1. Punkt 3.2.2. Võistluse ajaks on keelatud eemaldada varuratas, tungraud, tõkiskingad ja ohukolmnurk. Samuti tulekustuti ja autoapteegi eemaldamine ei ole lubatud. KAS SEE PUNKT JÄÄB KEHTIMA? Pean silmas varuratast, tungrauda ja tõkiskingi. Kas need tarvikud mõttetult ohtlikuks ei muutu teatud tingimustes? NB! Kinnitused, eriti tungraud???
2. Bülletääni nr 1 muudatus "punkt 4.5. Alla 18-aastasel võistlejal on lubatud osaleda kaherattaveolisel autol kaassõitjaga, kellel on kehtiv EAL võistlejalitsents või võistlejakaart ja juhiload." Seda võib tõlgendada nii, et noorvõistleja saab osaleda tingimusel: keegi, kellel vastavad paberid korras, peab kaasas olema. KAS SEE ON NII VÕI ON MÕELDUD MIDAGI MUUD?
Et siis lihtsam tulla oleks. Kes tulevad Tallinna ja Paide poolt, siis kesklinna ristmikust sõita Viljandi poole ning peale raudtee ülesõitu esimene tänav vasakule(enne Grossi poodi) ja siis otse lõpuni. Kes aga tulevad Viljandi poolt, siis peale Grossi poodi paremale ja siis tänava lõpuni.
Mida ma tegelikult arvan, on see, et inimesed, kes rahvaautospordiga tegelevad on just need, kes rullnoklusest kaugemal. Aga see selleks, sest tegelikult ei ole oluline, mida mina üleüldse arvan. Miks ma olen korduvalt rõhutanud seda, et tuleks lugeda määrustikke ja juhendeid, on sellepärast, et väga lihtne on ennast kaitsta ja õigustada, kui teatakse, millest räägitakse. Hea on ju teada, mis õigused mingi määrus või juhend sportlasele annab. No näiteks on väga halb saada diskvalifitseeritud selle eest, et sõidetakse lühikeste käistega või autoaknad lahti, ometi on need punktid määrustikes olemas. Aga see ei ole selle teema all arutlemiseks. Aga sellega ma nõustun 100% et kõige olulisem on võistlusel hästi sõita ning vähem niisama tühja karata. Päikest!
väga tore
Autor: Priit P
24.04.2008 16:56
väga tore tõsti, et korraldaja on koostöövalmis.
Teele sa oled muidu väga tore inimene ja hingega asja kallal, aga sinu see suhtumine et kõik rahvasportlased on rullnokad ja lollid ja üritavad viilida igal võimalikul juhul, käib natuke närvidele ausaltöeldes. Enne kui paugutama hakatakse tuleks ikka määrustikud ja eeskirjad selgeks endale teha. Üldse võiks sisulise aruteluga rohkem tegeleda kui siin rahvast rivistada ja kellegi õigust maksma panna.
2. Bülletääni nr 1 muudatus "punkt 4.5. Alla 18-aastasel võistlejal on lubatud osaleda kaherattaveolisel autol kaassõitjaga, kellel on kehtiv EAL võistlejalitsents või võistlejakaart ja juhiload." Mina saan nii aru, et on Alla 18-aastasel võistlejal LUBATUD osaleda kaherattaveolisel autol kaassõitjaga, kellel on kehtiv EAL võistlejalitsents või võistlejakaart ja juhiload. Järelikult ei pea ju..
no nii
Autor: arx1
24.04.2008 13:50
tegin uue bülletääni 1.et ei pea olema tungrauda ja varuratast. 2. noored võivad sõita üksi aga ainult võistlusrajal ja hooldusalas, väljaspool neid on liiklemine keelatud. Eks igaüks teab siis kuidas tagasi saab hooldusalasse. Ma loodan et väikesed möödalaskmised on esmakortsel korraldajal lubatud :)
no krt ei saa aru sellest varurattavaidlusest, mis vahet seal on kas peab olema või ei. kui juhend ütleb et peab sis peab. kui juhend ütleb et kiiver peab kollane olema sis ka kannate kollast kiivrit. kõigil se varuratas ja staff ühtemoodi ju, seega keegi ajaliselt ei võida/kaota. ma saan aru ka muidugi nendest võistlejatest kelle autodes ei olegi ette nähtud varuratast( jah selliseid autosid on kaa olemas;)) seega ka korraldaja poolt väike möödalaskmine siin...
Tulekustuti, tõkiskingad, ohukolmnurk - kohustuslikud. Autoapteek - kohustuslik juriidilistele isikutele kuuluvates autodes, eraisiku autos ei pea TÜVi järgi olema. Rahvasprindis kohustuslik. Varuratas, tungraud - ei ole kohustuslikud mitte ühesgi punktis. Samuti ei ole varuratas ja tungraud kohustuslikud ka tänavaliikluses, võib kasutada ka rehvi täitmise vahtu.
Sry, aga see punkt natukene mööda seal juhendis. Sportrallis ei ole ka varuratas kohustuslik, see pigem enda huvides :)
miks ei võiks nii olla, et see noore kõrvalistuja ronib peale finišit autosse alles, siis saaks see kõrvalistuja soovi korral ka ise võistelda ? Mis minust seal katseajal kasu on ? Võiks ju lihtsalt keelata noortel ise tagasisõitmise, siis ise lahendavad, kuidas auto starti tagasi saavad, võib ju üldse keegi teine rooli istuda vms.
kust pärineb arusaam, et sul ei pea autos olema tõkiskingi, apteeki jne? Juhendiga lubatakse neid eemaldada rahvasprintidel, mis toimuvad kinnistel territooriumitel. Kui on selgelt öeldud, et ülesõit on mööda liikluseks avatud teed, siis peab sinu auto vastama kõikidele Eestis kehtivatele liiklusseaduse nõuetele ning kui juhendis on eraldi välja toodud, et need asjad peavad autos olema, siis see nii ongi ning ei ole vaieldav, kas sa pead eraldi kinnitusi tegema või ei. Kogu see varustus peab sul tavaliikluses ka kinnitatud olema, muidu võib see samamoodi sealt õnnetuse korral piki pead lennata. Ja teise küsimuse kohta: rahvasprindi võistlusmäärus p 4.1 Lahti kirjutama ei hakka, tehke ise ka natukene kodutööd. Positiivne on muidugi see, et vähemalt juhendit loetakse!
Tänud kiire vastuse eest! Siit kohe järgmised küsimused: 1. Kas noore kõrval istuja tohib ise võistlusel osaleda? 2. Mida peaks tegema need noored, kellel ei ole litsentsiga kõrvalistujat?
PS! Kust pärineb arusaam, et varuratas, tung ja tõkiskingad on nii kui nii asutos kaasas? Saan aru, et see pigem korraldajate poolne soovitus. Vahe on selles, et TÜV-il ei pea olema eelpool nimeatud asjad autos selliselt kinnitatud kui võistlustel oleks soovitav.
vastus
Autor: arx1
23.04.2008 11:13
varuratas, tungraud, tõkiskingad ja ohukolmnurk on sul ju autos nii kui nii, aga meil on mõte selles, et tagasi raja algusesse sõit toimub mööda Rakvere Pärnu mnt. ja seda praktiliselt kesklinnas ja kui midagi juhtub siis saab kohe ratta ära vahetada, muidu on tee kinni ja mine seda ratast tooma jne. ja sellepärast peab olema noortel kõrvalistuja kellel on load ja litsents, kuna tagasisõit toimub mööda linna tänavaid, mis on ju avatud kõigile teistele ka ja seal ilma lubadeta sõita ei tohi.
Minu mõte oli selles, et korraldaja võiks kinni pidada rahvasprindi võistlustel levinud reeglitest. Ei näe mõtet ühe võistluse tarbeks hakata välja mõtlema täiendavaid kinnitusi tungrauale ja tõkiskingadele. Kui tõesti vaja, mis seal ikka vaielda.
.
Autor: Raini
23.04.2008 07:27
miks nii, et ühel sprindil võib eemaldada varuratas, teisel jälle ei tohi...