Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Aivar Ojaperv
20. september 2006 20:25
Tagasi
Trüki lehekülg

Veokameeste spordipäev tänavu Võrumaal

Kommentaare lisatud: 72

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
 
aivar, 26.10.2006 22:14
Tamsalu jääb korraldamise taha, Jaan on korduvalt öelnud, et ei taha seda teha. Muidugi, kui keegi muu leiduks sinna korraldama, siis annaks ta kalendrisse panna.
Tääksi pole ka erilist vaimustust avaldanud talvise etapi kohta - põhjus sõitjate vähesuses. seepärast siis saigi küsimus esitatud - kui sõitjaid leiduks, siis küllap ka korraldaja talvisele etapile leiame.

oll, 26.10.2006 20:01
Olen markot,ga nõus,et talvel kaks etappi sõita.Kas siis Tääksi või Taali?Varstus võib ju spordipäeva teise sõiduna teha.Muidugi Tamsalu võiks ka olla aga see on pigem korraldajate teha.

markot, 26.10.2006 19:00
Millest otsus, et Tamsalu rada mitte kasutada? Kas on mingi põhjendus ka. Varstut võiks siiski üks jääda. Talvel võiks ju kaks etappi toimuda, kuna üheks etapiks pole mõtet kumme muretseda(kui aastas ainult üks talvesõit).

priittamm, 26.10.2006 17:59
Valga on väga hea veokatele. Jääme ootama et see ka tuleb. Talvel võiks kaks sõittu olla ja tamsalu peaks ka ikka sees olema. Kui tamsalut pole, võiks kaks sõittu olla kas tapal või tääksis.

aivar, 26.10.2006 16:53
Tahaks nüüd meeste konkreetseid (ja soovitatavalt tuvastatavaid) arvamusi. nimelt on järgmise aasta kalendri kondikava enam-vähem olemas.
etappide toimumiskohad oleksid Viitina, Tapa, Varstu, Taali, Kehala, Tääksi ja Valga (!). Valga meestega just äsja suhtlesin - nad on asjast huvitatud. Ära jääksid Tamsalu ja Tapa 2 (oleks asendusvariant Kehalale, kui seal rada ei peaks valmis saama, aga küllap ta saab).
Konkreetsed küsimused oleksid sellised:
1) kas kaks talvist etappi on hea, või võiks pigem olla 1+7?
2) Silver tahab Varstusse 2 etappi. Olen kuulnud sel teemal sõitjate nurinat - Varstu väga ei meeldivat. Mida arvate? üks etapp kaheksast on vakantne (kui loete, siis kohti on 7); seega tuleb 8 etapp siiski kusagile panna. küsa siis, et kas talvine või suvine ja kui suvine, siis kas Varstu 2 sobiks või ei läheks mitte.

51, 26.10.2006 10:23
mis jutt see on ükski kross pole alla kümne auto olnud

Okivonsuur, 21.10.2006 22:47
Veoka mehed võiksid mõelda ka eelregistreerimise peale.Vahest lähekski kuhugi kaugemale vaatama aga ei tea kas kohal on 4-5 või 8-9 sõitjat klassi kohta.

aivar, 20.10.2006 15:39
novembri esimesel nädalavahetusel tuleb komitee koosolek. meeste arvamus võetakse arvesse ja mingeid muudatusi klassides ja tehnilistes tegema ei hakata. Ka Jaan Villak ja Marko Luhthein on seda meelt, et toimivat asja pole mõtet lõhkuda.
järgmiseks hooajaks saame loodetavasti uue raja. Lääne-Viru Kehala paarisringil on uus omanik ja praegu käivad seal suured tööd, kogu kompleksi laiendatakse. Paarisrada jääb alles, aga samasse tuleb ka rallikrossi/krossi rada. kalendrisse läheb Kehala juba järgmiseks aastaks (augustiks) sisse, esialgu muidugi veel küsimärgiga (asendusvariandiks Tapa 2).
tegemist saab olema kiire rajaga, umbes nagu Tääksi või Taali - kaks pikka sirget ja kiired S-kurved. Rada tuleb pikk, silma järgi hinnates ligi 2 km.

bagimees, 15.10.2006 22:20
kuna igor kelk kasutas juba kasutaja nimena igorit siis mina võtsin endale kasutaja nimeks bagimees

bagimees, 15.10.2006 21:45
Tere rahvas
tundub et pean vist seletama veits olukorda
igor on ka minu pärisnimi ja bagimees olen ma ka ja maili aadres on mul igor.bagimeesOmail.ee
bagimeestega suhtlen hea meelega kui saan võin isegi teisi aidata heameelega.nimelt ehitan isegi 53mootoriga bagi kui kõik hästi läheb siis jõuan ehk priipalu krossiks prototüübi liikuma.suuremateks plaanideks oleks järgmisel hooajal mõnest krossist osa võtta eks aeg näita kuis ressursid lubavad.loodan et saite aru kellega tegemist oli.

kraaps, 15.10.2006 18:31
kasutaja "bagimees" taga ei ole igor kelk, kuigi selle nime kasutaja on teinud omale meiliaadressi, mis tahtlikult või tahtmatult nagu viitaks igorile. kui keegi tahab igoriga kontakti saada, siis tema meiliaadress on bagimees@hotmail.com Igor teab küll täpselt, mis kurgjärvel räägiti ja tal pole küll põhjust ega tahtmist seda siit üle küsida.

bagi51, 15.10.2006 12:47
tervist
kle bagimees ehk IGOR KELK mix sa küsid mis teemadel seal kurgjärvel rääigiti kui sa ise ka seal olid???

miq53, 11.10.2006 09:02
mis mõtet on veljede ja tollidega jamada kõige parem on paika panna rehvi kõrgus maast et palju on miinimum ja kõik.

Kuits, 10.10.2006 21:12
Ka minu arvates pole tõesti mingit mõtet neid tehnilisi tingimusi üheski klassis eriliselt muutma hakata.
Ainus asi mille muutmine võiks minu arvates mõtekas olla; oleks 53 klassis velje mõõduks kehtestada 20 tolli, nagu on seda GAZ-53 originaal mõõt. Tahetakse seda klassi ju võimalikult originaali lähedasena ja odavaimana hoida (olgem ausad, seda mõõtu rehvid on ühed odavaimad) Aga eks seda pea 53 mehed omavahel vaidlema, kas sellel on mõtet või pole.
Praegu on veoautokrossis päris head ajad, sõitjaid on juurde tulemas ja konkurents on tihenemas, niiet pole vaja hakata grandioosselt muutma hästitoimivat masinavärki.

markot, 10.10.2006 20:25
No kui keegi neid ülekandeid muutma ei kipu küll nad siis ka paigal püsivad

kõps, 10.10.2006 20:07
to markot. just tehn.ting on kirjas ülekanded. ma tahtsin seda öelda,et kui ülekanded paigal püsivad,püsib ka teatud kontroll,et ainult rahakotimehed ei sõida,vaid,et ka teistel on võimalusi.

markot, 10.10.2006 18:58
Kui ma teh tingimustest õieti välja loen, siis seal on ju kirjas, milliseid ülekandeid(käigukasti) autokrossi kasutada tohib.

kõps, 10.10.2006 18:47
eks seal kurgjärvel sai igati iga asja üle vaieldud.ka mu nägemus on,et ärme lõhume toimivat süsteemi.51 väntvõllilgi on oma tugevus piir,s.t,et ega me sealtki lõputut powerit välja ei meelita.kui jätaksime autokrossi ülekanded originaaliks(ka bagid) on põnevust veel mõneks aastaks,sest tean kindlalt,et tarmo ilves ja veel mõned 51 sõitsid mitte "liguritega" ja suutsid konkurenti pakkuda. mul on lolli usku,et 53 bagigi saab 53 mootoriga liikuma. nii,et ärme laseme tehn.tingimusi vabamaks ja meil on siis ka järgnevatel aastatel võistlejaid.
paar aastat tagasi väljakuulutatud veokakrossi surm pole ju veel senini saabunud!

aivar, 10.10.2006 18:26
kui viitsite lugeda, siis ma võin kirjutada, millega kõikvõimalikud äärmudes, ehk "vabad" ja "standardid" lähiajaloos on lõppenud.

GAZ 51-s jäid rallikrossi tingimused väga vabaks. oli mõnede sõitjate surve, et miks piirata arengut. tagajärg - luigelauluks jäänud Vasalemma rallikrossil 2004 osales 4 selle klassi autot...

ERK Standard - sõitjaid jätkuvalt vähe, kuigi klass eksisteerib juba hea mitu aastat. ja enamus sõitjatest on pärit Eriste Superkrossi sarjast.

Lätlaste "Tautas klase" ehk rahvaklass ehk siis meie Standard - 3 aastat pärast sündi osales terve hooaja jooksul täpselt 3 autot.

Lätlaste idee lasta bagi 51 klassi mootor vabaks. Ilmus üks bmw ja üks audi mootoriga bagi, 8 meest jätsid sõitmise järgi (sest neile kahele ei saadud vastu), 2 mohhikaanlast käis 51 mootoriga eestis sõitmas, bagide (ja ka veokate) klass oli lätis mitu aastat varjusurmas.

Venemaa veokate "vabaklass" - sündis 2-3 monstrumit, mis loputasid kõiki ringiga, surid 3 aasta pärast välja...

seepärast on minu arvamus - mõõdukus on see, mis ala säilitab. ja vaadates praegust veokakrossi, tundub, et on seesama mõõdukus ära tabatud. aga selleks (ja vaidlusteks) kulus mitu aastat. ärgem lammutagem head asja, sõbrad veokamehed.

markot, 10.10.2006 18:12
Taavi, milliseid muudatusi sa teh tingimustes teeksid?

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Artikli juurde
02.05.2024
Lääneranniku rallile registreerimine on täies hoos
Artikli juurde
02.05.2024
Eestlased võistlevad Kanaaridel Euroopa meistrisarja etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia