Villa Müllerbeck Otepää rahvasprint EAL KV toimub Otepää Valla teedel 18. jaanuaril 2014 a. Registreerimine avatud alates 02.01.2014 http://www.autosport.ee/rallyreg
Tänud korraldajatele superkihvti raja ja emotsiooniderohke päeva eest!
asukoht
Autor: marxx10
17.01.2014 21:29
Tere homme plaanis vaatama tulla.kus on start ehk kus rada on?kus kulgeb rada
Kas see on nali
Autor: pran
17.01.2014 16:13
Kell 8 algab ju alles registreerimine ja tehniline. Tutvumiseks jääva tunnikese pärast pole mõtet rajale minnagi. See on ju pimesi metsas sõitmine. Talvel peab olema kindlasti läbisõit. Start tuleks vähemalt tund edasi lükata.
.
Autor: marko680
16.01.2014 20:17
Võtame ettepaneku arvesse! Kui tahtmist ja viitsimist siis jalgrattaga saab ka tutvuda sellel korral!
Ühe võistleja arvamus
Autor: mp
16.01.2014 19:02
Senini on olnud kaks võistlust samal rajal ja suvistes tingimustes. Arvatavasti polnudki enamuse jaoks tutvumisega probleemi kuna eelmine aasta sai ka youtubest juba videosid vaadata. Inimese keskmine käimise kiirus on ~7km/h ehk et kui tahta rada õiget pidi läbi käia, siis reaalselt jõuab seda 4km-st rada ühe korra tunnis käia, 4km-i on jalgsi päris pikk, jalgratast talvel kasutada ei saa. Kui seekord tõesti ei saa autodega läbida, siis järgmine kord võiks raja valikul seda arvestada, talvel võiks see võimalus ikkagi olla, eriti kui -15kraadi. Lihtsalt ettepanek
.
Autor: marko680
16.01.2014 18:33
Otepääl ei ole ühelgi aastal olnud probleem rajaga tutvumine 2,5h jooksul.Kui õigel ajal kohale tulla jõuab kõik tegevused teha rahulikult ära enne starti. Rada on linnast olnud alati veidi kaugemal ja lubatud on ka võistlusautoga hooldusalast väljumine ning raja äärde minek. Tegemist on Looduspargi alaga ning autodega eeltutvumiseks pole antud luba. Võimalik on teed kasutada ainult kolmes võistlusvoorus! Kahjuks autodega tutvumist ei toimu!
Küsimus
Autor: mp
16.01.2014 17:38
Jalgsi linnast väljas asuva 4 kilomeetrise rajaga tutvumine 2,5h jooksul on võistlejate jaoks päris suur probleem, arvatavasti on start ja finish ka erinevates kohatdes. Kas korraldaja ei ole mõelnud lühendada jalgsi tutvumise aega 15minutit ja lubada kõikidel võistlejatel rada 10.30 ajal ka korra autodega läbi sõita?
.
Autor: marko680
15.01.2014 16:57
Tuletame meelde, et võistlusrada asub autode hooldusalast ca 4km kaugusel. Võistlusrajaga tutvumine toimub jalgsi või mootorita sõiduvahendiga. Võistlusrajaga tutvumiseks on aega 2.5h: 8:00-10:30.
.
Autor: marko680
14.01.2014 23:24
Antud foorumiteema on võistluste info jagamiseks mitte rehvide teemal arutlemiseks. Jätkake oma arutlust teemas "jääraja rehvid"! Korraldaja on põhjendused välja toonud ning kui kellelgi muresid või pretensioone siis juhendist leiate korraldajate kontaktid!
Selgituseks
Autor: Raiks
14.01.2014 21:49
Kuna ise olen anonüümne, siis ei süüdista kedagi ega oodanud kellegi personaalselt vastust vaid lootsin tähelepanu juhtimisega koputada südametunnistustele.
Nn. mittekorrektsuse all pidasin silmas, et olukorras kus oli teada, et HPL8 hetkel ei vasta LE-le, kuid et lausa ministeeriumi tasemel tegeletakse nende naastrehvidega, siis oleks võinud säästa võistlejaid sellest sh. siin kommentaariumis jahumisest ja anda välja bülletään HPL8 rehvide mitte kasutamisest sellel aastal. Pigistada silmad kinni ja lasta levida kuulujuttudel, et asi peaks ju kõigile selge olema jne., oligi see nn. ebakorrektsus.
Tulemus ongi käes, et üks korraldajatest ei saanud aru nendest tagatoa kokkulepetest ja hakkas omi reegleid välja mõtlema. Kannatavad aga võistlejad. Äkki õpime tuleviku jaoks.
Veelkord rehvidest
Autor: mati65
14.01.2014 19:25
Piiroja, Läänemaa, Võrumaa, Simuna ja Sõtke jääradade korraldajad on kokku leppinud, et aastal 2014 ei sõideta nendel jääradadel HKPL 8 rehvidega. Samuti ei võistelda Eesti KV HKPL 8 rehvidega. Põhjuseks see, et 2014. aasta Jääraja üldaluste koostamise ajaks ei olnud see rehv vastavuses LE-ga (ei ole ka täna.) Seega osteti ju rehvid vastavalt juhendile (ei osta ju võistleja kõigepealt rehve ja siis vaatab, kus nendega sõita saab) ja seega rehve puudutav muudatus lööks eelkõige nende võistlejate tasku pihta, kes olid korrektsed. Kindlasti viimasel hetkel HKPL 8 lubamine ei ole kõige korrektsem lahendus. Vastuseks Raiksile: Kui rehvid ei vasta juhendile, siis millist paberit te nn "mittekorrektsetelt" korraldajalt ootate? Rehve, mis ei vasta jääraja üldjuhendis lubatule, võib olla mitmeid. Juhendid on lubava iseloomuga - see tähendab, mis ei ole lubatud, see on keelatud.
Siiski kõigile ilusat talve ja mõnusat kihutamist.
Mati Kask
majutus
Autor: marko680
14.01.2014 16:10
Kallid Villa Müllerbeck´i Sõbrad. Saabuvaks nädalavahetuseks, mil toimub ka Otepää Rahvasprint vabanes Meie Hotellis tube.
Villa Müllerbeck ; +372 63 31 100 -20% majutuspakettidelt
Rallisõbrad kiirustage!!! Teie Villa Müllerbeck
.
Autor: marko680
14.01.2014 10:09
Kellel veel pole rahvaspordi võistlejakaarti siis viimane aeg see endale vormistada!
Eesti Autospordi Liit on andnud loa Otepää võistlusel bülletääniga Nokian HKPL 8 rehve kasutada. Varsti peaks riiklikul tasandil ka määrus tulema nende rehvide kasutamise kohta ning usun, et sellel talvel toimub veel rida võistlusi, kus lubatakse antud rehvi kasutada!
...
Autor: Raiks
14.01.2014 08:42
Kõik teadsid et HPL8-t ei tohi kasutada, vähemalt sellel talvel. Nüüd järsku mõned päevad enne võistlust tuleb otsus, et ikkagi lubatakse kasutada. Korraldajad võiksid vähemalt ühte joont hoida. LE-le see rehv jätkuvalt ei vasta. Korraldaja võiks vähemalt selgitada, miks selline otsus ja nii viimasel hetkel. Sellist korraldajate käitumist nimetatakse võistlejate lollitamiseks ja kahjuks on see viimastel aegadel tavaks saanud.
Ühed korraldajad ütlevad, et ei tohi, aga paberit selle kohta ei ole. Teised korraldajad ütlevad, et tohib ja annavad selle kohta paberi. Teised korraldajad on vähemalt korrektsed. Vähemalt testide põhjal on HPL8 kindlalt parim naastrehv ehk et võistlejatest on ettenägelikumad olnud need, kes ootasid, ootasid, ootasid ja nüüd on siis õige aeg poodi minna. Jätkuvalt nende HPL8-ga jääradadel sõita ei saa või on siin midagi muutunud?