Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
Tänavalegaalsed slickid
Autor: Kaido43 02.10.2015 09:24
Kuna eelmine teema läks ikka arutelu käigus totaalselt rappa, siis prooviks hoida arutelu ikkagi üleval ühel kitsal suunal – tänavakõlbulike slickide keelustamine ehk miks on sellist piirangut vaja ning millised rehvid siis täpsemalt keelatud on? Piibel ütleb meile nii: „Rehvid, millel on E- ja/voi DOT- markeering, kuid mis mustrijooniselt ja konstruktsioonilt on voidusoidurehvid, on keelatud.“ Street-legal circuit tires = Toyo R888 & RA1, Avon ZZR, Michelin Pilot Sport Cup, Hankook Ventus RS3 & RSS. Kindlasti tuleks lisada siia siis Yokohama A048, aga kas ka Kumho Ecsta XS KU36, kuna BMW-d liikusid ringrajal nendega liiga kiiresti? Minu jaoks jääb arusaamatuks miks neid ikkagi on vaja ära keelata ning kas keegi sellisest piirangust midagi võidab? Avaldage arvamust ja lisage "kahtlusaluseid rehve"!

Kaido
Autor: RaoulR 23.11.2015 16:02
OK, selge siis. Tervitused sulle, Kaido Saul! Loodan, et radadel ikka kohtume :)

to Raoul
Autor: ksaul 17.11.2015 22:12
Raoul, Kaido43 ei ole Kaido Saul!
Põhimõtteliselt pole selles teemas kommenteerinud ja ei kavatse ka...

TO: Kaido
Autor: RaoulR 17.11.2015 16:13
Oled sa Kaido Saul? Tere! Mina tegelikult korra küsisin, et kas siis kruusal M+S rehvid on lubatud, kuna need ei ole ju sportrehvid, aga mingil põhjusel keegi ei haakunud selle teemaga. Ja ma ei saa sellest siiani aru, kas Autospordiliit (kohtunikud) seda lubaks.

Aitähh kõigile
Autor: Kaido43 16.11.2015 08:16
Täidsa väärt diskussioon tänavalegaalsete slikkide teemal :) 2016 saab olema huvitav - rehvid, millega tohib tänaval sõita aga võistluseks rahvaspordis pead alt ära võtma...

fooliumkaabu
Autor: icedog 15.11.2015 18:30
Kust said?

Laiendatud teenus
Autor: arvi27 15.11.2015 11:29
võib ka mõelda , et saad kindad, kiivri ja auto. Fooliumimüts küsi ka. Kulub ära.

Teenus
Autor: icedog 15.11.2015 03:39
Et siis Rahvaspordikomitee peaks hakkama voorude ja katsete vahel tasuta süüa,juua jagama!

Teenus
Autor: arvi27 14.11.2015 20:55
2015.a Tartu maratonil maksis 40€ ja 2016.a. maksab 55€. Seda määras korralduskomitee, nii et oodata on rahvasprindi ja rahvaralli osavõtutasu tõusu. Loodame, et vähemalt samas proportsioonis. Nii lihtne see ongi.

Arvi,
Autor: RaoulR 14.11.2015 17:11
Rahvasport peab osalejatele huvitav olema, kuna nad maksavad selle eest raha, osavõtutasu ja litsentsitasu. Kui see enam huvitav ei ole, siis ei taheta selle eest enam raha välja käia. Nii lintne see ongi. Selle sarja näol on ju tegemist teenusega ja osalejad on kliendid. Kui neile teenus meeldib, siis nad tulevad, kui ei meeldi, ei tule.

kõigil
Autor: arvi27 14.11.2015 16:06
Tartu maratoni lõpetajatel on võimalus ehk keelatud pole, üle minna tippsorti. Tartu maraton korraldatakse aga mitte 37. koha ja 69. koha saanute näpunäidete järgi, vaid Tart maratoni korralduskomitee otsuste järgi. Nii lihtne see ongi.

To Ladavfts
Autor: RaoulR 12.11.2015 11:40
Põhimõtteliselt nõus sinuga, aga lihtsalt osad meist ei taha päris rallisse minna. Mina ka mitte, ja WRC autot osta ei jaksa :) Seega 4WD rahvaauto ajab asja ära. Eks me kõik ju armastame autosporti, aga kes nii tõsiselt sellele pühenduda ei soovi, siis rahvasport on alternatiiv. Sa ei saa ju öelda Tartu suusamaratoni lõpetajatele. et minge nüüd tippsporti, kui kaks korda Tartu maratoniga hakkama said. Rahvasportlane jääb rahvasportlaseks ja kes päris rallit sõita soovib, see läheb sinna nii kui nii.

rehvid jms.
Autor: ladavfts 08.11.2015 12:29
Sport rehviga on huvitavam sõita kindlasti, selleks pead tegema vaid litsentsi ja muretema vastava masina, kas siis E, N, A või WRC klassile vastava ning teie kõigi unistused täituvad.

Rahvaralli (II liiga), jää-ja lumerajad oli kunagi kõik oma olemuselt platvormiks autospordiga tutvumiseks ning kohanemiseks.
Kellele seal väheks jäi või saavutas kõik mis vaja, liikus edasi sportklassi - nii lihtne see ongi.

Kõik, kes te suutsite muretseda 200+ Euroseid rehve ja teha nö. tänava rallikas endale, palun liikuge edasi ja ärge kulutage enda ja teiste aega/närve.

Rahvasport peab olema säästlik/taskukohane, et noored Jürid ja Marid saaksid sellega alustada ja oskuste! arenedes endid ka kuuehulka sõita. Mitte loobuma "unmotivated" sest nemad ei suuda omale 800eest jooksu osta või paari tuhandest motot oma mossele. Hea kui nad uued tänava-rehvidki suudavad vanematelt välja kaubelda.

Pigem peaks rada ja võistlus ise olema piisavalt huvitav, mitmekesine. Pange sinna oma energiat 2016. Peace

TO: Veiko7
Autor: RaoulR 02.11.2015 22:22
Asi on ikka selles, et sportrehviga on lihtsalt huvitavam sõita, see on ju peamine

Huvitav :)
Autor: Veiko7 01.11.2015 19:49
Huvitav on seda teemat lugeda :)
Ma küsiks, et kui sõidate tööle koguaeg ühte teed mööda ja meeldib kurve piiripeal võtta ning ühel ilusal hommikul on kogu tee musta jääga kaetud, kas siis ka paned endiselt sama tempoga kurvi läbi?
Praegu jääb tunne, et kui pannakse halvem rehv alla, siis ei suuda sõitja kiirust korrigeerida vastavalt ning juba praegu teoorias sõidetakse kurvist välja ja üle katuse, puusse, surnuks jne.
Natuke üle ei mõtle rahvas? Ma võin kihla vedada, et see asi pole pooltki nii hull, kui praegu siin tahetakse jätta muljet. Kuna otsus on tehtud, siis tehke üks hooaeg ära ja siis mõelge edasi...arvan, et päris paljud leiavad sellistes uutes tingimustes ka oma võlu.

Arvi
Autor: RaoulR 30.10.2015 11:30
Sa vist ikka väga tõsiselt ei mõtle, kui juba sellist fooliummütsi huumorit hakkad tegema. Mõte on ikka selles, et puhtakssõidetud kruusal saan tänavarehviga sõita peaaegu sama kiiresti, kui kruusarehviga, aga kui sattun süidujäljest välja või murule, siis pidamine kaob rohkem, võrreldes kruusarehviga. Muidugi, kui lubatakse osaleda ka M+S rehvidega, siis pole asi nii hull (pidamine säilib), aga tekib küsimus- miks pidi siis sportrehvi üldse keelustama? Minul on selles osas ükskõik, saan iga rehviga hakkama, aga sportrehviga on huvitavam sõita. See on peamine point!

Sellepärast et
Autor: rainp9 28.10.2015 20:19
Tänavarehvi pidamine kruusal on ebaühtlasem, suurem tõenäosus et kurvis tuleb pidamise puudumine üllatusena, ehk hakkab tekkima rohkem sõiduvigu, samamoodi on auto juhitavuse taastamine keerulisem, ja teelt välja sõites ei saa ka nii kiiresti pidama kui kruusarehviga, kujuta nüüd ette et sõidad teelt välja ja märjale murule, kumma rehviga on ennem puud tõenäolisem pidama saada. pole vaja olla teadlane et seda teada.

AH RaoulR
Autor: arvi27 28.10.2015 19:50
Miks peaks rahvarallil tänavarehvidega suuremasse ohtu sattuma ? Kas paned kiivri alla fooliumimütsi ?

OH Arvi 27
Autor: RaoulR 28.10.2015 15:47
Ma ei mõista sellist rumalat juttu: "Loobuvad need, kes sellest aru ei saa ja arvavad et tänavarehviga tuleb/peab sõitma sama kiiresti kui sportrehviga". Mina (ja ka teised) sõidan alati nii kiiresti, kui tee ja rehvid võimaldavad ja tänavarehvi tõttu ma ennast tagasi hoidma ei hakka. Sõitsin ju ka Vasalemmas sel suvel tänavarehviga (kruusakas oli keelatud). Aga rahvarallil võib tõesti selle tõttu suuremasse ohtu sattuda, kui on lahtine kruus. Kinnisel kruusal kiirus oluliselt ei lange. Millest sul selline imelik arusaamine, Arvi? Oled sa ise ka Autospordiliidu liige? Oled ise üldse osalenud rallidel? Ja peamine- tänavarehviga väheneb sõidumõnu. Just selle mõnu pärast me selle alaga aga tegeleme. Mitte võidu pärast.

kasutajale ICEDOG
Autor: arvi27 25.10.2015 09:14
LOOMULIKULT olen stardis järgmisel aastal, olen seal olnud juba aastast 2004 ning nüüd saab hakata nägema, mida teevad muhvid rooli ja istme vahel. Rohked kilovatid ja neljarattaveod ei peaks nii suurt edu enam omama. Mitte kunagi pole autot rajal hoidnud sportrehv või legend. Seda on ALATI teinud muhv rooli ja istme vahel. Sõidetakse siis sportrehvi või tänavalegaalse sliki või tavalise tänavarehviga. Kõik ilus ja hea on võimalik ära rikkuda mõttetu sõiduveaga. Nii et rohkem võiks keskenduda sõiduoskusele, sest tänavalegaalsete slikkide ostuga sõidumeisterlikkust kaasa osta ei saa.

Tore
Autor: eedik 24.10.2015 22:45
Lõpuks ometi mõistlik otsus EAL-i poolt.Vinguvad ja hädaldavad ainult esiotsa vennad kellel mootorid võimsaks tehtud sest nüüd ei haaku enam rehv ja mota võim käib üle ja pidurdusmaaga ei mõisteta arvestada.Nüüd hakkavad tagaotsa mehed etepoole pääsema kellel pole nii palju raha et et maksta tuhandeid eur.mota peale.Asi läheb kindlasti võrdsemaks.Kui kardate tänavarehvi ärge tulge sõitma ja minge sport rallysse aga ärge vinguge.

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia