nagu ma olen Tallinna ralli teemade komme lugenud, mötlesin et peaks sellega seonduva hoopis foorumiteemaks koondama. oleks lihtsam infot vahetada :)
tallinna ralli pole töesti aastaid tln lähedaseid katseid omanud. vb peaks hakkama ideid andma, kus saaks korraldajad tulevikus katseid teha. üks asi, et vöistlejad peavad pikad ülesöidud tegema, samas ka vaatajatel läheb tln ralli käimine pm teise eesti otsa söidu näol möttetult pikaks.
Tundub tõesti nii et tallinna rallil me teda ei näe, aga kas kuskil ajalehes või ajakirjas mingit kava ka tuleb või?
Ott Tänak
Autor: sami
27.04.2009 21:54
Hmm, mitte kuidagi ei leia Oti nime stardinimekirjast ? Kas polegi plaanis startida...
Parandus eelmisele kommile
Autor: casecas
16.04.2009 14:57
Sky-Plus tegutses Mulgirallil omaalgatuslikult.(mitte Lõuna-Eestis).Seal oli miski kohalik raadio ja ka päris heal tasemel.
to:raido
Autor: casecas
16.04.2009 14:38
Lõuna-Eesti rallyl polnudki ametlikku ralliraadiot (minu mäletamist mööda).Sky-Plus`i toimetamine oli rohkem nende omaalgatuslik.Mis puudutab Saaremaa ja Paide ralliraadiot siis 100% nõus sinuga,ikkagi parimad mis siiani olnud.
see suht offtopic, aga ikkagi. Lõuna-Eesti rallyraadio kohta ma küll ühtegi head sõna öelda ei saa, Skyplus'ist röögiti mingi aja tagant ainult liidritest ja muud ei midagi.. Viru Paide ja Saaremaa on minu eelistused..
teine ka
Autor: mitsu
15.04.2009 19:53
Teine verts on ka juba nimekirjas.Aga mis ralliraadiosse puutus eelmine aasta,siis see oli hullem kui hull! Pilt mõmises ainult sõitjate nimesid ja peale pikka pausi sai ka mõne aja öeldud.Ei olnud rajaäärseid reportereid ega midagi! Infi rohkuse poolest seaks pingerea sellise:1.L-Eesti,2.Viru ja 3.Saaremaa.
nojahh
Autor: draugs
15.04.2009 14:29
Tallinna Rally nime all kuskil märjamaal või pärnukandis sõitmine on jahh veits kaugevõitu(Tallinnast).siis võiks juba näiteks Paldiski kandis (koos linnakatsega) teha.Paldiski linnapeal vist ei tohiks nagu midagi vastu olla!!! Teine asi mis veits häirib on ralliraadio-Radio Mania.Kahjuks ei ole vana rokipeer Margus Pilt eriti kodus ralliteemadel.eelmine aasta(või üleelmine)oli alla igasugu arvestust.sada korda korratud lause"joujou nüüd kõik šašlad ja õlled kaasa ning metsa rallit vaatama"+vahele vana Led Zeppelini ja Nazarethi ja jälle joujou..... Ralliteemaline info oli igatahes suur O.Aga noh, hea et üldse toimub ja tehakse ja kohale tuleb ikka minna.
Teise liiga suured tasud pigem motiveerivadki kiiresti sõitma ja esimesel võimalusel E-rühma ümber kolima. Kui eesmärk on muidugi ainult teist liigat sõita (nn. säästuralli), siis on muidugi jah olukord halb.
Konkreetne probleem puudutab ka mind tegelikult. Sportrallis on kaarti loetud küll ja ka piiri taga sõitmas käidud, kuid ise rooli keeranud sportrallidel pole ja nüüd pean samuti teisest liigast alustama. Kõigele vaatamata püüan tallinnas esimest korda ise roolis olla. 1-2 rallit veel ja ehk saabki E-rühmaga liituda. Aga eks saab näha, kas tallinnas üldse rajale saabki, hetkel pole veel auto valmis ja kaardilugejatki pole.
Tänase seisuga tundub pikalt teise liigasse jäämine küll väga halb mõte. Seega jagan teie muret ja sooviksin samuti, et teise liiga osavõtutasu oleks proportsioonis katsete arvu või kilomeetritega. Võistlusmaa 50% = osavõtutasu 50%, oleks ju igati aus.
Teemaväliseks kisub see jutt; Ei olegi kuskil öeldud, et peab saama pool sõita, aga see juba nähtud, et II liiga sõitjate kilomeetrihind tuleb ikka täispika ralli võistlejate omaga võrreldes soolane, liiati kui otsustatakse osa katseid ära jätta (nagu ühel rallil juhtus). Ma arvan, et selline lahendus nagu oli eelmisel hooajal, et II liiga osavõtutasu oli 1/2 E2WD- rühma osavõtutasust, oli tunduvalt õiglasem.