Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
06. november 2009 22:52
Tagasi
Trüki lehekülg

Rahvaspordi komitee asub reegleid karmistama

Kommentaare lisatud: 83

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
 
karlmust, 07.11.2009 00:11
Kahju!

Kas tõesti pole midagi paremat teha...
Kui te pole veel Rahvaspordi komitees aru saanud siis sõitjaid ja osavõtjaid on vähe just sellepärast, et reeglid on lollakad ning mitte keegi ei soovi sõite lilleõit keset rallit.. Me ei tee siin mingit tsirkust vaid teeme sporti... Andke andeks aga kui ma enne veel arvasin, et nii järgmisest suvest saab sõitma hakata siis nüüd kadus see tunne hoopis ja arvamus sellest komiteest langes veelgi.
Palun tulge mõistusele ja mõistate ehk ka mis on tõeline põhjus miks sõitjaid pole...

Kurb uudis tõesti!

Karl Silver Must

Richard, 07.11.2009 00:27
Kunagi ammu ammu, oli Tartu raadil rallikrossi ringrada, oli ikka hea aeg...

GertKK, 07.11.2009 00:50
No täitsa lollus...
üks võistleja minu näol vähem siis
edu teile kui keegi sellega siis veel tegeleb
ja ma ei imesta kui see rahvasport kah välja sureb...

olen Karl-iga täiesti nõus !

Gert-K Kähr

gusti001, 07.11.2009 00:58
Nonii, nüüd kaotab küll rahvasport minu silmis oma mõttekuse. Praeguste reeglite järgi rahvasport on ideaalne sissejuhatus kõrgema klassi rallisse. Usun et paljud asjast huvi tundvad saaksid just metsade vahel selle kogemuse, mis aitaks neid õigele järeldusele tulla - kas alustada sportliku ralliga või mitte. Väide, et tõsisemad asjatundjad võiksid II liigas alustada on küll jabur. Tähendaks see ju kohe alguses väga tõsiseid investeeringuid. Nõustun samuti Karliga ühel meelel. Kuna endalgi oli plaanis 2010. aasta suvest sõitma hakata, siis nüüd tõsiselt kahtlen selles.
Gustav

kronja, 07.11.2009 01:19
emm..

no mis ma oskan öelda.. ilmselt oli rahvaautosport tõusulainel, et tuli võistlejate arvu piiramisega tegeleda?

igatahes mina sellise formaadiga üritustel osalema ei kipu... miinus veel üks võistleja

kronja, 07.11.2009 01:20
nimi jäi alla panemata, vabandust

kronja ehk jaan kronberg

rosenberg, 07.11.2009 02:01
siitpoolt veel -1 kuan ma ei hakak never sõitma kodust 200-300 km võistlusele et ümber kurika kaks tiiru teha .

janar25, 07.11.2009 08:50
Oot kuidas see ralli nüüd olema hakkab?Teed ühe platsi peal kurikate ümber paar tiiru ja siis sõidad järgmise platsi peale kurikaid otsima?Kas see on siis ralli?

melka, 07.11.2009 09:31
Väga austatud Rahvaspordi komitee!!!Nüüd küll suudate asja ära solkida.Kas tõesti EAL pole enam huvitatud rahvasportlastest-tuleval aasta litsentse enam keegi ei võta.Ümber kurikate võib ka kodus ilma litsentsita sõita.Või läheb asi põranda alla ja hakkavad illegaalsed võistlused toimuma.TULE TAEVAS APPI rahvasportlastele ja too rahvaspordi komitee mõistusele!!!!!

Ladavfts1, 07.11.2009 09:52
Tule taevas appi, ma tahaks teada kes tahab korraldada sihukese kurika ralli! Kõik võistluste korraldajad teavad mida rahvas soovib j aseetõttu ongi asi metsavahel kus oleks vähemalt huvitav. Kui komitee soovib rahvasporti välja suretada palun tehke oma otsused, kuid mina küll ei kavatse maksta kas1 1500.- või 750.- +litsents selleks et saaks kurikatevahel nalja teha. Sõna `ralli` võiks ikka ühetähendusega jääda mitte vigur sõit. Ühesõnaga jälle -1 sain küll auto valmis, kuid siis juba puur sisse ja mujale sõitma. Kuid see juba kordades kallim ja sellise raha eest harjutada II liigas on nagu jama. Võiks kusagil enne kah proovida ja selleks võikski rahvasport olla. Aga kuna meist on targemaid siis las minna.

m6mm, 07.11.2009 10:18
"Ametnike selgitustest sai siis välja lugeda, et hobikorras autospordiga tegelejail on sõidu harjutamine avalikuks liikluseks suletud ja kinnisel territooriumil keelatud."????
Kas Laitses, Raplas ja teistel radadel enam sõita ei tohi trenni mõttes (tegemist ju kinniste territooriumitega)? Kui nii siis peaks Laitse oma motot muutma, uus võiks olla midagi sellist "Ära rallita meil, mine tee seda tänaval".
Kas ohutust poleks mõtet tagada (väiksem kiirus) tünnide ja muude takistustega.

Kahju, et rahvarallid välja suretatakse.

Imre

ermo76, 07.11.2009 10:23
Oh jah.Küll on tore lõpetame kõik hobid eestis ära.kas siis tõesti lasteaia vabakäe joonis on OHUTU legend?Pigem on ohutum kui legend koosneks kurvi suundadest ja takistustest täpselt.jätame vahemaad välja ja teeme rohkem shikaane ja muid selliseid jõnkse tihedamalt millega hoogu maas hoida.saab ju küll.Mis puutub sellesse karmistatmise plaanidesse siis andke andeks lilleõie ralli ei ole ralli-meil on selleks suletud plats olemas kus saame lilleõit sõita edaspidi ja tagurpidi.Tiim himma/tamm sellisel rallil kindlasti ei osale.Rahvaralli mõte on ikka väga kaugele oma ideaalist läinud.Hakkame jälle mingit uut liigat looma?Milleks?Lõpetame rahvaspordi ja hakkame teedel kihutama lihtsalt?Parimat:Ermo

Väikevend, 07.11.2009 11:23
eee...et nagu tõsiselt mõeldakse või??? 1. aprilli uudis võiks see olla, siis isegi naeraks, kuid praegu ma hakkan mõne inimese mõistuses kahtlema:O

Veiko7, 07.11.2009 12:22
Selle asemel, et kurikaralliga kiirus alla tõmmata, võiks tehniline kontroll lihtsalt tõhusam olla, et ei tuleks neid ulmekiireid masinaid kuskilt rajale. Mõtlesin 2010 mõned sõidud kaasa teha uue autoga aga tundub, et pean siis seda tegema autoklubide üritustel.

Veiko Veldemann

Mann, 07.11.2009 12:25
Ei mõista, miks peab muutma töötavat süsteemi? See aasta oli juba enam-vähem mõistlik seis rahvarallidega - rajaläbimiskiirused olid peaaegu mõistlikud ja kui veel oleks suudetud tsut-tsut legendiga ka vaeva näha, siis oleks ju saanud rahvarallid missugused ja sõitjad oleks väga rõõmsad ja tänulikud olnud.
Ega's midagi kui Saaremaale viimast võtma - loodetavasti on sama tasemel võistlus kui eelmine aasta (koos ette kirjutatud legendi ja muu juurdekuuluvaga)!
PS. Millegipärast ei kuule rahvaspordikomiteest muul ajal midagi, kui ainult siis kui võetakse jälle mingi otsus vastu, mis rahvaralluritele sugugi meeltmööda ei ole... :(
//Maila V.

magi, 07.11.2009 12:27
Sai kunagi 2004 vms käidud Koeru talv rahva rallil.Tegu oli ikka tõelise rahva ralliga, sai ise legendi kirjutada,katsed olid huvitavad ja kulgesid just metsa vahel! Sai käidud ka 2009a koeru talv, legend oli väga mööda,andis korraldaja.Katsed olid veel enam vähem normaalsed!Kui aga asi tikkude vahel keerutamiseks läheb siis pigem asjale tõesti uus nimetus anda rahva vigursõit! Ja kuulutada ametlikult Rahva Ralli ajalukku!Aga tikkude vahel keerutamise jätaks mina siiski 100% vahele! Ajame siis lõputult ohutust taga.Rahvarallis hukkunuid 2008a 0 inimest.Seevastu Liiklusõnnetustes hukkus 12 kuuga 132 inimest (06.01.09 seisuga)Äkki peaks liiklemise ka ära keelama?

ksaul, 07.11.2009 12:59
Kui uudist lugesin, ei uskunud oma silmi. Väga kahju sellest, et rahvaautosport kui selline välja tahetakse suretada. Ma oleks tõesti nõus sõitma sellist rallit, kus üks-kaks katset on "lilleõis", ülejäänud 10 ikka metsa vahel. Kiiruste maha võtmiseks on šikaanid ja muu selline. Esimene reaktsioon oli küll selline, et puur sisse ja suurde rallisse ära kui ainult sponsoreid leiaks :P Plaanitud formaadis rahva"rallisid" küll sõitma ei kavatse hakata. Ehk siis veel miinus 1 ekipaaž.
Kaido Saul

-awd-, 07.11.2009 14:01
See oli nüüd küll pauk luuavarrest! Ma pole veel jaburamat juttu siit lehelt lugenud. Komitee liikmed väidavad, et neil polnud vastuväiteid? Aga kas mõni komitee liige on sportlaste endi käest küsinud mis nad asjast arvavad? 0! Kas on raske välja kuulutada mingi päev millal saaksid rahvaralliga tegelevad sportlased kokku, arutaks asja, otsustaks mida on vaja muuta ja mida mitte? Ja veel see jutt et legend üldse käest võetakse. Kas see on siis ohutuse mõttes parem? Ma ei usu. Kunagi sai ise legendi koostada ja see oli igati hea. Väideti küll, et kiirused kasvavad tänu sellele. Aga tehke siis shikaane, stoppe, mida iganes. Laske või 1x katsed läbi sõita. Igal juhul saab igaüks endale parema legendi kui see üldistav raja plaan mille võiks kohe ära visata. Tänu sellisele vigasele legendile on väga paljud oma auto lõhkunud. Komitee võiks hoopis tegeleda sellega et igasugused tänavaautole mittesobivad katsed luba ei saaks. Ma ei tea...teeme nii, et võimsamatel pole eelist...Ikka täitsa pöördesse ajas see artikkel. Hullem kui mõne erakonna valimiskampaania reklaam. Aitäh teile sellise jama eest!

karlmust, 07.11.2009 14:07
Olen -awd- nõus täielikult... Siinkohal tekib küsimus, et kui raske saab olla sellise ürituse korraldamine kus meil oleks too komitee ja rahvasportlased koos.... :/
Vaja oleks ruume, komitee inimesi, ja sportlasi. Kõige raskem on ruumidega.....

Andke teada! Mina oleks korralduse juures käsi

Renq777, 07.11.2009 14:13
Nonii.Jõuame tagasi aastasse 2005 lõpp.Kus tõmmati vesi peale paljudele rahvaralli võistlusautodele.Tulemuseks oli see,et pooled mossed,sikskullid ja muud loomad sõita enam ei tohtinud.(turvapuuridega ümber tehtud autode kohapealt õige!) Võistlustandril oli umbes 30% võistlejate vähenemine.Propageeriti sammuti "Teistliigat". Praegusel ajal,kus rahvasprindi võistlusele on 50 inimese kokku saamisel raskusi,et võistlus edukalt pidada-hakatakse siis tingimusi veelgi karmistama.Tõesti ei ole soovi hakkata autole torusi sisse ehitama et teist liigat sõitma minna.Lisaks rahvaspordiga võrreldes ülikõrged lisakulutused osalustasude näol.
Ma siiski loodan,et keegi leiab kainemõistuse kabinetist ülesse annab natukene järgi.Lisaks,et leiduks korraldajaid kes viitsiks rahvaspordi komiteega võidelda.
Isiklikult kui oleks korraldaja siis vaevalt sellist vaevalist protsessi ette võtaks.

Jääme ootama aastal 2010 selliseid võistlusi nagu toimus 2009.(metsad,kraavid ja puud)
Lisaks rahvaspordi üritustele toimub ju muidki ringraja üritusi,karikasarju mida edukalt sõita saab.
Rene Klesment

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
28.04.2024 16:04
Est Rx 1. Etapp Raassilla (0)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia