Kahjuks ei olnud võimalik töö tõttu koosolekul viibida, niiet kohal käinud rääkige mis siis keegi teada sai ja mis järgmine hooaeg toimuma hakkab? Millal esimene etapp jne.
Smiltene korraldajate kontakttelefon on +371 29125512, helistage ise. Juhend on üleval küll, aga see läti keeles ja mina sealt midagi konkreetset välja lugeda ei oska. Kavas on mingid "Kesha motorsports balvas izcinas BETA bagijiem" aga mis loomad need on, seda ei tea. Täitsa võimalik, et on veobagid, aga helistage ise kindlasti üle, kes minna plaanivad.
Selline värk siis, et tänavu püüame hooaja ka nö ametlikult avada. Sellel puhul toimub teisipäeval, 22. aprillil algusega kell 15 pressikonverents. Algusaeg ja -päev on valitud eeskätt peategeleasi ehk ajakirjanikke silmas pidades. Etappide korraldajad on asjast teadlikud, neile räägin veel üle kah; nende kohalolek on pool-kohustuslik. Kui keegi sõitjaist või erilistest fännidest tahab väga tulla, siis kontakteeruge enne minuga, kuna ruumi suurus seab teatud piirid ja väga suurt laulupidu sinna kokku kutsuda ei saa. PS: mul oleks veidi abi ka vaja: kui kellelgi on enesekriitilise pilgu läbi korralik portsjon korralikke autokrossifotosid ja kui see isik viitsib need kümnekonnale CD-le kõrvetada, siis oleks see hea materjal ajakirjandusele jagada. Enne tegema hakkamist paluksin aga taas minuga konsulteerida, seal on paar asja, mida silmas tuleks pidada.
Uus kalender on olemas. Nädalavahetusel on lõpuks aega ja kirjutan vastava artikli. Lahing algab 17. mail Tapal ja lõpeb 4. oktoobril samas. Eraldi spordipäeva ei tule; lõõgastumine toimub koos viimase etapiga. Kaheksa etappi mahtus kalendrisse.
http://www.laf.lv/index.php?id=14 See peaks olema nende ametlik lehekülg, ülejäänud on eraalgatuslikud ja kalendrite-punktide osas võib vigu olla. Aga ega see ka vigadeta pole.
1). Tuleb muuta 31. mai Tapa kross, sest ei saa ühes maakonnas korraga pidada veoka- ja rallikrossi (Kehala). Ma ei tea, kust see kokkulangevus tuli, aga ilmselt sellest, et esimeses versioonis pidi Tapa kross toimuma nädal varem. Siis aga selgus, et samal päeval on Bauskas EM ja lätlased tahtsid samal ajal teha BKV-d krokodillidele. Nüüdseks on see asi nende kalendrist kadunud....
2) Krokodillide baltikate kalender on kahtlane, aga sellisel kujul ta lätlaste autoliidu kodukal ripub. Eriti see 16. juuni ja esmaspäev. Põhimõtteliselt saaks ju võistlust pidada 14-15 juunil. Bagid võiks ju ühel päeval koos ka olla. Samuti saaks teoreetiliselt pidada sel nädalavahetusel EMV etapi ka veokatele, saaks ühele ärajäänud võistlusele asenduse. Aga häda on muidugi selles, et vahe jääb Varstuga vaid üks nädal.
3) 16. august Tääksi langeb kokku BKV-ga Leedus.
Lisaks oleks kena arvestada veel Eesti rallide kuupäevadega - need on 9. mai; 27. juuni; 18. juuli; 22. august; 12. september; 10. oktoober.
Ühe küsimuse viskan veel õhku, aidake meeles pidada, et see saaks lätlastelt üle küsitud, muidu tuleb segadus. Nimelt peavad lätlased oma KV-l ühist arvestust 51 ja 53 klassis (vähemalt mullu pidasid). Mismoodi nad punkte kavatsevad arvestada, kui 6. juuli etapp on ka EMV etapp, kus 51 ja 53 eraldi stardis?
Vot sellised problad siis. Need 2008. aasta võistluskalendrid, mille te kindlasti välja olete printinud, disaineril kujundada lasknud ja magamistoa seinale aukohale riputanud, visake rahumeeli prügikasti. Seellest ei ole enam midagi järgi...
Kuna plaanis on sel nädalal veokate kalendrit remontida, siis istusin maha ja püüdsin asjasse põhjalikult süveneda. Tundub, et kalendrile tuleb ka suviste etappide osas iluravi teha, sest on tekkinud mõned ebakõlad.
Praegu erinevates kalendrites olevad kuupäevad: EMV veokas ja bagi 31. mai Tapa 21. juuni Varstu 6. juuli Smiltene (ühtlasi BKV krokodillidele ja LKV veokatele) 26. juuli Hinsa 16. august Tääksi 20. september Varstu
LKV veokatele 26.-27. aprill Smiltene 6. juuli Smiltene 23.-24. august Smiltene
BKV krokodillidele (LAF-i leheküljel olevast kalendrist) 16. JUUNI Tääksi (siin on mingi kala - see on esmaspäev!!! 15. juuni on lätlaste kalendris BKV väikestele bagidele Tääksis) 6. juuli Smiltene 16.-17. august Vilkiciai 20. september Varstu
balti kv bagidele veel 7. septembril Tääksis (lisaks LMV sõidukatele)
Eesti rallikross 31. MAI KEHALA 5. juuli Laitse 16. august Põltsamaa 20. septembril Vasalemma 27. septembril Laitses
Nagu näha, ei klapi kohe mitu asja....
edastan Jaan Villaku kirja, mille sain täna
Autor: villu
25.02.2008 13:27
Tere.
Pean suure kurbusega teatama, et talviseid autokrossi etappe ei toimu.
Järgmise nädala lõpuks otsime Tapa ja Tamsalu etapile suveks- sügiseks uue toimumisaja.
rada kyl ei oska arvata..ei ole vist eesti oma..kui ehk siis Nuia...aga bagidest nr77-Pilipavicius,nr76-peaks ka mingi leedukas olema,nr75- Maniusis ja 33 on ka väga tuttav kuju aga ei mäeta täpselt kas eestlane või lätaks..ja nr51 ja 52 on nagunii mingid nuia mehed.
hetkel tean asjast niipalju et see ei ole eraomandis ja on riigi maa, sõmeru vald taotleb seda praegu enda valdusalasse ja soovib seal hakata rajama hobibagidele harjutusrada. mis on korralik pikkus? kindlasti oleks vaja natuke teha mullatöid jne, ja usun et leiaksime abistajad(sponsorid) kes oleks nõus meid selles suhtes aitama samuti oman ka ise traktorit! ja pikkust saab muuta raja orust väljaviimisel mäe peale kust ta ka vana nõuka ajal oli! seal annab teha igasugu variante ja samuti ka orus sees on võimalik see asi pikemaks teha! asi vajab vaid uurimist ja läbi mõtlemist
Sellest praegustest tingimustes võistlemisest veel... no ok, rajal saab ehk kuidagi tõesti sõidetud. aga kas te sellele ka mõtlete, kuidas te kohale saate? helikopteriga? suured rekkad vajuvad põllu peal ju maa alla, kuidas nendega kavatsete manööverdada? ja millised karujäljed kõigest sellest jäävad - raja haldaja ei pea taastama mitte ainult rada, vaid kogu territooriumi. Tapal oleks lähim koht, kuhu suuri parkida, oma kilomeeter rajast. Tulete siis tööristakohver ühes käes ja tagavararehvid teises jalgsi raja äärde? ning kogu muu vajaminev tehnika - helibuss, kiirabi, päästeamet jne jne. ühesõnaga - jätame nüüd selle talveporis sõitmise jutu ära. ei ole mingit mõtet vägisi ja läbi häda punnida.
Aluvere rajast ei tea ma midagi rohkemat, kui et seal on eraomanik ja see on tema enda asi, mida ta sinna ehitab või keda võistlema kutsub. Logistiliselt on Aluvere muidugi heas kohas, ka pealtvaatajatel oleks seal mugav vaadata, aga tänapäeva veokakrossi jaoks on üks probleem - kui rada piisavalt lai teha, siis korralikku pikkust ei paiguta sinna ilma suurte ümberehituste ja mullatöödeta kohe kuidagi ära. Kas omanik on sellest üldse huvitatud?