milliseid amorte soovitate kui sõita rahvaralli ja sprindi etappe. autoks ford escort. mis hinnaga ja kust kohats oleks neid kõige soodsam hankida?
tegu rohkem võistlusautoga
Autor: priitreps
16.02.2009 12:16
tänavasõiduks tegelikut teised autod. escort mul rohkem ikka võistlusauto. preagu all sachs gaasikad. kuna aga ühe amordi suporti juurest kõveraks väänas siis mõtlesin uued juba kangemad panna. soovitati siin bilsteini B6't aga need pole nüüd ju ainukesed.
Sellele küsimusele ei ole ühest vastust. See sõltub liiga palju kõikvõimalikest asjaoludest. Kõige rohkem ilmselt sellest, kas see auto on igapäevaselt liiklemas või ainult puhtalt võistlusauto.
Kui juba hakkata kanget amorti valima, võiks juba terve silla üle käia - puksid, liigendid jms kõik panna kangemad. Lisaks ka vedrud.
Tänavasõidu autole julgen ise soovitada KYB gaasiamorte. Olen neid mitmele autole alla keeranud. Teeb auto jäigemaks aga mitte liialt palju (sõltub mis enne muidugi all oli). Mingit väga jäika amorti tänavale ei soovitaks. KYB gaasiamordid ei ole kallid, nii umbes 800-900 kr/tk sinu autole, saab enamvähem igast poest. Tegemist ei ole mingi võistlusamordiga, vaid tavalise tänavaamordiga. Tänaval sõitmiseks sobivad mulle hästi. Rahvaspordis ajavad kah asja ära minu jaoks.
Aga kui auto on ainult võistlusotstarbeline, siis soovitaks ka vastavat reguleeritavat vedrustust, mis tõenäoliselt ületab mitmekordselt auto hinna.
Ilma täpset eesmärki, asjaolusid ja eelarvet teadmata ei suuda keegi ideaalset lahendust pakkuda. Kui veidi täpsustad oma soovi, saad tõenäoliselt ka parema vastuse.