Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
Online intervjuu annab Ott Tänak
Autor: rally 24.10.2004 05:04
Teisipäeval, 26. oktoobril kell 18-19 vastab autospordiajakirja rally.ee lugejate küsimustele Ott Tänak. Sel hooajal Eesti autoralli meistrivõistlustel klassis E 2000 hõbemedali võitnud 17-aastasele autosportlasele saavad küsimusi esitada rally.ee registreerunud kasutajad nii online intervjuu eel, kui ka vahetult vastamise ajal.

Lõppsõna
Autor: rally 26.10.2004 19:07
Tänusõnad online intervjuu eest 2004. aasta Eesti autoralli meistrivõistluste hõbemedali omanikule klassis E8. 17-aastane saarlane andis usutavasti ammendavad vastused kõigile küsijaile.

Ott Tänak: Tänan kõiki toetajaid ja loodan, et koostöö jätkub ka tuleval aastal. Tänan ka fänne ja pöidlahoidjaid, kes leidsid mahti raja ääres kaasa elamas käia! Saagu see meeldiv traditsioon jätkuma.

Küsimused
Autor: rally 26.10.2004 18:46
1. Käisid sel aastal päris mitmel korral rajalt väljas. Miks? Mida sellest õppisid?
2. Sõitsid sel hooajal alates RS rallist koos uue kaardilugejaga. Kas Hanno Lõpp, uus mees sinu autos, täitis oma eesmärgi ootuspäraselt?
3. Katkestamisega alanud rallihooaeg lõppes medalikohal. Kuidas aastat tervikuna hindad?
4. Mullu olite Rainer Ausiga kõvad konkurendid noorterallil, sel aastal võtsite mõõtu sportrallil. Kuidas konkurendi sõitu hindad?

Ott Tänak:
1. Lõuna-Eesti talverallil oli legendi viga ja auto läks kraavi. Meie õnnetuseks oli seal truup, mis lõhkus kaks rehvi ja edasisõit oli võimatu. RS rallil oli taas pisike legendiviga - läksime trampliinile liiga suure hooga, see viskas meid põllule, kuhu auto jäi kõhu peale kinni. Seal ei olnud ka publikut, kes aitaks autot tõugata, nii kaotasime ligikaudu seitse minutit. Viru rallil sattusin vastuollu füüsikaseadustega ja käisime kaks tiiru üle katuse.

Arvan, et need apsud andsid edasiseks võistluskarjääriks rohkem kogemusi. Nüüd tean, kus järgmine kord riskida ja kus mitte. See oli jama, et auto ehitamise peale läks nende juhtumiste järel päris palju raha.

2. Ta täitis kõik oma kohustused väga hästi. Ta andis mulle palju uusi kogemusi ja teadmisi. Alates esimesest kilomeetrist võistlusrajal klappis meie koostöö väga hästi. Ta ütleb alati oma arvamuse minu sõidu kohta ja vahel ka ergutab katse ajal.

3. Sellel aastal on meil olnud väga palju probleeme aga aasta lõpuga olen väga rahul - eriti hõbemedaliga. Ma arvan, see hooaeg oli rohkem kogemuste omandamiseks ja järgmisel aastal vajutame me juba täiega. Head oli võibolla niipalju, et ma omandasin väga palju uusi kogemusi ja arenesin aastaga päris palju. Aasta algul kaotasin Einar Laipaigule kaks sekundit kilomeetri peale, kuid aasta lõpus suutsime teda juba võita. Loodan, et järgmisel aastal arenen sama hooga. Varu on veel kõvasti.

4. Aus on kõvasti järgi tulnud. Ta oleks võinud minu eest napsata hõbemedali, ent oleksid rallis ei maksa. Seega õnnestus sel hooajal pronksmedali saavutanud konkurenti edestada.

Tegemised
Autor: kalletamm 26.10.2004 18:43
1. Mis su tuleva aasta plaanid on? Kas sõidad Eesti meistrikaid või lähed ka välismaailma kogemusi omandama? Mis eesmärgi 2005. aastal EMV-l sead?
2. Aasta alguses sõitsid Tõnu Kurvetiga. Kas läksite tülli? Ja kuidas mõjus sulle see, et Tõnu teise autosse istus?
Tänan! Jätkuvat edu ja nael kummi!

Ott Tänak:
1. Kõik plaanid seab paika eelarve ja võimalused. Eesti meistrivõistlustest kavatsen osa võtta. Lähme püüdma rahvusliku rühma medalit, soovitavalt kuldset. Väljas oleks muidugi hea sõita, et kogemust saada, kuid see nõuab palju raha.

2. Me ei läinud tülli. Teda kutsuti sõitma Syrus rallitiimi, kust oleme saanud teatud abi. Tõnu on meid palju aidanud ja aitab ka edaspidi - suured tänud talle!

hunnik küsimusi.
Autor: differ1 26.10.2004 18:42
Kas noorteralli ja rahvasprint on õige hüppelaud tulevikku ja kas näiteks 15 aastaselt võistlemist alustada pole äkki liiga hilja (sõitmisega alustasin kuskil 11 aastaselt). Kas taguveoga sõitma õppimine annab eelsie tulevikuks. Kas on võimalik leida sponsoreid nii et kõva tulemust all ei ole?

Ott Tänak: Noorteralli on kindlasti väga hea hüppelaud, sest sealt tulevad vajalikud kogemused, mida saab tulevikus hästi ära kasutada. Ka mina alustasin võistlemist noorterallis. Arvan, et 15-aastaselt alustada ei ole hilja. Heade oskuste korral on aasta pärast võimalik kiirematele konkurentsi pakkuda. Pole vahet, kas alustada esi- või tagaveolise autoga, sest mõlema autoga on võimalik kiiresti sõita.

keeruline küsimus....
Autor: differ1 25.10.2004 18:13
Mida on vaja, et saada heaks rallisõitjaks?

Ott Tänak: See on tõesti väga keeruline küsimus. Usun, et selleks on vaja talenti ja rahalist tuge. Minule on see olnud niipalju lihtsam, et isa on ehitanud auto ja aidanud. Selleks on vaja inimest, kes oskab õpetada, kuidas ja mida teha, et autoga võimalikult kiiresti edasi saada. Eeskätt on siiski aga vaja raha.

3 küssat
Autor: rubla 25.10.2004 17:40
1. Kauaks Golfi peale jäämise plaani on? Tundub teine juba üsna äraaetud olevat, kuuldavasti tehnilisi jamasid üsna palju kimbutamas?
2. Põhikonkurentidest Aus-juunior on Vello Õunpuult sõidutunde saanud ja Mölder-juunioril anti juba varakult kõva tehnika alla - kas kadedaks ei tee? Või on sul kah mõni äss varukas kellega salatrenni teha?
3. Kui Soomes WRC etapile ka järgmisel aastal F grupp peale lastakse ja sa ka sinna satuks, kas siis Ouninpohjal annad täiega või kergitad varvast?

Ott Tänak:
1. VW Golfiga, millega alustasin võistlemist mullu talvel, sõidan seni, kuni avaneb võimalus soetada võimsam auto. Seni kui võimalik, tahan jätkata esiveolise võistlusautoga. Nii on hiljem kergem neljarattaveolise auto peale üle minna.
Kõige enam probleeme on olnud mootori ja käigukastiga. Pärnu rahvarallil ja Paide sportallil läks mootor laiali aga nüüd on probleemid teada ja vead kõrvaldatud. Järgmisel aastal saab auto uue ja märksa võimsama jõuallika ning käigukasti muudame vastupidavamaks.

2. Kadedust kindlasti ei tunne, sest mul endalgi on olemas kogenud ja heal tasemel treener - isa Ivar. Arvan, et tänu temale praegu olengi võimeline nii kiiresti sõitma. Tema antud õpetussõnadeta oleks see väga keeruline. Siinkohal tasuks teda tänada.
Treenimas me ei käi, seega "salatrenni" ei tee.

3. Tuleval aastal ei ole võimalik mul seal sõita. Üks MM-etapp võtaks kogu hooaja eelarve. Vaatamas olen olen käinud ja Ouninpohja katse olen läbi ka sõitnud - see oli väga kiire ja keeruline katse. Kui seal võidu sõita, siis sõidaksin kindla peale, kuna väljasõit on kerge tulema.

| 1-20 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus (0)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
26.11.2024 13:58
Rally in Latvia (0)
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia