Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
31. mai 2006 13:07
Tagasi
Trüki lehekülg

Senine E2 ralliliiga nimetati ümber teiseks liigaks

Kommentaare lisatud: 38

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 |
 
Ohohh, 31.05.2006 13:44
Nüüd kõlab see nagu "teine eesti", aga tegelikult kui autasustamisel kogu esikolmikut karika vääriliseks ei peeta, siis see nimi täitsa õigustab end.

Mann, 31.05.2006 13:48
aga kas 2. liigas hakkavad siis kõik vedused ühes arvestuses sõitma??
see küll eriti aus ei oleks...

urueesel, 31.05.2006 13:57
Mann, esialgu ei muudeta mitte muffigi, kõik peaks sama olema, lihtsalt nimi on teine. Et kodanikud ei arvaks, et näiteks Karuse oma A-rühma Opeliga või mõni teine ei saa sõita, et pole E.

aiai, 31.05.2006 14:10
nüüd läheb siis teises liigas kõvaks andmiseks w mina isiklikult pooldan seda et see võib olla küll huvitava aga mitte aus

E2, 31.05.2006 16:44
see ju kogu aeg tingimustes kirjas olnud, et võib sõita A/N masinatega, kui mõni kodanik arvas teistmoodi, siis järelikult ei osanud tehnilisi tingimusi lugeda

X, 31.05.2006 17:02
Vanasti oli EAL Teataja olemas, nüüd pole istungite kohta üldse võimalik infot saada. Kas ralli poolel poleks võimalik rakendada midagi sarnast, nagu rinkas?
http://www.ringrada.ee/?a=a009&b=1949

to X, 31.05.2006 19:17
istungid olid poliitbüroos

to:urueesel, 31.05.2006 22:40
Tundub ,et sa ei tea sellest E-2 ja Karuse teemast muffigi.Esiteks oli see EAL-i kala mitte Karuse süü.EAL ei oleks tohtinud teda E-2 peale lasta vaid oleks pidanud panema Karuse A-5 sõitma(kuna karuse auto on kehtiva hom.-ga).
Teiseks loe järgmist juttu:

E-2WD tehnilised tingimused alates 01.01.2006

1. MÄÄRATLUS
Kasutada võib ainult rühmadesse A ja N homologeeritud autosid, millede
homologatsioonitähtaeg on lõppenud ja samuti mittehomologeeritud autosid.
Mittehomologeeritud autode kasutamine on lubatud ainult juhul, kui nad vastavad FIA Lisa J
Art. 252 ja 253-le.

Kolmandaks suretame selle E-2 välja kuna A5 ja N2 mehed ronivad E-2 ,et tegusid teha.Siis kaob selle odavama liiga mõte üldse ära.
Üks tuttav tahtis osta aprilli alguses A5 autot(kehtiva hom.-ga) ja E2 liigasse sõitma tulla siis öeldi talle EAL-st ,et ei tohi selle autoga
E2 võistelda ja TLN rallil lastakse mehed A5 autoga starti.
EAL MIS TOIMUB ?

ilmselt juhm aga..., 31.05.2006 23:49
tegelikult sain kunagi aru et E2 tehti selleks et rahvaralli võistlejad saaksid lähemale sportrallile ja see oleks nagu vaheetapiks suurde rallisse minekuks. Tänane seis on selline et rahvarallit ei eksisteeri enam ning E2 on ebavõrdsuse tipp. Näiteks kui tahaks E2 midagi saavutada sel aastal siis on väikse klassi meestel seda väga raske teha. Kui osta võimsam auto siis järgmine aasta E7 sõita ei saa ilma et jälle tagasi ei pea vahetama. Üldiselt üks suur segadus. Imelik võistlusklass et iga autoga võib sõita. Tehke siis IIliiga suur ja II liiga väike. Homologeering või mitte homologeering kiirust juurde ei anna. Loodame et ikka asi liigub paremuse poole ja varsti toimuvad muutused, muidu ei näe küll E2 tulevikku. Samas nagu Tallinna rallilt näha oli, siis näidati päris head kiirust.

Allain, 01.06.2006 00:02
Kus te olite suured kirjandi kirjutajad talverallil , kui hr. Kaur startis Clio l E2 liigas ??? Vastus lihtne tema katkestas aga meie võitsime. Miks te reedel teh komisjonis vait olite ??? Peale lahingut pole viisakas enam paberitega vehkida aga Mario sõidaks Rallikrossi Ladaga ka teist kiiremini.Ja tore oleks kui ikka oma nime all kirjutatakse to urueesel =Vahi.

to to urueesel, 01.06.2006 00:05
Jutt v2ga oige!

to Allain, 01.06.2006 00:08
Sul vist on suumekad

rallifän, 01.06.2006 01:00
hea ,et on veel selliseid otsekoheseid inimesi nagu Allain.Ralli on ikka võidusõit mitte mingi näägutamine ja seljataga rääkimine.Karused on kõvad tegijad ja las nad sõidavad, kui te ei taha seda tunnistada ärge siis minge starti ega hakake poriga loopima.

R.Kaur, 01.06.2006 01:43
On ju lubatud ja ma ka usun ,et kui tuleb sõitjaid juurde hakatakse ka rühmasid eraldi moodustama.Minu arust on see liiga ikkagi hüppelaud ,nagu meie jaoks oli EKO.Eks muidugi ole lahjemate autode mehed pettunud.Tuttav tunne.Raske õppustel ,kergem lahingus.Ka N2 ja E7 mehed peavad võimsamate A5 ja E8 meestega meistri tiitli pärast võitlema.

noh,, 01.06.2006 05:49
eisaa aru,mille üle vaieldakse.Selgelt ju kirjas,et see pole olnud ega hakka ka olema E-rühm.Sellest ka nime vahetus,et valearusaamu vältida. E-2WD tehn tingimused käivad E-rühma ühesillaveoga autode kohta.

mati, 01.06.2006 07:57
mis siin arutada jutt ju selgge toimub nime vahet

To Allain, 01.06.2006 07:59
Ma arvan, et ära lase ennast segada sellest mölast. Rahvarallimehed ei ole kunagi muuga tegelenud, kui ainult foorumites tatipritsimisega, nüüd saadi võimalus suures rallis osaleda ning avastati, et julgust ikka pole ja saadakse kalendriga. Kui seda II liigat ka veel jupitama hakata, siis ei ole asjal jällegi mingit mõtet ja karikatel väärtust. Samuti on täielik jaburus see II liiga Noor - milleks? Noored sõidavad tihti kiiremini, kui teised, miks kurat seda väikest II liigat veel jupitama hakata? Selleks, et kergelt karikaid saada? Ma arvan, et Mario laseks nendest kõvadest jutuvendadest tõesti selle krossi Ladaga ka kiiremini, sest kiirus tuleb ainult kogemustega, mida ühelgi teisel seal kahjuks ette näidata pole. Pealegi on need E rühma autod palju vabamad ja üldjuhul võimsamatki, kui A või N, seega ikka meestest on asi kinni, mitte sõitjates. Huvitav on see, et sellist lolli vingumist nagu rahvaralli ja II liiga ümber toimub, ei ole kunagi olnud näiteks E rühmas või mõnes muus suures klassis - seal tullakse võistlema ja võitma, mitte foorumis jaurama, et vaot kui Karuse poleks A5-ga sõitnud, siis ma oleks võitnud... Tulge mehed maapeale ja sõitke ning tõestage ennast.

To Allain:, 01.06.2006 08:00
"kui A või N, seega ikka meestest on asi kinni, mitte sõitjates." - - mitte autodes tahtsin öelda....

muki, 01.06.2006 08:47
Karusetel ei maksa tõepoolest sellist targutamist üldse kuulatagi. ma juba imestasin peale Tallinna rallit, et kaotajad ei võtagi sõna, aga näed, saadi ikka ära öelda. eks "rahvarallureil", kes peavad end nagunii Märtini järgmiseks mantlipärijaks, oli hing muidugi haige - tulid mingid "krossimehed metsast" ja panid kõigile silmad ette. ei ole kaotajatel midagi kobiseda, muuhulgas võiksite arvestada asjaoluga, et Mario sõitis esimest rallit ja vaevalt, et Karused varem legendi olid koostanud ja ülepldse mingit rallikogemust omasid. sama Opeliga käisid nad talvel jääradadel ja polnud sugugi teistest üle, ei ole see auto mingi imeloom, kuigi formaalselt kuulub ehk tõesti A-rühma.

Olavi, 01.06.2006 09:33
On üks krupp inimesi kellele pakub protestimine mingit rahuldust. Seltsimees Kasari Enn tegeleb sellega rahvaspordis kui ka nüüd e2 liigas ka.

 

| 1-20 | 21-40 |
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
28.04.2024 16:04
Est Rx 1. Etapp Raassilla (0)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia