Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
03. mai 2003 4:07
Tagasi
Trüki lehekülg

Vaimõisa ja Kivitammi katsed on raskeimad

Kommentaare lisatud: 51

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
t, 04.05.2003 20:27
to r
krammatika on tõesti õige.

Mizz, 04.05.2003 20:09
tore..olen saanud jälle kellegi vihale ajada ..see mulle meeldib .. kui veel Mölder ka sellest paremini sõitma hakkaks oleks tore :P:P

To R, 04.05.2003 19:44
Mizzile pane... punktid vahele... muidu ta ei saa aru... paneb lause rõhud valele... kohale...ja emakeele krammatika... tahab ka kõvasti barandamist...Ära siis ...oma häält Piritale...anna

®, 04.05.2003 19:30
to mizz! Kui sa arvad et mölder ei oska sõita, kogemus puudub ja ainult hea auto abil jõuab edasi, siis võib-olla räägiksid iseendast, et kes sa oled ja kõike tead/kommenteerid???

Kai, 04.05.2003 19:20
Mul ei jõua kohale kuidas saab üks inimene nii kade olla.Mulle tundub ,et sa Mizz ei ole kaua majast välja saanud.Mine vaata mis Tallinnas toimub,seal palju uut ehitatud ja otsi endale elu!

Konku, 04.05.2003 19:19
Minu mõttelaad kattub näiteks 100 %-selt tulevasega.

tulevane, 04.05.2003 19:17
Sa said aru küll mida ma mõtlesin. Kui vaadata positsioone rallidel siis on kõvad vennad kõva tehnikaga siis tulevad kõvad vennad vana tehnikaga ja siis on lahjad vennad kõva tehnikaga. Vaata kui paljud N-id saavad Zigullidelt lutti. Jällegi ärme ole ülekohtused nende vastu aga Zigullivennad on ju tegijad. Ja muide lugedes siit paljusid kommentaare siis saab selgeks tõsiasi, et kõige kõvemad rallisõitjad on alati raja ääres.

to tulevane, 04.05.2003 18:49
On nuustakul mõni hea rada või? :D

tulevane, 04.05.2003 18:45
Ausalt öeldes olin ma lihtsalt viisakas kui ma pakkusin, et Möldril peaks ju kogemust olema. Ausalt öelda ei kujuta ette, ei tunne inimest. Ühe korra olen näinud. Tahan lihtsalt asja mõtet rõhutada. Minu arust pole ralli see koht kus silm kinni pigistada ja lasta kas siis kuulsusel, rahakotil või jumal teab millel otsustada. Minu arust on see asi üldse natuke naljakaks läinud: alla Evo 6 ei sobigi nagu rajale tulla. Kui ütled , et sõidad sigulliga siis muijatakse ja tehakse juttu ilmast. Ralli mõte kipub nagu kaduma minema ja asjast hakkab tekkima edevuse paraad. Tehniline areng on loomulikult teretulnud aga see peab käima käsikäes ikka kogemustega. Vaadake meie sõpru soomlasi: kohapeal on 200 meest kes on sama haiged nagu Jalava ja keegi ei anna alla, mis sest et kõik Starletitega sõidavad. Selline suhtumine on tõesti imetlusväärne. Mina austan jalutut soome rallisõitjat tuhat korda kõrgemalt kui mõnda eesti "nolki" kes mõtleb, et tema ongi jumala kingitus Eesti ralliteedele ja rallindusele. Selle tehnika kohapealt sobiks vanasõna, et käige enne Nuustakul ära kui kaugemale ronite.

Mizz, 04.05.2003 18:15
Möldril ja kogemus .. nu jahh ..kui nii arvata siis ülejäänud piloodid on eestis ikka juba üli-mega-supper kogenud:P .. olen näinud kuda mölder sõidab ja kuda ta asja suhtub.. kõrvalt vaadates tundub et tead nagu see autosport eriti ei huvita..et ta pole asjaga hinge juures ..aga kuna sunnitakse, eks ma siis võin ju sõita kahh .. aga minu arvamus on endine.. ta ei oska sõita ja mingist kogemusest ei saa siin juttugi olla .

tulevane, 04.05.2003 17:57
Ma olen selles täiesti kindel, et Möldril on kogemust rohkem kui mul aga... kogemus üksi ei sõida kuhugi. Kõik kellega ma rääkinud olen on öelnud, et rallisõit on tugev koostöö juhi ja kaardilugeja vahel. Samuti mängivad väga olulist rolli regulatsioonid ja seadused. Vunn on minu meelest nii vana mees küll, et seda kõike teada ja nagu "laibakomisjoni" esimees ütles:"kõige tähtsam on see, et kaardilugeja ei lase juhil põlema minna". Minu kogemus on kindlasti nullilähedane ja oma vitsad saan ma nii või teisiti aga see ei tee olukorda paremaks. Minu arvamuseks jääb see, et kui see nulli sõitmine nii tähtis toiming on siis las teevad seda ka vastavad inimesed. Kogu aeg räägitakse, et nullil on nii palju tähtsaid kohustusi ja siis järsku tõmmatakse vesi peale. Raskelt hea imidzi saavad eesti rallid endale. Lihtsalt ükskord tuleb välja, et nn. kuulsate isade lapsed on ka ikka täiesti tavalised inimesed ja nendelegi kehtivad kõik seadused, kaasa arvatud füüsikaseadused. Ja kui nulli rooliks "natuke hulluks lähed" siis peaks võib olla mõne teise ala valima, male näiteks.

., 04.05.2003 17:42
no tulevane rallimees räägi palju sul kogemust on?.. möldril on ikka veidi kogemust küll aga läks veidi hulluks

tulevane rallimees, 04.05.2003 17:38
asja teeb veel eriti hulluks see, et see oli ju esimene null mis rajale tuli. selline asi tekitab tunde et tahaks kohe soomes elada. siis saaks vaikselt pihku naerda ja rääkida kui tainad need eestlased ikka on. üks aasta sõideti talverallil VIP-i mikrobussiga. ei noh nalja saab kõvasti. Saaremaal laksas VIP puitu nii, et silm ka ei pilkunud. Ilma turvapuurita kusjuures. 10 cm ettepoole ja suure tõenäosusega oleks üks eluküünal jälle suudetud ära kustutada. mõnikord jääb mulje nagu rallidel puuduksid korraldajad absoluutselt ja kõik toimub nagu jumal juhatab.

tulevane rallimees, 04.05.2003 17:16
Sai juba kommenteeritud, et laste treenimine peaks ära jääma. Huvitav kes seda konkreetselt otsustab ja miks seekord täiesti vale otsus tehti. Ikka ootame nii kaua kuni laibad taga? Kui mina soovisin nulli sõita siis toodi ettekäändeks, et kogemust on vaja. No nüüd siis nägime seda kogemust kohe nii et tapab. Rallit pidi ikka peaga sõitma, jalga oskan mina kah vastu põhja hoida. Siit EAL-ile mõtlemisainet.

x, 04.05.2003 14:13
seda enam kui auto oli alajuhitav oleks võinud rahulikumalt võtta, aga rehvid olid ja valesti alla pandud

Pealtnägija, 03.05.2003 23:44
Selle auto metsast välja tulekul oli selge et ta teele ei jää, täielik sõiduviga, nelja nulliga auto peaks ikka vähe rahulikum olema ega see tema ralli pole et vaja kihutada. Oleks võinud vähemalt kiivri rihmad kinni panna nagu kombeks aga nagu vastu kivi põrkasid lendas kaardilugeja kiiver läbi akna välja (rihmad lahti).Kah ÄSSAD õppigu ennem sõitma. Peale pauku mölder räägib et mehaanikud rehvid tagurpidi alla pannud ja terve katse auto alajuhitav. Ikka gaas põhja ja tuld.

Mizz, 03.05.2003 23:38
Küsin jahh.. kuna ise ei näinud konkreetset juhtumit, ja sesoes tööga pole olnud aega eriti jälgida ka .. ja ega ma seal Pirtal ei ela :P..ja ega taha seal eriti ültse käia kui asu olla :P
Aga jahh..olen kategooriliselt selle vastu, et ohutusautot kasutatakse laste treenimiseks ..aga ültse, mis see enam minu asi enam on, sai talvel Prital mõned korrad,teatud isikutele mainitud, et ennem võiks ikka ohutusautode juhtide sõiduoskusi kahh kontrollida ..aga..

to vaataja, 03.05.2003 22:53
tõsi, paaris pehmemas kohas oli veidi roopas peale võistlust, kuid üldiselt oli teekate üsna normaalne, niipalju kui oskan öelda peale võistlust rada ise läbisõitnuna. See pole eriti arukas teema ma arvan siin... küll korraldaja höövli peale saadab :)

vaataja, 03.05.2003 22:38
Kuigi vaimõisa katse on vingeim, siiski on pärast kole vaadata külateed... see on nii lõhutud ning ainult hööveldamine ei aita... Enam nii jätkuda ei või, maal elavad ka inimesed

to tubi, 03.05.2003 22:07
nullid (või õigemini olgem korrektsed - ohutusautod) teevad jah aruande ja reeglina on igal O-il oma kohustus: kes teeb valestardi, kontrollimaks kohtunike tööd, kes jälgib pealtvaatajate lähedust jne. meil vist paraku see EAL i ametlik vilkuritega ohutusauto seda teeb, ülejääk ikka trennina võtab asja, mitte kohtunikuna

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
28.04.2024 16:04
Est Rx 1. Etapp Raassilla (0)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia