Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
Jääraja rehvid!
Autor: Pöörane 07.02.2011 23:25
Kuulsin hiljuti et heade rehvidega enam võistlema ei lastagi. Ehk siis Nokian, Gislaved, Michelin, Continental rehvid ei sobi ,kuna on kasutatud uuenduslikku tehnoloogiat. Eri kõvasulami kujuga naaste.
Ometi on need euroopas tehtud, järgides kõiki EU norme ja reegleid ning on tänaval lubatud.

Kas poleks aeg need ürgaegsed reeglid üle vaadata ja pisut kaasajastada?

rehid
Autor: renxwr 01.11.2013 19:51
Sa oled mõistest "naastude töötlemine" valesti aru saanud. Küsimus ei olegi selles, et nad nö. rehvi pinnast väljapoole tulevad. Suur enamus sõitjaid, kes vähegi aega tahavad sõita, sõidavad continentalidega.

Ja nende naastudelt eemaldatakse kõvasulami ümbert alumiiniumit, et kõvasulamit rohkem välja saada ja freesitakse naastu ääred teravaks, et pidamine veer paraneks.

minu meelest aga see on jabur ja totter ja tuleks keelata. Liimige neid tagasi kui on älja tulnud aga naastu enda töötlemisele EI !

naastrehvid
Autor: audimeez 01.11.2013 11:59
Loen siin seda arutelu ja tekivad sellised küsimused:

Milline on erikujuline naast ja milline mitte?

Naastu töötlemine ära keelata? Ei ole veel näinud sellist rehvi, mis naastusid 100% kinni hoiaks, ikka kipuvad lubatust piirist väljapoole ronima. Tõsi, mõned rehvid hoiavad naaste paremini. Ma ei näe siin küll kokkuhoidu, et kui naastud lubatud piirist väljapoole on tulnud, siis seda rehvi enam kasutada ei tohi.

rehvid
Autor: vml 31.10.2013 17:44
Kirjutasin küsimuse, oma soovitustega ka rallikrossi komiteele, näis kas ja mida vastatakse.

eesmärk peaks olema kulude all hoidmine !
Autor: morelos 20.10.2013 10:43
Kunagi oli reeglites sees et neid "erikujulisi" naaste, nagu on contil, nokianil, ja ka teistel, ei tohi kasutada teistes rehvides. Reegel iseenesest täiesti õige asi, aga kadus ära kuhugi. Mis puudutab ühe rehvi kasutamist, siis see peaaegu toimuski eelmine aasta enamusel olid continentaali rehvid, ja see ka kõige soodsam arvestades vastupidavust. Siis aga hakati ka selle rehvi naaste töötlema ja ka meil ei jäänud muud üle kui seda teed minna, see aga tähendab, et rehv ei kesta enam nii kaua, naastud hakkavad välja ronima ja ei vasta enam reeglitele. Muide kunagi oli ka reegel, et naastu töötlemine pole lubatud. Muidugi võiks ka mina ju teha samamoodi mingeid imerehve ja mida iganes, kuid rahvaspordi ilmaasjata kalliks ajamine ei tohiks olla ju lubatud. Niigi stardimaks juba 35 euri. Olen selle poolt, et jah, kõik tehase rehvid peaksid olema lubatud, kuid naastude töötlemine ja erikujuliste naastude ühest rehvist teise tõstmine peaks olema keelatud.Ideaalne oleks muidugi monorehv:D

väikevennale
Autor: Vidder 19.10.2013 22:35
Kirjutasin et kui keegi hakkab seal naelu vahetama vms nt ja paneb neid vastavlt liiklusseadusele või korjab üleliigsed välja mis siis tehakse? Keegi neid ju üle ei loe. Võrdsuse mõttes võiks teha ju üldse, et sõidaTE ainult ühe tootja rehviga. Parimat.

Parandus
Autor: Väikevend 19.10.2013 22:05
Praegu on üle 15" rehvil lubatud kasutada 130 naela, mitte 10 :)

Vidderile
Autor: Väikevend 19.10.2013 22:03
Sa ikka ise aru said, mis kirjutasid?
Ma sain sedasi aru, et sa arvad HKPL8 keelu põhjuseks olevat hind. Ei...põhjus on naelte arv. Praegu on lubatud üle 15" rehvil kasutada 10 naela. Hkpl8 rehvis on aga 190 naela. Seega tuleb reegleid kaasajastada ja sellele juhitigi tähelepanu.

rehvid
Autor: Vidder 19.10.2013 21:30
EAL ja korraldajad võiks ikka vähe mõelda enne kui ütlevad.
Kruusal sõidame mitte vastavate tänavarehvidega avalikel teedel jne, silm ka ei pilgu. Nüüd uus rehv mis on 10 euri tk kallim teistest hakkame keelama, seda enam et enamus sõidud ju jääl. Mis hinnavahe on kruusakal või lamellil?
Te ise loote olukorra kus raha paneb mehi tootearendust tegema. Otsin ostan vana kondiConti ja liimin LS seaduse järgi uute HKP8-sse. Siis mök mök. Te ei suuda mürataset mõõtagi,rääkimata nukkadest asjadest. Kes neid naelu seal hindama hakkab veel. Vabandust

rehvid
Autor: rosenberg 19.10.2013 20:02
tõesti rehvide kontroll võik konkreetsem olla igasugu freesimine peaks keelatud olema , naast peaks olema rehvis nii nagu ta sinna tehasest ette nähtud.

Et vältida kulude suurenemist!
Autor: morelos 19.10.2013 10:56
Tuleks tähelepanu pöörata ka sellele, et poleks lubatud teiste naastude kasutamine, näiteks siis hkpl 8 rehvis. Kui sinna näiteks liimida sisse conti naast, siis ma kujutan ette, et selle rehvi vastu oleks võimatu saada. Kel aga eelarve piiratud, seda ju teha ei saaks.Samuti tuleks igasugune naastude töötlemine keelata, kuna näiteks continentaalil (mis hetkel kõige soodsam ja vastupidavam varjant sõitmiseks) naastu alumiinium osa maha freesimisel rehvi kasutusaeg väheneb tunduvalt ja kel raha on see siis muudkui ostab uued freesib ära ja läheb jälle.Samuti maha freesides tekib see probleem, et naast ronib üle lubatud piiri välja. Kuna naastukontroll on nii, nagu ta on, siis tekitab see jällegi ebaausa olukorra. Nagu ka eelmine aasta näha oli.

HKPL 8
Autor: Väikevend 18.10.2013 23:44
Tehnikakomiteed on sellest probleemist mõned nädalad tagasi teavitatud ja loodetavasti tuleb enne hooaja algust muudatus. Enne seda muudatust pole kahjuks see rehv lubatud.

Jääraja rehvid!
Autor: kalle666 18.10.2013 17:13
Praeguse seisuga korraldajad ei luba Hakkapelitta 8 kasutamist.

Nokian HPL8-st
Autor: mp 18.10.2013 11:27
"Külapeal" räägitakse, et mingi rehve puudutav eelnõu pidi olema ministeeriumis ringlemas ja selle järgselt kaduvat igasugune naela tükkide lugemine ära. Ja samas saab ka hetkel naaste alati vähemaks katkuda ja siis on kõik vastav.

Liiklusseaduses ka naelte arv kirjas
Autor: rosenberg 18.10.2013 10:45
"Kood 509. Naastrehvid lugege Hakka 8 pole sellisel juhul ka eesti teedele lubatud

Nokian hakkapeliita 8
Autor: rokman 17.10.2013 18:50
Tere!

See rehv peab olema lubatud, sest sellega võib ka tänaval sõita.
Naelu on küll rohkem, aga nad ei ole nii väljas, kui Hakkapeliita 7 nt.
Pmt Uus Hakka 8 sobib ideaalselt jäärajale. TM ajakirjas oli ka rehvitest ja testi võitis hakkapeliita 8.

Nokian HPL8
Autor: mp 17.10.2013 18:30
Kas see naastrehv on jäärajale lubatud? Küsin kuna antud rehvil on oluliselt rohkem naelu, kui senini on harjutud nägema.

rehvid
Autor: mait152 28.11.2012 17:50
Otsin endale jääraja rehve ning hetkel on valik jäänud Noranza 2 EVO, UltraGrip Ice Arctic ja Dunlop Ice Touch vahele, hinnaklassi ja tootja poolt välja toodud omaduste poolest tunduvad suht samad. Mida jääraja kalad arvavad, mida eelistada?

...
Autor: Tarmop 09.11.2012 17:26
Kui viimast veel mõistliku tootmiraastaga saada on.
Üldiselt midagi revolutsioonilist ja head see aasta jurude ei tulnud, mis IC ja 7mele vastu saaks. Muidugi testis kiidetakse ka uut GY (peetakse samaväärseks eelnevalt mainitutega) ja tihedalt kannul on ka Dunlop.

rehivid
Autor: Priit P 07.11.2012 08:44
Üldiselt ikka need rehvid mis ka rehvitestides topis on ka jäärajal kõige paremad. Kandiliste servadega nael on teema - mina panustaks Hakkapelita 7 peale - Hakka 5 peaks ka endiselt väga hea rehv olema.

Kui just
Autor: Vidder 06.11.2012 16:47
Saladus pole, siis äkki keegi paljastab ka mõne konkreetse tänavuse rehvimargi, mille poole vaadata tasuks.

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia