olevale autole võid, ssi võid rahvarallis ka.teatavasti korrutatakse turbomootori töömaht koefitsendiga.ei mäleta kyll mis see täpselt oli. jumala eest ära ainult golfile turbot peale pane