Kas oleks pilte ja videosi?Taali ehk Audru rahvasprindist
erkile
Autor: Veiko7
27.01.2008 13:57
Sõidad sa ise reaalselt ka sprinte muidu? Mina arvan, et asi pole üldse nii hull kui sa väidad (ok võibolla 4wd's pole kõik nii lilleline). Ma ei tunne küll igasuguseid automarke läbi ja lõhki aga 2wd-a ja 2wd-b klassis pole see asi üldse nii hull minuarust.
minu mõtte point oli selles et ma võiks ju kõigi peale kaevata seal, kõik disklaffitakse, ~10 autot saavad oma ajad kirja ainult, kuna ma ju tean et enamustel on midagi keelatud külge kruvitud... nii et tegelikult võiks hoopis tehnilises nii mõnegi originaal osa olemasolu kontrollida, tean et see kõik võtab aega jne aga siis tuleb lihtsalt varem alustada ja tehnilised läbi viia näiteks kuskil ülevaatuspunktides kus saab ka põhja alla vaadata jne, kuigi ma arvan et sellist asja ei hakka mitte kunagi juhtuma.
to Pöörane
Autor: Pille
26.01.2008 19:20
M1 ja N1 kategooria:
M1 kategooria (sõiduauto) sõidukid on vähemalt neljarattalised reisijateveoks konstrueeritud ja valmistatud mootorsõidukid, millel lisaks juhiistmele ei ole rohkem kui kaheksa istekohta.
N1 kategooria sõidukid on vähemalt neljarattalised kaubaveoks konstrueeritud ja valmistatud mootorsõidukid , mille täismass ei ületa 3,5 t.
N1 - Moskvich Liiga kastiautod.
Erkile
Autor: Veiko7
26.01.2008 19:08
Autor: erki3333 kirjutas: selle disklaffi teemal veel... teiste peale kaebamine, et ise paremat kohta saada on minu arust küll veidi mõtetu tegevus, võibolla on see tingitud kadedusest et ise ei suuda nii häid aegu välja sõita või ma ei tea milles asi võib olla....selge on see et rahvasprindis/rallis on kõigil midagi keelatud, võibolla tõesti mingi max 5 autot on täiesti stockid. Ja niipalju kui ma tean siis härra kukuskin sõitis kolmanda katse kindlasti ilma selle keelatud vidinata ning aeg oli ikkagi teistest parem nii et esikohale suudab auto sõita vaid tänu heale tihendile mitte mõnele keelatud vidinale. --------------------------------------------------... Sinusuguste mõtlemisviis viibki rahvaspordi maine alla. Kui on näha, et petetakse, siis tuleks ka sellest teatada. Kui oled piisavalt hea tihend, siis võidad ära teised ka autoga, mis vastavad 100% tehnilistele tingimustele. Tegelikult on ju isegi tingimused vägagi vabad. Võid panna reguleeritavat vedrustust alla, jäigemaid stabikaid, osta nii kallid rehvid alla kui jõuad. Nende asjadega võid juba kindlustada endale esikoha isegi siis, kui tihend võibolla tegelikult kõige parem pole teistega võrreldes.
Hämmastav on kuulata nende petjate õigustamist.Ime ka, et asi nii käest ära on läinud, kui suhtumine selline on.Tehnilises kontrollis hädaldatakse, kui kustuti loksub 2 mm edasi tagasi, aga seda ei kontrolli keegi, kas väljalase, differ jms on originaal või mitte.
lugesin neid redaktsiooni muudatusi, aga mu kirjaoskus jäi veits vajaka! Jäi selgusetuks mis vigur on N1 ja mis asi M1?
rahvaspordist
Autor: rallisober
26.01.2008 16:41
Teema on küll läinud juba nii käest ära, sest foorumi kommentaaride sisu ei vasta enam ammu foorumi nimele, kuid lisan ise ka siia. Ma ei saa aru inimestest, kes vinguvad, et need on halvad, et kes kaebavad - tegelikult on see petjate mentaliteet. Kes on ausad, tahavad ausat võidusõitu, jõmmid aga on oma autod keelatud vidinaid täis toppinud ja kui keegi julgeb veel protestida selle vastu, siis varsti pole kaugel see, et tuleb mängu omakohus. Lasteaed minuarust. Just tänu sellisele mentaliteedile tuleks tegelikult rahvasport autospordis lõpetada. Eks 'päris' autospordis on ka petmist ja nihverdamisi, aga mitte niipalju. Ma ei taha kedagi solvata ja on rahvarallis väga palju toredaid sõitjaid ja tegelikult selliseid nihverdajaid ja siis pärast tati pritsijaid on vähemus, kuid siiski nende karjumine kostub kõigest üle. Võtke rahulikult! Te ju kurat sõidate ainult enda lõbuks, kuid jutt on nagu maailmameistritel!
selle disklaffi teemal veel... teiste peale kaebamine, et ise paremat kohta saada on minu arust küll veidi mõtetu tegevus, võibolla on see tingitud kadedusest et ise ei suuda nii häid aegu välja sõita või ma ei tea milles asi võib olla....selge on see et rahvasprindis/rallis on kõigil midagi keelatud, võibolla tõesti mingi max 5 autot on täiesti stockid. Ja niipalju kui ma tean siis härra kukuskin sõitis kolmanda katse kindlasti ilma selle keelatud vidinata ning aeg oli ikkagi teistest parem nii et esikohale suudab auto sõita vaid tänu heale tihendile mitte mõnele keelatud vidinale.
hetkel ilmateade lubab selleks ajaks sama ilma mis oli Audrus. Seal ei tohigi vist piike kasutada... lugesin vilksamisi juhendit juba ja ehk jäi õieti meelde. :)
Eks suurem enamus tuleb ka raplasse. Huvitav, milline on raja olukord raplas võistluse ajal? Kas vaja on asfaldi rehvi või lume/jää rehvi. Audrus sai juba täiesti vale rehviga sõidetud, sama viga uuesti teha ei tahaks.
mina präegu võistlen ainult harjutamiseks ja sohki tegemine ei tule mulle pähegi... Sest ma olen aus mees ja võidusõit on minu hobi ja see valmistab mulle rõõmu ja ma saan iga võistlusega kogemusi nt esimene ralli raplas mu aeg oli 2.47 ja viimane rapla ralli oli mu aeg 2.12
Esiteks, vastulausete aeg on 15 minutit pärast esialgsete võistlustulemuste avaldamist ATT-l ehk kui ma ka väga tahaksin Sulle protesti esitada, siis ma seda ei saaks teha, seda enam, et mina isegi võistleja ei olnud seal, vaid kõigest ametnik. Teiseks, tuleb korralikult lugeda, mitte lahmima hakata, sest jutt ei olnud ei Sinust ega Sinu autost, vaid ma ütlesin, et see konkreetne auto, mis sai Audru rahvasprindil diskvalifitseeritud, ei vastanud tingimustele. Sina ei puutu üldse asja. Kuigi selline reaktsioon avaldab kahtlust, aga see selleks. Kolmandaks, tehnilised tingimused on kõigile lugemiseks, et oleks lõpuks aru saadud, mida tohib ja mida mitte. Neljandaks, tehnilised tingimused vaadatakse üle absoluutselt iga ralliaasta alguses, mis tähendab, et need võivad muutuda ning ka sel aastal on mõned muudatused sees. Käitume siiski täiskasvanulikult ja tegeleme sellega, mis on kõige olulisem ehk rallisõitmisega, mitte foorumites tatipritsimisega. Tänan.