Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
turbo!
Autor: golfifänn 23.08.2005 18:29
kas rahvarallis võib paigaldada autole tubrod kui seda pole seal originaalis`?....vastake ned kes sellest midagi teavad!:)

parandus!:(
Autor: golfifänn 27.08.2005 00:58
kaks aastat!

ok!
Autor: golfifänn 27.08.2005 00:57
aga ma praegu hakkan võistlema noorte klassis kus pole mootori töömaht määrav...kas siiski pole mõtet panna...sõidan seal veel vähemalt aastat ja selleks ajaks on mul niikuinii kere pehme.

minu soovitus
Autor: smartass 25.08.2005 19:37
golfile pole ise mõtet hakata turbot peale panema..suht kulukas ettevõtmine, kui tahad et mootor kestaks. ja need vanad vw kompressorid on suht mõtetud.

koef
Autor: rubla 25.08.2005 12:16
võrdle ise - keskmine tavaline 2L mootor on 120-150 heppa, 2L turbomootorid tavaliselt 200-280 heppa. Nii et see 1,7 ka praktikas igatahes tõenäolisem kui 1,3. Muidugi on olemas veel volvo madalsurveturbod mis suht vähese võimuga (2,4 liitrise turbomootrori kohta) hiilgavad, neid tasub vaadata pigem erandina.
Kindlasti tasub arvestada ka seda et antud koefitsenti kasutatakse motospordis ja seega tuleb arvesse turbo kergem tuunitavus. Tänaval võibolla tõesti on võimsusevahe turbo kasuks ainult 1,4-1,5 kordne (eriti vanematel mudelitel - calibrad, escortid jne), samas peaaegu ainult chipivahetusega normaallaadimisega auto saab juurde 2-5% võimu, turbo aga 10-20%

????
Autor: raido 25.08.2005 10:14
turbo pidavat ju mingi kolmandiku jõudu juurde andma, selle koifitsendi järgi kas ta annab siis 75 % mootori töömahule jõudu juurde??

koefitsent
Autor: rubla 24.08.2005 16:43
see ka põhjus miks rallis turbot palju ei kasutata, selleks et 2L klassis sõita peab mootor olema alla 1,2L+turbo.

koefitsent
Autor: rubla 24.08.2005 16:40
natuke rohkem, 1,7 on koefitsent

...
Autor: raido 24.08.2005 14:22
turbo koifitsent peax olema mingi 1,3 lähedale!

turbo
Autor: rubla 24.08.2005 13:57
volkari enda 1.8T peaks minu teada Golf II peale minema, pisikese nokitsemisega muidugi. 100% kindel pole ka tegelt

nii ta on...
Autor: golfifänn 24.08.2005 13:32
tänan.!

ehh!
Autor: smartass 23.08.2005 19:47
no kui tavaliikluses olevale autole võid, ssi võid rahvarallis ka.teatavasti korrutatakse turbomootori töömaht koefitsendiga.ei mäleta kyll mis see täpselt oli. jumala eest ära ainult golfile turbot peale pane

| 1-20 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia