Ettavalmistus 2014 hooajaks käib kindlasti ja et ilma asjata raha tuulde ei loobiks siis siin infot:Järgmisest hooajast Chevrolet Niva mootoriplokid SU klassis keelatud (213 suure numbriga),lubatud klassikalise numbriga 2106,06,03,21011 mootoriplokid,sportkasti sisu keelatud,kahtluse korral võetakse kast lahti,kui keegi tahab raha alla panna,siis selleks on kas SPORT klass või samm edasi 2 WD-A.
SU 2014 ja edasi
Autor: insener1
15.09.2013 20:26
a pritsung jääb lubatuks?
SU 2014 ja edasi
Autor: Vidder
16.09.2013 23:44
Kas mingi hetk oleks võimalik lugeda ka mingeid ühtseid reegeleid kuskilt kindlast kohast või nii siit foorumist kindlasti kõigi (tulevaste)sõitjateni vajalik info ei jõua. Ja info kõigile kättesaadavaks teha. Lisada infot Ladaklubi foorumigi nt, kõigil pole FB-d vms. Mis tähendab sporti kasti sisu, kui suur kolb võib käia, vändakäigu pikkus, jne jne.? Asjad (mõõdud) oleks vaja konkreetselt ära määratleda, muidu neid lugusid reede õhtul expordiks koostatud Ladadest, millel 120HP-d rattast võibki kuulma ja sõitma jääda.
Mosseliigaga läks nagu läks nüüd järgmised keelud käsil.Jöudu ja edu.
ML
Autor: kalle666
18.09.2013 12:31
urmv, kui ei tea tõde ML-ist siis ole vaja sõna võtta,seal olid teised kes otsustasid ja olin ka juhatuses seal ja kui rehvid ja muu välja pakuti hääletasin poolt nagu kõik tollel ajal juhatuse liikmed vot nii on tõde,süüdista kogu juhatust või ole vakka,sellel teemal ei ole rohkem vaja jahuda ennem tuleb omale asjad selgeks teha kuidas asjad olid ja siis lahmida.
Urmv...mis siis mossedega on? Kas see on siis pahasti, kui ei või teha mida tahad? Reeglid peavad olema! Kui hakata SU masinatele näpuga näitama, siis võistlustel stardiks vaid 2-3 masinat, kuna ülejäänud ei vasta mittemingisugusele reeglile. Praegu on lihtsalt õnn olnud teie õuel, kuna tehniline kontroll pole tahtnud oma närve teiega vaieldes kulutada.
SU
Autor: ladavfts
18.09.2013 15:50
Öeldakse, et kui midagi öelda, siis ütle kohe välja või vaiki igaveseks:) Natuke mõtteteri:
Kas mingi mootoriploki keelamisega ikka muudab asja lihtsamaks/odavamaks - olete selle asjaosalistega läbimõelnud/arutanud? (vihje: VAZi plokke mitmeid, mille saab teha 1.7 ja edasi kerge vaevaga)
1) Saab noor poiss päranduseks soome onult 21073i või "onu" Lätist kingib 21074i, aga oh häda, mootoriplokk 213 kirjaga - ei saagi SU's startida, peab hakkama teist mootorit otsima või 2WD-sse minema TypeRidega võidu ajama
2) Mina vaataks pigem rehvide suunal...kui nt. 14"misu on 200 tk ja kuluvad suht kiirelt.
13" mingi MSi ma ikka endale alla leian ja nende taha osalemine/mitte osalemine kindlasti ei jääks... (vihje, need rehvid ei eelda ka 100+ HJ'de)
Veel mõtteainet - kui rahvas-potensiaalne enamik, kes osalevad, tahabki et oleks rohkem vabadust mitte piiranguid, siis milleks üldse piirata - andke kõik vabaks - muidugi eeldusel ,et see osalejate hulka ei vähenda.
SU tehn.tingimused
Autor: kalle666
18.09.2013 20:08
Siin selle numbri asja uurisin järgi ja nagu siin on sõitjatel 21213 plokid,need on vanad niva plokid ja lubatud kuna kubatuur 1700 ja kui lisada 2,5% siis SU klassi ülempiir 1745 aga kui on 21230 siis see paraku ei lähe kohe kuidagi.Eks jääb tehnilise kõrvale ka kuulata kui ikka lonkab kõvasti või on kahtlus siis nemad otsustavad mis teevad ja meil el pole sinna midagi öelda.
SU 2014 ja edasi
Autor: motonet
18.09.2013 20:21
Tere ja hakkame jälle jahti pidama kellegi peale. Enne oleks vaja läbilugeda üks kirjutis mis asub http://www.autosport.ee/ all vasakul REEGLIRAAMAT mitte lammas. See on paras ühe sprindi vaheaegadel ÜHISLUGEDA ja kooris
SU
Autor: ladavfts
18.09.2013 20:56
213 ja 21230 erinevad üksteisest vaid kõrguse poolest ehk 1.5mm ehk sisuliselt mõtetu piirang, kuid samas jah, välistab koheselt kõrgema tõusuga väntvõlli.
Kuid need kes nende blokkidega sõidavad, saavad ta ju see 1.5mm maha lihvida ja ikkagi edasi sõita 80mm vändaga.
silindri D on neil 1:1
Ma sain aru et 213 keelatakse, mis oleks rumalus. E-Kapis oli vist et esikolmikus lõpetajatel plommiti mootoreid ja kui oli vaja remontida, siis tehn. vend tuli kohale ja täheldas kas ikka õige kubatuur, ei mäleta hästi aga jutud olid sellised;)
Asja ja probeemi lahendab üks numbrite jada: 2101-1008014,2103-1008014,2105-1008014, 2107-1008014 2101-1008025 jne. Kes tahab ja oskab nende nr. sisse ja vahele ehitada puurimise lihvimise ja kõigi tehnoloogiate abil ehitada antku minna. Keila KAELKIRJAKUTEL om ehitatud nenede nr. vahele mootorid mis lähevad ratastel 162kW 6200 keerul ja siis om suur kukkumine. Vänt om valgevenelane ja tapitud... Jõud vaidlustes. NR. kuugeldage
SU 2014 ja edasi
Autor: kalle666
18.09.2013 21:29
motonet,tuled meile lammastele lugema :D
SU 2014 ja edasi
Autor: motonet
18.09.2013 21:37
See ei ole lammastele. Lammas oli maalil all paremas nurgas VABANDUST.Vaata need NR.üle ja kiiresti
SU 2014 ja edasi
Autor: motonet
18.09.2013 22:00
Minu teada loeti seda SU osas aastaid tagasi KEILA sprindil ja terve päev ja keegi ei olnud lammas. Vähemalt KAELKIRJAKUD said indu juurde
SU 2014 ja edasi
Autor: kalle666
18.09.2013 22:07
Mis ma siin ikka vaatan läheb kuda läheb,selge on see,et osad on juba lõpetanud kes minuga alustasid ja osad arvatavasti lõpetavad selle aastaga ning järgi jäävad need kes jaksavad omale venest praeguse aja sportkasti sisusid osta ja muid juppe tellida,sellisena see klass mõeldud ei olnud aga noh sõitjad oskavad alati vindi üle keerata ja kui seda kellelegi selgeks püüad teha siis saad sõimata,et keerad klassi persse aga ise on lammas kes selle persse keeras.Nüüd on paras aeg lasta ka 08 siia klassi ja teha uus versioon SU klassist aga kohe läheb lahti pasarahe.Kirja sees ilutsema ei hakanud kuna pole kunagi sallinud kaheperselisi olen otsekohene ning ütlen välja mis arvan. 08 vennad ootavad huviga et saaks liituda. :D
SU 2014 ja edasi
Autor: kalle666
18.09.2013 22:13
Ega omalgi oli plaanis peale seda hooaega peaaegu lõpetada vähemalt järgmine 2014 aasta ainult mõned sõidud oma lõbuks valitud võistlustel.
SU 2014 ja edasi
Autor: motonet
18.09.2013 22:13
Kui me ei oska omal lahendust leida püüame abi LADAKLUBI.EE st.
motonet
Autor: kalle666
18.09.2013 22:16
Julged järsku oma pärisnime alt ka vestelda.
SU 2014 ja edasi
Autor: motonet
18.09.2013 22:22
Tean et KAELKIRJAKUD lükkavad endid 2WD-A mõõtmisveaga ei ületa 1840 cm3 ja ei mingeid vaidlusi
SU
Autor: Ladavfts1
19.09.2013 08:26
08 liitmist SU klassi pooldan. Oleks ka kohe stardis :D Hetkel nagu mõtetu võidelda crx ide ja civicutega
SU
Autor: Ladavfts1
19.09.2013 09:10
Samas ei teeks paha konkreetselt asi ära piirata. 1700 plokid teevad asja igatepidi kallimaks. Lubatud võiks olla 2106/03/01/011 plokid. Sportkasti sisud keelustada. Samas ei ole ka paha mõte rehve piirata. Mingid kindalad rehvid kruusale ja ka asvaldile. Ja võiks ellu viia ka selle kubatuuri mõõtmise millest oli üks RR juttu! Kui konkreetsed reeglid paigas ja seda ka kontrollitakse, siis kaaluks ka ise SU klassis osalemist!