Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
29. jaanuar 2006 22:16
Tagasi
Trüki lehekülg

Tallinna hipodroomil peetud jäärajasõit kukkus läbi

Kommentaare lisatud: 91

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
 
aigar, 30.01.2006 06:41
tere talv saab jälle öelda. mis kuradi ebaõnneks te seda lauri matsu peate jälle. ebaõnn oli see, et see mees suutis talveralli puhtalt läbi sõita. see aga et ta puusse või posti paneb on tema puhul igapäevaselt tavaline asi. kahju sellest EVOst millega ta rallisid see aasta sõidab, sest see saab kah see aasta samal kombel hukka :(

:P, 30.01.2006 07:26
ebaõnn??laur???...ei usu...ma ikka arvan, et ebaõnn oli see, et ee post oli nii läheda rajale....ega see pole lapsemäng sealt nii suurel kiirusel mööda sõita......nagu ise aru sain oli see post ~3m kaugusel rajast

vana mees, 30.01.2006 08:52
"Ma ei tea, mida rahvas tahtis," laiutas peakorraldaja käsi ning märkis, et plaan neli autot kõrvuti rajale tuua olnuks nagunii utoopia. "

Miks utoopia!? Eilegi sõideti ju neli autot kõrvuti rajal! Kogu aeg on sõidetud!
Paremusjärjestust saab mitmel viisil paika panna. Aga kui tahetakse piletimüügist tulu teenida ja rahvale midagi pakkuda, siis tuleb teha ÜHISTARDIGA võistlus!!!

aa, 30.01.2006 09:09
kui tahate plekki näha minge krossi vaatama mitte RAHATÄHTEDESÕIDULE

Margus, 30.01.2006 09:52
Kuule Vanamees. Kas sa kujutad ette kui palju maksab Mitsubishi EVO või Subaru Impreza ükskõik milline pisidetail auto küljes. Iga väiksemgi ja totaalselt mõttetu asi maksab mitte alla 2000 krooni, rääkimata uksest, poritiivast või ninast. Subaru esilatern maksab 8000.-. Ükski rallimees ei tooks oma autot sinna lõhkumiseks, kuid samas mingi mittekiire autoga ta vaevalt viitsib üldse jännata. Eestis toimub mitmeid rallikrossi etappe, seal saate plekki näha niipalju kui hind soovib.

S, 30.01.2006 10:11
Üritus kukkus juba läbi alates sellest hetkest,kui anti teada et osad vanad tegijad ei tule..sellest hetkest on juba "tõmmatud" tunne,...rääkimata muudest ootamistest ja varu autode mitte olemisest...Laur on ka koba!

mihkel, 30.01.2006 10:13
ISSAND JUMAL! KES LUBAS NII HINNALIST AUTOT RALLIKS KASUTADA???

mihkel, 30.01.2006 10:13
IRW

papa, 30.01.2006 10:15
korraldaja oleks võinud siiski võtta kuulda vanemate nõuandeid.oleks võinud vaadata ka kuidas mujal võistlusi korraldatakse,vaadaku kas või villu clubi hobi krossi kus mõnel päeval sõidab 60 inimest ja autosid on väljas 6-4,sest on ju teada et autospordis juhtub apse ja selleks on vaja autode varu,samuti võistlejatele autode vahetust.mõte on hea kuid teostus jättis soovida.miks reklaamida veel inimesi kes pole kunagi lubanud tulla jääb veel küsida?

martini, 30.01.2006 11:13
Rally.ee hakkab Delfi mõõtu välja andma.Igasugused mölamokad ajavad suleselget iba suust välja.Kas ei oleks aeg kommentaarid ära keelata või siis lubada kommida ainult oma õige nime all.Kuidas seda teha oleks rally.ee tegelaskonnale lahendada.Arvan et nn. "julgete"
kommijate seltskond kaoks ja oleks väga hea sest enne tuleks ikka täiskasvanuks saada ja siis suu lahti teha.

Tarmo, 30.01.2006 11:34
Üldiselt oleks võinud see üritus olemata olla, sest see karuteene võimalikele tulevastele võistlustele Hipodroomil oli jõhker. Kui inimesi korra lollitada, siis järgmisel korral võib asi olla kui hea tahes, kohale ei tule just palju.

Kogu kontseptsioon oli vale: rahvas tahab näha seda, kuidas mees mehega rajal võistlus käib. See, kuidas kaks viimasel hetkel kusagilt leitud autot rajal tiire teevad, ei koti ausalt öeldes kedagi. Eriti juhul, kui helivõimendus suurema osa rajast täiesti tummaks jätab.

Kogu üritus jättis mulle maigu suhtumisest vähe investeeringuid, palju kasumit. Viitsinuks nad näiteks veteranide tarvis paarkümmend vana Ladat hankida, need näiteks nädal enne võistlust meestele kätte andnud ja siis pärast võistlust oksjonil maha müünud. Showd nii et tapab.

Aga ei kakatki.

Kokkuvõttes: iga rätsep jäägu oma speedesti juurde.



ehh, 30.01.2006 11:47
teine ei lagunenud vaid toorelt jõuga lammutati käigukast ära

pealtvaataja, 30.01.2006 11:47
Trekisõit on vaatemänguline ainul siis,kui sõidetakse mees-mehe vastu,so. stardib korraga vähemalt kaks autot,veel parem neli.Ennevanasti,kui sõideti hipodroomil rüütli karikat,tegi asja põnevaks ka see,et olid keelatud "piikidega" rehvid,see seadis piloodile väga kõrged nõuded.Kiirused olid seetõttu oluliselt väiksemad ja võis juhtuda,et esimesel ringil hange sõitnu ei jäänud ka veel sõidu lõppedes viimaseks.Mitsubishi oli antud oludes silmnähtavalt liiga hea auto,kuna ilmselt mitte kõik tähed ei sõitnud oma parimatel päevadel sellise autoga ja oli näha,et sõit oli ebakindel,mida tegelikult näitas ka juhtunud õnnetus (kiirus ei olnud auto jaoks liiga suur,kuna väljasõit toimus raja sisse - puhas piloteerimisviga).

TO MARTIN, 30.01.2006 11:48
ÄRA LOE KOMMENTARE

A, 30.01.2006 12:01
kukkus läbi jah, kolinaga kukkus läbi.
rahvast tõmmati, üritus oli puhtalt kommertsi peal väljas, + palju asju veel mis eelnevates kommentaarides ära mainitud.

kui ei tea mitte midagi asjast, miks sa siis korraldad?????? korralda speedesti ja kõik on rahul, tuleb sul välja korraldus ja rahvas saab mida tahab sealt. aga selliseid üleperse "ralliüritusi" ei oleks rohkem vaja

Kuri, 30.01.2006 12:07
Korraldaja oli vale -ega need "otsesõitjad" ei saagi ju rallimaailma asju korraldada.

dude, 30.01.2006 12:55
Klassikud ütlevad, et kes teeb, sellel juhtub. Kes ei tee, sellel ei juhtu kah. Võibolla hakati natuke valest otsast ürituse korraldamisega pihta jah, aga vigadest õpitakse! Väga positiivne, et korraldaja ei salanud ühtegi möödalaskmist maha, ega hakanud end õigustama. Sellega minu silmis teenis tublid plusspunktid ja ma olen 99% kindel, et samalaadne üritus aastal 2007 on vaatamist väärt!
Andrusest siiralt kahju. Kuidagi jube ruttu tuli see Tallinna ralli puu meelde. Ega ei kujuta ette ka, kuidas Margus selle auto matsu hinges läbi elas. Üsna karm pauk ikka. Järgmisel aastal kindlasti põhupallid postide ette!

ants, 30.01.2006 13:04
kas sellel remmaku autol, millega laur posti tugevust proovis, oli kindlustusega mingi jama?

Tarmo, 30.01.2006 13:05
Mida teeb põhupall sellise posti ees? Avarii korral mitte mõhkugi. Tulemus on üldjoontes sama, vaid värv jääb betooni vastu kriipimata.

fännitar, 30.01.2006 14:40
Aigarile- loe rohkem oma raha, kui juhtud sponsor olema, mõtle siis enne, kelle peale pappi paned, aga ära halise. See on ralli, võidusõit, mitte kepikõnd. Muidu hipokas nutune ja venitatud, aga mehed samaväärsetel tingimustel sõitma- oli hea mõte. Kahju, et vanameistritele autosid ei leidnud, nemad just huvi pakkusidki!!!

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
Artikli juurde
14.05.2024
Veokate ja bagidega kihutati Raassilla rajal võidu
Artikli juurde
13.05.2024
Ott Tänak teenis Portugali MM-rallilt suurima punktiskoori
Artikli juurde
15.05.2024
Võru asemel sõidetakse Lätis Cēsise rallil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
06.05.2024 08:00
Latvian-Lithuanian Rallycross Championship 2024 (0)
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia