Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
30. aprill 2006 23:40
Tagasi
Trüki lehekülg

Võru linnas peeti rahvasprindi karikasarja etapp

Kommentaare lisatud: 80

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
 
RaivoR, 01.05.2006 09:48
13 võistlejat ei saadetud minema mitte autode tehnilistele tingimustele mittevastavuse tõttu vaid tegemist oli korraldajate ja tehnilise komisjoni oma suvaga. Tingimustes on kirjas: Kõik muudatused, mida konkreetselt pole lubatud on keelatud!
Samas lubatakse punktis 2.1.8 järgmist: Sisselaskesüsteem peab olema algne ja konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud(v.a punkti 2.1.1 puhul). Sisselaske süsteemi alla kuuluvad kõik auto õhuvoolu vahendavad või reguleerivad komponendid alates plokikaanest kuni õhufiltrini. Lubatud on kasutada mitte originaalset õhufiltrit.
Kui on lubatud kasutada mitte originaalset õhufiltrit siis kuidas seda tõlgendada? Tehnilise komisjoni sõnul oled kohustatud paigaldama mitte originaalse filtri originaal filtri korpusesse. Natukene segane!! Hr Silver Kütt, kes osales tingimuste koostamisel võiks ka selgitada, miks see punkt üldse sinna kirjutati. Või oligi algselt planeeritud, et oleks võimalik sõitjatele ärapanna. Keegi ei oleks pahane kui esialgseid juhendeid parandatakse ja täpsustatakse.
Kummaline on ka tehnilise komisjoni käitumine. Komisjoni läbides tehti märge, et ei ole algset filtri korpust ja mütsiriiulit. Keegi ei öelnud sõnagagi, et võistlema ei saa ega ei paigaldatud teadetetahvlile nimekirja millised autod starti ei saa. Võistlejale oli selg, et lastakse starti ja järgniseks korraks peavad tehtud märkused olema likvideeritud. Aga võta näpust, kohtunike suva siis alles algas. Naiste klassis sõitnud samale autole ei öeldud stardis midagi, kuid samas 2Wda stardis näidati mingit lipakat ja teatati, sõida oma lõbuks. Sai siis rada läbitud, rada oli hea. Võistlus keskusse tagasijõudes otsisin üles tehnilise komisjoni liikmed, et saada toimunule s

NO NOH, 01.05.2006 10:02
See klass on tänavaautodele.Ära näpi oma autot.Või sõida sporti.

to RaivoR, 01.05.2006 10:35
aga ongi nii, et ka korpus peab olema algne....pole ju tehasest välja sõitnud ühtegi koonusega autot. Jutt tehn.komisjonil väga õige ja kui eksid, siis sõita ei saa. Mitteoriginaalne õhufilter on sel juhul selline, mis sobib vana filtri asemele. Ehk siis paneelfilter.

Jyrrarrak, 01.05.2006 10:56
Sellest saan aru, et kapotialune võiks originaal olla, aga miks hakatakse ajusid ka mingisuguse mütsiriiuliga. Esiteks on see väga tobe nimi asjale ning kas pole mitte ohutum see eemaldada, kui see mingil hetkel oma kuklast leida?

..., 01.05.2006 12:03
mütsiriiul? mis see olema peaks

RaivoR, 01.05.2006 12:26
Auto sai osta sellisena. Juhul kui on selgelt öeldud, et ei tohi olla, ei ole probleem see korpus sinna paigaldada. Arusaamatuks jääb see miks korraldajad ja tehniline komisjon ei suuda või ei taha tunnistada oma poolset eksumust.
To Nimetu NO NOH. ei ole kaugel seegi aeg kui on ka E2 auto valmis.

RaivoR, 01.05.2006 12:43
"Mitteoriginaalne õhufilter on sel juhul selline, mis sobib vana filtri asemele. Ehk siis paneelfilter."
Mida aga teha siis kui sa oled olnud nii julge ja lasnud remonditöökojas paigaldada B kategooria varuosa, se ei ole originaal?
Juhul kui sa oled nii teadja võibolla soovitad kelle firma varuosi tohib kasutada?
Järgmine võistlus on loomulikult võimalik mind tagasi saata kuna autos puudub stereo, originaalis ju on. Samas ei julge midagi osta kuna puudub info, mis seal algselt oli.

TO RaivoR, 01.05.2006 13:14
Põõrdu arsti poole ,äkki saad abi.

to RaivoR, 01.05.2006 13:17
ära vingu!
võidusõit ei ole kellelegi kohustuslik.
mida sa loodad selle vingumisega siin saavutada? ajad mingit "õiglust" taga või otsid äkki kaastunnet?! tee oma auto siis nii, et sind ei peaks eemaldama.

corsa gsi, 01.05.2006 13:43
Nagu näha eemaldamistest mõnutundjaid teisigi kui ainult korraldajad.

to RaivoR, 01.05.2006 13:51
Tehn.tingimustes on ära toodud võimsust suurendavad ja teelpüsivust parandavad vidinad. Ja see on täiesti arusaadav, sest valitsema peaks võrdsus. On küllalt tegelasi kes tahavad ka sprinti sõita ja ei jõua eriti oma masinat tuunida. Ja keegi ei keela sul B-varuosa panna. Siis oleks see juba tehn.ting. välja öeldud.

jaan kollo, 01.05.2006 15:38
mind ei lastud starti sellepärast, et autol ei olnud tehase peeglid ja eemaldatid olid külje lajendid, mis juba puuduvad 2004 aasta hiiumaa sprindist. Niimoodi on juba sõidetud juba kolm aastat ja kellegile pole ette jäänud. Tehnilisel ülevaatusel ei huvitagi kedagi millised peeglid sul on ja kas on lajendid või ei ole!ÜLEVAATUSELT LÄHEB SELLINNE AUTO IGATAHES LÄBI! Mina arvan, et peaks mõned autod ka mitmevärviliseks registreerima, need autod juba ülevaatuselt läbi ei lähé aga sprinti võib sõita, kus siis on õigus???

Alari Kupri, 01.05.2006 15:51
Ka see, et aetakse taga kustuti metall kinnitust ja samas kustuti kehtivust ei vaata keegi on jama.

janek, 01.05.2006 15:52
minu mitmevärviline auto läheb ylevaatluselt väga hästi läbi, kuid seekord oli tehnilisega tõsiselt jama peaaegu kõigil vict, läbi ussi m-i ja stangest lisatulede kinnituse väljalõikamisega läks natuke paremini ja sai vähemalt sõitma ! mul sõber oli esimest korda , oma tänavasõidu autoga, mütsiriiulit pole vict enamustel, ehitas metallist tulekustuti kinnituse- ei sobind, pisi vits olema, tagaluuk pidavat olema ymberehitatud ja sada asja- nii ei tulegi uusi sõitjaid juurde !

osaleja, 01.05.2006 16:50
väga kahju aga isegi 2006.a. Honda Civic Type-R ei tohiks tehnilisest läbi minna, kuidas see jäi tehnilises kahe silma vahele?
2.5.6 Akendel võib kasutada kilesid, mis on vastavuses kehtiva Liiklus Seadusega.
esi klaasil ei tohi olla ühtegi kleebitud riba!
http://www.rally.ee/?a=a022&b=63526&p=1

to osaleja, 01.05.2006 16:57
Löö aga autospordi aastaraamat lahti ja loe, mis seal aknariba kohta on öeldud ;) VM täitsa sisaldab vastavat punkti. Edu virisemisel

haha, 01.05.2006 17:06
kas seda punkti ka mõõteti:
2.1.6 Heitgaasid peavad olema vastavuses hetkel Eesti Vabariigis kehtiva keskkonna ministri määrusega (hetkel nr.51 - 12.06.2003), mis kajastab M1 sõidukite heitgaasi norme.

riiul, 01.05.2006 17:18
ah mis siin ikka enam targutada. Õigesti tehti, et kontrolliti ja maha võeti. Reeglid on täitmiseks. Heitgaasid peavad igal juhul korras olema, kuna sul peab olema autol ülevaatus. Rahuneme maha ja sõidame edasi. Lõppude lõpuks sport võidab! Ralli ruulib.

hu(v)iline, 01.05.2006 17:24
Milliste rehvidega tohtis seekord veel sõita?

Ka osaleja, 01.05.2006 17:36
See mis Võru tehnilises toimus oli inimeste MÕNITAMINE!

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
28.04.2024 16:04
Est Rx 1. Etapp Raassilla (0)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia