Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
turbo!
Autor: golfifänn 23.08.2005 18:29
kas rahvarallis võib paigaldada autole tubrod kui seda pole seal originaalis`?....vastake ned kes sellest midagi teavad!:)

ehh!
Autor: smartass 23.08.2005 19:47
no kui tavaliikluses olevale autole võid, ssi võid rahvarallis ka.teatavasti korrutatakse turbomootori töömaht koefitsendiga.ei mäleta kyll mis see täpselt oli. jumala eest ära ainult golfile turbot peale pane

nii ta on...
Autor: golfifänn 24.08.2005 13:32
tänan.!

turbo
Autor: rubla 24.08.2005 13:57
volkari enda 1.8T peaks minu teada Golf II peale minema, pisikese nokitsemisega muidugi. 100% kindel pole ka tegelt

...
Autor: raido 24.08.2005 14:22
turbo koifitsent peax olema mingi 1,3 lähedale!

koefitsent
Autor: rubla 24.08.2005 16:40
natuke rohkem, 1,7 on koefitsent

koefitsent
Autor: rubla 24.08.2005 16:43
see ka põhjus miks rallis turbot palju ei kasutata, selleks et 2L klassis sõita peab mootor olema alla 1,2L+turbo.

????
Autor: raido 25.08.2005 10:14
turbo pidavat ju mingi kolmandiku jõudu juurde andma, selle koifitsendi järgi kas ta annab siis 75 % mootori töömahule jõudu juurde??

koef
Autor: rubla 25.08.2005 12:16
võrdle ise - keskmine tavaline 2L mootor on 120-150 heppa, 2L turbomootorid tavaliselt 200-280 heppa. Nii et see 1,7 ka praktikas igatahes tõenäolisem kui 1,3. Muidugi on olemas veel volvo madalsurveturbod mis suht vähese võimuga (2,4 liitrise turbomootrori kohta) hiilgavad, neid tasub vaadata pigem erandina.
Kindlasti tasub arvestada ka seda et antud koefitsenti kasutatakse motospordis ja seega tuleb arvesse turbo kergem tuunitavus. Tänaval võibolla tõesti on võimsusevahe turbo kasuks ainult 1,4-1,5 kordne (eriti vanematel mudelitel - calibrad, escortid jne), samas peaaegu ainult chipivahetusega normaallaadimisega auto saab juurde 2-5% võimu, turbo aga 10-20%

minu soovitus
Autor: smartass 25.08.2005 19:37
golfile pole ise mõtet hakata turbot peale panema..suht kulukas ettevõtmine, kui tahad et mootor kestaks. ja need vanad vw kompressorid on suht mõtetud.

ok!
Autor: golfifänn 27.08.2005 00:57
aga ma praegu hakkan võistlema noorte klassis kus pole mootori töömaht määrav...kas siiski pole mõtet panna...sõidan seal veel vähemalt aastat ja selleks ajaks on mul niikuinii kere pehme.

parandus!:(
Autor: golfifänn 27.08.2005 00:58
kaks aastat!

| 1-20 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia