Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
14. aprill 2005 6:13
Tagasi
Trüki lehekülg

23. aprilliks planeeritud rallikrossi etapp lükati edasi

Kommentaare lisatud: 56

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
ok, 15.04.2005 14:58
Niipalju kui on erinevaid inimesi on ka erinevaid arvamusi ja päris kõigi meelejärele ei saa kunagi. Siin keegi eelkirjutajatest väitis noorsõitjate esindajate põhist hääletust milles julgen küll kahelda sest niipalju kui on jutuks olnud ei tunnista ükski noorsõitja ise ega ka papake, et üldse sel teemal oleks diskuteeritud.

aivar, 15.04.2005 14:34
s...d mehed olete, tagaselja ja anonüümsed irisejad. kui teil on ettepanekuid või pretensioone, siis minge ja ölge seda Tanelile silmast silma; või kirjutage vähemalt oma nime all. tagaselja on küll kõik kõvad mehed aga kui midagi konkreetselt vaja öelda, siis on saba jalge vahel.

T.Kutsar, 15.04.2005 14:13
Küsimu. Kui palju kulutab viimane anonüümne kodanik ühel võistlusel osalemiseks raha ?

to T.Kutsar, 15.04.2005 14:07
rinkal tegite 195/65 et oleks odavam.a krossirajal selle eest voib nüüd 4tonnise micheliniga paugutada.kus see loogika on??

to r, 15.04.2005 13:37
See otsus, et kasutada võidusõidurehve, tehti hääletuse tulemusena. Hääletajateks olid noorsõitjate esindajad.Odavamate kruusarehvide hinnad hakkavad kuskilt tuhande kandist ja nendega saab terve hooaja sõita.Samas on proovitud, et Taali rajal ei jäänud Nokia mustriga rehv pidamise poolest võidusõidurehvile alla.Iseasi on kestvus. Keegi on väitnud, et nüüd hakkavad rahamehed ostma igaks etapiks uusi misusid...tahaks kohe oma silmaga selliseid rahamehi näha. Teinekord tasub saata ka küsimused otse "asjapulkadele" ja mitte jälle hakata emotsioone üles kruttima.Lugedes kommentaare jääb mulje, et kuskil kaugel ja kõrgel on mingid kurjad tegelased kes teevad kõik selleks, et sõitjatel raske oleks.Kõik need ettepanekud on ju pärit sõitjate endi poolt ja RK komitee on nad siis kinnitanud või mitte.

T.Kutsar, 15.04.2005 13:33
Ka sellest on palju juttu olnud. Kui inimene lõhub ära ühe hooajaj jooksul 7 - 8 rehvi ja sellega kustutab oma hea tulemuse - kas see on siis ökonoomia ?

r, 15.04.2005 13:04
ka üks küs. siia
ok las olla selle ringraja rehviga nagu on, odav tänavasõidu oma alla ja tuld. rallikrossi etappideks lasti rehv aga vabaks (Keelatud on kasutada spetsiaalselt autokrossiks mõeldud rehve.) saan aru põhjenduseks et spets rehv kestab rohkem kui mingi nokia põhine prott või mis iganes aga hind ? kas ei tundu mõnele eelkõnelejale oma jutule risti vastu käiv, et kasutada odavat tänavasõidu rehvi mis ei anna erilisi eeliseid kellegile. mõtlesin küll selle jutu saata kellegile asjapulgale otse aga lõpuks panin ikkagi siia !

mehaanik, 15.04.2005 12:11
Enamus 195/65 tänavasõidu rehve suveks on toodetud H kiirusindeksiga mis=210 km/h. on ka vähesemal määral indekseid T=190 km/h ja V=240 km/h.

to vaade, 15.04.2005 12:08
mis meil ikka erilist...
tavalised madalad. eelmine aasta oli näha 175/50/13, 185/60/14 mõõdus dunlopi ja yokohama asju.
ehk siis madal profiil.
aga mu arust las olla see 195/65. ongi lahedam. eks pidamine läheb kurvides veidi kehvemaks, aga tuleb teisiti sõita. ja rahval peaks vaatamist rohkem olema :)
nii et... ärge mölisege, vaid sõitke :)

vaade, 15.04.2005 11:34
to "huviline" ja "-"
Miks 195-65 rehv ohtlik on? miks see rohkem ribadeks peaks minema kui madal?
Minuteada oli Golfi rinkasarjas ka mingi kõrge tänavarehv nõitud?

-, 15.04.2005 11:05
kõik on tore aga kui suurelt kiiruselt 65 kõrge rehv ribadeks peaks lendama ?? selleks ei ole ju palju vaja

püüan mitte pritsida!

vaade, 15.04.2005 10:37
ei, nipitamine muidugi ei lähe, aga arvan et kokkuleppele alla kirjutades kas a) Eriste kohe tedais et kokkulepe on formaalne ja nipidamine ok või b) ei olnud Eriste enne kokkulepet mõlemaid tingimusi korralikult läbi lugenud ja ei osanud rinkarehvide probleemi näha.

A kas keegi valgustaks, mis ägedate rehvidega SK mehed siis rinkal sõidavad, mille varud nad kokku kogunud on?

to vaade, 15.04.2005 10:23
Jättes kõrvale kõik emotsioonid siis soovitan keskenduda kahele dokumendile- Standardklassi tehnilised ja Eriste kokkuleppe ERKga.Ülejäänud jutt on lihtsalt udu.Kui mees andis sõna siis peab ta seda ka pidama ja mingi nipitamine ei lähe mitte.

T.Kutsar, 15.04.2005 10:20
Veel Jätkub !

3. Aasta 2004. Eelmisel aastal olid tehnilised sk ja rk Standardis erinevad, aga sel aastal kehtivad vaid ühed tehnilised tingimused ja need ion rk Standardi omad. Kes seda veel ei teadnud, ei ole mõtet siin enam 3,5 kuud peale hooaja algust ja kokkulepete sõlmimist tatti pritsida - lihtsalt magage edasi !

Kui kellegi jääb midagi arusaamatuks, küsige neilt, kes teavad või on tingimusi koostanud. Ka mina vastan hea meelega (tel. 56 246 001või tanel@karumaa.ee ). Püsivate probleemide puhul pöörduda tel. 112.

Kallid inimesed! kellel on igav või pea täis hirmasjalikke mõtteid, võtke minuga palun ühendust - kogu Eesti autosport vajab Teid!


Lugupidamisega,
Tanel Kutsar

T.Kutsar, 15.04.2005 10:14
Jätkub ...
b. Kuna need rehvid on tehtud tavatarbijale, siis ei ole siin mingeid erilisi karkasse ja segusid välja arendatud. Seega on tase suhteliselt ühtlane ja ka suure raha eest ei ole võimalik tehnilist eelist saada. Ei ole võimaliik osta ca 2500 ,- krooni eest rehvi 205 / 55R15 , mis on kordades parem kui konkurendi 195/65R15

Lähtusime siin ka ringraja tehnilistest, et jõuaksime olukorrani, kus ühe tehnilise järgi saab sõita ni rr, rk, sk, rs. Ei ole normaalne, et Eestis on 20 võistlejat, kes sõidavad 3 paralleelses sarjas 6 arvestusklassis 4 erineva tehnilise tingimuse järgi.

vaade, 15.04.2005 10:13
Rehvi mõõdud max195 ja min 65 on olnud Standardi algusest peale !!!
Kuna tänavune rinka etapp tuli suht ootamatusena, siis pole keegi veel juurelnud selle üle kas seda mõõtu peaks muutma.
Mis Superkrossi asfaldi etappe puudutab, siis seal saab etapijuhendiga rehvi vabaks lasta, nii nagu seal müügikohustus kirjas on - see ju ka pole Standardi tingimustes.

T.Kutsar, 15.04.2005 10:07
Hommik !

Juhtusin lugema siia artikli juurde lisatud kommentaare. Ma ei hakkaks pikemalt arvustama neid inimesi, kellel tundub midagi puudu ( või üle ) olevat, kuid selgituseks mõned mõtted:

1. Miks on ringraja etapp rallikrossi arvestuses ?
a. Autospordi üldine eemärk, lisaks võimekate sportlaste koolitamisel, on mõtlevate, tehnikast midagi taipavate ja selgete positiivsete huvidega inimeste kasvatamine. Lisaks ( arvestades meie olukorda liikluses ), on oluline inimestele elementaarsete sõiduteadmiste andmine. Väidan, et ringrajal suhteliselt suure kiirusega sõitmine annab meie sportlastele kiiruse tunnetamisel ja sõiduoskuse lihvimisele oluliselt rohkem juurde, kui kuskil katuseni mudas, 2. käiguga ja 50 km/h tunnis, kolonnis roomates.
b. Arvestades meie radade olukorda, olen juba vähemalt 3 aastat rääkinud, et võiks rallikrossi etapina arvestada mõnda rallisprinti või veel parem - Race of Champion tüüpi võistlust näiteks Kehalas või Orikülas ( vastav näide olemas Rootsi rk sarjast).
c. Otsus sel aastal võtta rallikrossi etapina arvesse ringraja etapp tuli ajal, mil hr. Eriste keeldus igasugusest koostööst ERK ja EAL - ga. Etappe oli meil vähe ja olukorra parandamiseks selline otsus ka tehti.

2. Kust tuleb rehvimõõt 195 /65 ?

Nimetatud rehvimõõt on alguse saanud ringraja tehnilistest tingimustest ja põhjuseid on peamiselt kaks:
a. Hind. Olenemata tootjast ja mudelist on sellised rehvid üsna ühesuguse hinnaga ja see on OLULISELT odavam kui näiteks juba 55 kõrgusega rehvid.
b. Kuna need rehvid on tehtud tavatarbijale, siis ei ole siin mingeid erilisi karkasse ja segusid välja arendatud. Seega on tase suhteliselt ühtlane ja ka suure raha eest ei ole võimalik tehnilist eeli

HillarK, 15.04.2005 09:55
Lugupeetud asjaosalised ja muidumehed! Kui kellelgi on mingeid küsimusi või probleeme, siis võib pöörduda otse minu poole.Number on 5026020 ja mail: autospordiklubi@hot.ee.Saatke mulle küsimused ja ma kirjutan vastused. Kas see anonüümne vigisemine teid endid ära ei tüüta?
Rehvide valiku põhjuseks oli hind...kuigi see pole selle foorumi teema. Millegi tegemise vastand on mittetegemine ja kui midagi tehakse siis on piisavalt neid kellele alati midagi ei meeldi. Kõigile edu võistlusradadel!

Mina, 15.04.2005 09:11
Eestis on krossiradasi hulgem ja nüüd RK
etapp ringrajasõidus? Miks rallikross ahvib
superkrossi järgi, või on kellelgi südames
okas, et seal oli üle 40 startija etapil ja teises
arvestuses poole vähem. Jäägu kõik ikka oma
mängumaale. Rehvidest, see piirang on tehtud
nõne RK Komitee liikme poolt, võistlejate arvamust on vähen nii 10%

hei, 14.04.2005 18:04
see kui arutletakse rehvivaliku üle ei näita veel reeglite mitteteadmist. Asi on lihtsalt selles, et keegi ei ole selle max195 laia ja min 65% suhtarvu vajalikkuse põhjenduseks midagi asjalikku välja öelnud, isegi hr. Kutsar ütles, hea küsimus, aga vastust ei tulnud.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Artikli juurde
02.05.2024
Lääneranniku rallile registreerimine on täies hoos
Artikli juurde
02.05.2024
Eestlased võistlevad Kanaaridel Euroopa meistrisarja etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia