Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
10. mai 2005 10:22
Tagasi
Trüki lehekülg

Priit Saluri on Viru ralli eel keeruka valiku ees

Kommentaare lisatud: 13

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 |
 
alx, 11.05.2005 08:32
eks see ole sõitjatele paras dilemma jah, aga mulle, kui pealtvaatajale, on see küll väga huvitav jälgida...

plääd, 10.05.2005 23:28
kas naast või?

nali, 10.05.2005 22:46
korralik tänava sõidu rehv

to korraldaja, 10.05.2005 18:30
mida sa siis soovitad alla panna

korraldaja, 10.05.2005 17:45
Esimesed 4 kiiruskatset ca 32 km sõidetakse ilma hooldevaheajata. SS1 (SS3) on 7,20 km pikk, sellest 1,54 km kõva kruusa. SS2 on 9,40 km pikk, sellest kruusa(kitsas ja kurviline metsavahe) ca 2,7 km ja SS4 8,20 km pikk sellest 0,5km pehmet metsateed, mis on juba korra läbitud. Nii, et jõudu šlikimeestele ja madalale pasatkale!

................, 10.05.2005 16:56
ainuke eestlane ja mitte murakas kes suudaks ralli võita.

schalke, 10.05.2005 15:28
Loodame, et ikka otsustab osa võtta. Kui Murakas ei tule, võib võit jälle Venemaale või soome minna.

Mõmmi, 10.05.2005 15:05
kle Freddy, mõtle tsipa selle peale, et see kõik maksab raha. Kusagil saksas, belgias on seda raha rohkem, rallitiimidel on sponsorid, etc.
eestis sõidavad inimesed oma rahakoti peal, ralli viimasel päeval on servisevendadel valida heal juhul kahe jooksu siledaks sõidetud kruusarehvide vahel.
ja sponsorlusega on meil ka nii, et ühe bensufirma esindaja on kunagi tõsimeeli imestanud, et ooo, meil sõidetakse rallit ka? ei, me toetame parem suusatajaid.

ja nii ongi, et Saluril tuleb odavam sõita Cesises, kui et osta juurde 2-4 jooksu (kuiv ja märg ju ikka eraldi) asfaldirehve. kahju, et andekad inimesed niimoodi raha peavad lugema.

freddy, 10.05.2005 11:21
No mida vinguda, saksas ja belgias-hollandis sõidetakse asfaldirallisid kogu aeg nii, et vahepeal on mingi kilomeeter-kaks kruusa. Lastakse asfaldirehviga ja ei juhtu midagi. Vaadake kuskilt videosid ja näete ise:)

aivar, 10.05.2005 11:07
ma pole nüüd sada prossa kindel - katsete kaardid pole ju veel avalikud - aga see osaline kruus on vist esimese kolme katse sees. mis asfaltisse puutub, siis on meil siin Lääne-Virus enamus väikesi teid kaetud nn vaese mehe asfaltiga ehk siis hästi jämeda killustikuga pinnatud mustkattega. minu loogika ütleb, et sellisel teel on kruusakumm isegi parem valik kui slikk.

vaade, 10.05.2005 11:02
huvitav kuidas see 7 km kruusa seal asfaldi päevas jaguneb? Kui vaesemad mehed panevad 30km asfaldil kruusa kummiga ja kruus on alles lõpus, siis on vist vähe nutune???

mäkk, 10.05.2005 10:52
No ongi dilemma ju. Vaesemad mehed panevad kindlasti kruusakummiga kõik katsed, need kes kõhu kõrvalt kokku hoiavad, lasevad ühe jooksu slikkidega ja need kellel raha rohkem, panevad vastavalt katse iseloomule kas kitsa või laia, kuiva või märja, asfaldi või kruusarehvi ja vähemalt Misu või Avoni :D

................., 10.05.2005 10:48
millst rehvi oleks siis õige kasutada katsel millest pool on kruus ja pool asfalt.


 

| 1-20 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia